Nepnerd.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:45 schreef DeZwabber het volgende:
Mobiele layout heeft schijnbaar geen nieuw-deel knop
Rond die tijd sta ik onder de douche en loop ik de deur uit naar schoolquote:Op maandag 6 juni 2011 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme Zwab, maak ff een nieuwe of zo![]()
En nepfan, ze zingen al sinds 6 uur, dus school is geen excuus
En je kan op die telefoon van je internetten en de hele mikmak maar geen radio luisteren?quote:Op maandag 6 juni 2011 08:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rond die tijd sta ik onder de douche en loop ik de deur uit naar school
Ja, maar dan weet ik zeker dat jij sneller een nieuwe maakt voordat ik em af hebquote:Op maandag 6 juni 2011 08:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nepnerd.
Het kan ook zonder diejen knop he
Luie aapquote:Op maandag 6 juni 2011 08:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet ik zeker dat jij sneller een nieuwe maakt voordat ik em af heb
Als ik mobiel internet had had het wel gekund jaquote:Op maandag 6 juni 2011 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En je kan op die telefoon van je internetten en de hele mikmak maar geen radio luisteren?
Ai
I heup seuquote:Op maandag 6 juni 2011 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Anyhoer, de filmpjes zullen wel binnenkort op youtube staan hoor
Zo mega en dik was die tekst dan niet hequote:Op maandag 6 juni 2011 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie net iemand lopen met een X-box controller op z'n shirt en een mega tekst met dikke letters, kon het jammer genoeg niet lezen. Zag al een Zwab plaatje voor me
Jawel, -8 blinde-alertquote:Op maandag 6 juni 2011 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo mega en dik was die tekst dan niet he
Oh shit Vaduz, wat klote!quote:Op maandag 6 juni 2011 09:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is weer mis met de voet (onderbeen weer rood en warm), ik kan wel janken.
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Oh I love the Effenaar, waar ga je heen?quote:
OMG, hoe kut is dat zeg.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ahquote:Op maandag 6 juni 2011 09:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat leuk Bos!quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet weer naar de SEH ja. Te vroeg op pad is het hem echt niet geweest. Vrijdag dus kuur afgerond en het zet gelijk weer op. Bizar.
Ik ben nét op tijd voor de stortbui binnen, maar zodra de regen stopt is het toch gewoon benauwdquote:Op maandag 6 juni 2011 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil niet weten hoe warm het hier is.
Lucht was net pikzwart, ik dacht lekker nog een goede bui, maar het is alweer overgewaaid
quote:
Danzig. Horrorrock achtig. Klonk wel goed op youtube en cdquote:Op maandag 6 juni 2011 09:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh I love the Effenaar, waar ga je heen?
[..]
OMG, hoe kut is dat zeg.
![]()
Meteen weer naar ZH?
Was de eindemaandsdinges niet gelukt?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Oooooh.
Staat hij in die mails dan?
![]()
Ik kreeg gewoon opdrachten
Whahaha, stuur die mail es door naar onze info als je wilquote:Op maandag 6 juni 2011 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was de eindemaandsdinges niet gelukt?![]()
Ja boven de mail, als je je bachelor wilt halen.
Oh ken ik niet geloof ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Danzig. Horrorrock achtig. Klonk wel goed op youtube en cd
Ja ik had al net een screenshotje gemaakt en dacht toen 'oh ja'quote:Op maandag 6 juni 2011 09:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahaha, stuur die mail es door naar onze info als je wil![]()
Zonder gegevens hoor
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik had al net een screenshotje gemaakt en dacht toen 'oh ja'
Ik stuur hem.
quote:
Och jezusquote:Op maandag 6 juni 2011 09:23 schreef pgrferrari het volgende:
Haat aan DigiD![]()
Ik heb mijn gebruikersnaam en wachtwoord goed.
Vraagt hij naar een transactiecode die gestuurd wordt naar mijn oude mobiele nummer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |