Nepnerd.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:45 schreef DeZwabber het volgende:
Mobiele layout heeft schijnbaar geen nieuw-deel knop
Rond die tijd sta ik onder de douche en loop ik de deur uit naar schoolquote:Op maandag 6 juni 2011 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme Zwab, maak ff een nieuwe of zo![]()
En nepfan, ze zingen al sinds 6 uur, dus school is geen excuus
En je kan op die telefoon van je internetten en de hele mikmak maar geen radio luisteren?quote:Op maandag 6 juni 2011 08:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rond die tijd sta ik onder de douche en loop ik de deur uit naar school
Ja, maar dan weet ik zeker dat jij sneller een nieuwe maakt voordat ik em af hebquote:Op maandag 6 juni 2011 08:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nepnerd.
Het kan ook zonder diejen knop he
Luie aapquote:Op maandag 6 juni 2011 08:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet ik zeker dat jij sneller een nieuwe maakt voordat ik em af heb
Als ik mobiel internet had had het wel gekund jaquote:Op maandag 6 juni 2011 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En je kan op die telefoon van je internetten en de hele mikmak maar geen radio luisteren?
Ai
I heup seuquote:Op maandag 6 juni 2011 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Anyhoer, de filmpjes zullen wel binnenkort op youtube staan hoor
Zo mega en dik was die tekst dan niet hequote:Op maandag 6 juni 2011 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie net iemand lopen met een X-box controller op z'n shirt en een mega tekst met dikke letters, kon het jammer genoeg niet lezen. Zag al een Zwab plaatje voor me
Jawel, -8 blinde-alertquote:Op maandag 6 juni 2011 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo mega en dik was die tekst dan niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |