bazen filmquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Beter was:
"I am the law"
Judge Dredd 1995![]()
Ik moest lachenquote:
the terminatorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Heb ook eerlijk gezegd geen idee wat die zin betekend.
In ieder geval ken ik de betekenis van het woord arnold niet.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:43 schreef linpunt het volgende:
thanks
Het zijn trouwens geen stippen maar kersen!
Misschien dat het hier beter te zien is:
[ afbeelding ]
Staat je erg goed!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallo, lang niet gepost hier
[ afbeelding ]
Wauw dat is lang geleden!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, das een tijd geledenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Respect dat je het gewoon doet en het staat je niet slecht idd! Lijkt me wel vervelend om 'blikken' te krijgen van mensen die het niet snappen terwijl dit de manier is waarop jij je het meest happy voelt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:09 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik wil graag als vrouw gezien en behandeld worden, accepteer dat ik man ben, maar ik accepteer geen mannenkleding, hooguit een spijkerbroek en enkele soorten schoenen die ook door vrouwen gedragen kunnen worden, maar probeer toch zoveel mogelijk ''vrouwelijk'' uit te zien zoals mijn haar lang laten groeien, gebruik een strak medicijnen regime voor mijn haar en mijn slank figuur op peil houden, verder scheer ik alle overtollige lichaamsbeharing weg (heb maar zeer lichte beharing).En in mijn karakter en omgang kom ik bij veel mensen meer vrouwelijk dan mannelijk over.
Als kind wilde ik al graag als een meisje uitzien, tijdens carnaval mocht ik mij verkleden als een soort prinsesje, met jurkje, pruik en een gebreid vestje over dat jurkje. De carnaval vond ik altijd een leuke periode dan leefde ik helemaal op, want dan mocht ik tenminste 4 tot 5 dagen met dat jurkje over straat lopen en naar de optochten kijken, de combinatie jurkje en gebreid vesje is mij tot op de dag van vandaag altijd bijgebleven en is dan ook een van mijn favoriete kledingcombinatie's, Als tiener trok ik wel eens stiekem kleren van mijn moeder aan en leefde ik helemaal op, een heel apart gevoel, het zelfde gelukkige gevoel wat ik al als jongen van 10 jaar had toen ik tijdens carnaval mij als meisje mocht verkleden.
Wat is er met je bureaustoel aan de handquote:
over datum maar kan 'm niet zomaar weg doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat is er met je bureaustoel aan de hand.
Stel je voor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:55 schreef n8n het volgende:
[..]
over datum maar kan 'm niet zomaar weg doen
n8n, altijd swaggquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:04 schreef Melochan het volgende:
[..]
Heb je misschien betere pics van die schoenen?
Mijn sentimentquote:
h&m vorig jaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nice, die broek zoek ik al een tijdje. Waar gehaald?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:19 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
n8n, altijd swagg
Nogmaals respect voor je kledingstijl (had al eens lange tijd terug gezegd).
Zo fout, dat het wel nice is
Hihiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]!
Ik ben nu wel heel benieuwd wat voor werk jij doet.
Cowboyquote:Op maandag 27 juni 2011 08:35 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt vandaag denk ik toch veel te warm voor een spijkerbroek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |