ke.. uhm.. dan moet je het meer van je looks hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 08:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n heule slechte als "MC Miker G en DJ Sven"
nee deze isquote:Op maandag 6 juni 2011 08:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
Deze muziek is verwarrend, alsof ze 2 nummers door elkaar heen spelen
quote:Op maandag 6 juni 2011 08:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ke.. uhm.. dan moet je het meer van je looks hebben
hahahahquote:
Take care!quote:Op maandag 6 juni 2011 08:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik moet zo richting school
doei Knetterkrankjorum en opa![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 08:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik moet zo richting school
doei Knetterkrankjorum en opa![]()
Hahaha draai ik nu alleen voor jouquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 08:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hahaha draai ik nu alleen voor jou
hierna weer een poging tot praten.. vertel ff of je me hoort of nietquote:
Ik hoorde niets..quote:Op maandag 6 juni 2011 08:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hierna weer een poging tot praten.. vertel ff of je me hoort of niet
Muziek is op normaal volume, alleen je mic heeft een heel laag volume, hoorde bijna niets.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en? alleen zachte muziek of hoorde je mijn stem ook?
Geef mij maar een lieve notequote:Op maandag 6 juni 2011 08:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
Jezus, ik ga mezelf een note geven voor spammen
quote:
kequote:Op maandag 6 juni 2011 08:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik hoor je nu een beetje!Wel ontzettend zacht
Jups, kwam ik net achterquote:Op maandag 6 juni 2011 08:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
Kan je nou als guppie aan het draaien is en geen DJ, gewoon connecten en draaien?
quote:
ik smste viroquote:
Nou op zich is het volume van de mic misschien wel goed, maar gaat de muziek er nog te hard overheen/doorheen.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zit voor mijn gevoel te schreeuwen hier
ke check check, zo nog ff goed luisteren als je wiltquote:Op maandag 6 juni 2011 08:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nou op zich is het volume van de mic misschien wel goed, maar gaat de muziek er nog te hard overheen/doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |