Ze ZEGT vooral mijn reactie kwalijk te vinden toen ze tegen me zei dat ze het toch niet leuk vond. Ze zegt dat ik mn schouders ophaalde en weg keek, maar in mijn beleving heb ik haar sprakeloos aangestaard zo van: "OMG WTF Shiiiiittttt...quote:Op maandag 6 juni 2011 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt het aangegeven en dat moet prima zijn. Overigens begrijp ik nog steeds niet wát ze jou nu precies kwalijk neemt en die kerel helemaal niets.
Hoe dan ook, het lijkt me niet zo'n situatie waarop je haar toestemming nodig hebt o.i.d.
Dat zijn giszaken natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt het aangegeven en dat moet prima zijn. Overigens begrijp ik nog steeds niet wát ze jou nu precies kwalijk neemt en die kerel helemaal niets.
Hoe dan ook, het lijkt me niet zo'n situatie waarop je haar toestemming nodig hebt o.i.d.
Nee tuurlijk niet zomaar geslapen. Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik niet met hem naar bed ben geweest. Maar wel in bed geslapen en gefrutseld enzoquote:Op maandag 6 juni 2011 16:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die niet zomaar geslapen. De indruk gaf je wel!
Je kan het topic op DVD bestellen dan kan je gewoon per chapter terug. Hoef je niet zo te zoekenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:04 schreef CherryLips het volgende:
oké, even terugspoelen, ik heb iets gemist
Maar dat is ook allemaal gissen.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zijn giszaken natuurlijk.
Misschien heeft vriendin nog altijd wel een oogje op die man. Diepste verlangen, grootste dromen voor het huisje boompje beestje. En dan gaat je vriendin er met hem vandoor.. ziet zij hoe leuk hij haar vindt etc. Niet leuk, zeker neit als je in een dip zit
dat zou wel keihandig zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 16:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan het topic op DVD bestellen dan kan je gewoon per chapter terug. Hoef je niet zo te zoeken
Dat is zo, want zo ben ik inderdaad. Al is het een stuk minder sletterig niveau dan jij het nu brengtquote:Op maandag 6 juni 2011 16:05 schreef Godtje het volgende:
Maar als Spirit op die kennis/vriendin net zo over komt als op FOK!
Lees: Elke week een andere kerel
Dan zou ik het als vriendin/kennis zijnde ook minder prettig vinden als je met iemand leuk contact hebt op welk vlak dan ook.
Kan jij de subtitles er dan ook bijmaken?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat zou wel keihandig zijn
FOK-dvd's
Dus niet all the way maar wel way over there.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet zomaar geslapen. Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik niet met hem naar bed ben geweest. Maar wel in bed geslapen en gefrutseld enzo
Om de week is al een stuk minder sletterig maar nog steeds slet daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is zo, want zo ben ik inderdaad. Al is het een stuk minder sletterig niveau dan jij het nu brengt
Maakt het het verhaal anders als zij hem wil iets kwalijk zou nemen?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef vencodark het volgende:
Maar dat is ook allemaal gissen.Feit blijft dat semi-vriendin hem niets kwalijk neemt (or is it...?) en haar wel.
Dit dus....quote:Op maandag 6 juni 2011 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
Sorry hoor, maar zeg je niet van élke kerel na één date dat er écht potentie in zit? Ik zou het wat rustiger aandoen met je dates
Ach Godt is lekker op dreef de afgelopen wekenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef Spirit82 het volgende:
Dat is zo, want zo ben ik inderdaad. Al is het een stuk minder sletterig niveau dan jij het nu brengt
Gooooddttt... de laatste keer dat ik iemand mee naar huis heb genomen was in Februariquote:Op maandag 6 juni 2011 16:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om de week is al een stuk minder sletterig maar nog steeds slet daar heb je gelijk in.
Hm, daar heb jij dan weer gelijk in. Dat is meer een zijspoor van het verhaal.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maakt het het verhaal anders als zij hem wil iets kwalijk zou nemen?
Voor spirits kant weinig lijkt me
Ik las ook alleen maar dat ze weg was gegaan toen die vriendin zei dat ze het niet zo relaxed vond en dat ze alleen haar nummer had gegeven. Dat ze hem een nummertje had gegeven, stond er dan weer niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:04 schreef CherryLips het volgende:
oké, even terugspoelen, ik heb iets gemist
De andere keren ging je met hen meequote:Op maandag 6 juni 2011 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gooooddttt... de laatste keer dat ik iemand mee naar huis heb genomen was in FebruariZoenen, ja, daten, ja, aandacht, ja. Slet? Naar mijn mening niet.
En hoe vaak ben je bij de ander thuis geweest?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gooooddttt... de laatste keer dat ik iemand mee naar huis heb genomen was in FebruariZoenen, ja, daten, ja, aandacht, ja. Slet? Naar mijn mening niet.
Ze moet het lekker zelf weten wat ze doet. Het is geen waarde oordeel maar ik zeg gewoon iets wat ik me bedenk. Een standpunt wat ik nog niet had gehoord.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach Godt is lekker op dreef de afgelopen weken
Nee dat valt wel mee, al kan ik me wel indenken dat het zo over komt omdat ik er nogal veel over praat. Dat blijft hangen. Ik heb niet voor niets de reputatie een slet te zijn hier, terwijl dat echt meevalt. De vorige was de man met de brede armen en dat is nu 2.5 maand terug en ik vind hem nog steeds heel erg leuk. Hij koos echter voor iemand anders, dusss...quote:Op maandag 6 juni 2011 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
Sorry hoor, maar zeg je niet van élke kerel na één date dat er écht potentie in zit? Ik zou het wat rustiger aandoen met je dates
En dat had net eens gehoevenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:11 schreef Godtje het volgende:
En dit is me dus GDV veul te veul tikken!Nuances
Ik begrijp de helft zelf niet eens.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan jij de subtitles er dan ook bijmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |