Ben je al zolang niet meer in bad geweest dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:32 schreef Godtje het volgende:
Nu maar eens douchen want stink een uur in de wind.
Om 11.00 nog onder de douche gestaanquote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben je al zolang niet meer in bad geweest dan.
Wou dat ik thuis een bad had..quote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben je al zolang niet meer in bad geweest dan.
Sportenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan dat je nu zo stinkt?
Ben ik met je eens.. Toen ik nog bij mij ouders woonde was dat echt heerlijk.. Lekker half uur tot uur in bad dobberen.. Heerlijk!!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een leven ook. Maar het is toch wel lekker er eentje te hebben
Zie je het verband? Nou??!? Zie je het?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:42 schreef Mystikvm het volgende:
GVD, moet nog boodschappen hebben en het regent. Het enige op loopafstand is de Spar, maar die vraagt voor alles de hoofdprijs.
Ze pakken wel mijn tas voor me in
Ja. De tasseninpakker krijgt een riant salaris.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zie je het verband? Nou??!? Zie je het?
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Tof, nu heb ik gelijk dat nummer in m'n kop.
Nou ja, die doet er tenminste nog wat voor i.t.t. de aandeelhouders.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ja. De tasseninpakker krijgt een riant salaris.
Voor die hoofdprijs heb je wel ambachtelijk brood van de echte bakker, ontzettend goed vlees en lekker Hollandse groenten, hè.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:42 schreef Mystikvm het volgende:
GVD, moet nog boodschappen hebben en het regent. Het enige op loopafstand is de Spar, maar die vraagt voor alles de hoofdprijs.
Utrecht, IBB?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:42 schreef Mystikvm het volgende:
Dat zal een lekkere maaltijd wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Voor die hoofdprijs heb je wel ambachtelijk brood van de echte bakker, ontzettend goed vlees en lekker Hollandse groenten, hè.Bovendien, het Sparmerk is heul niet zo duur en doorgaans beter dan de A-producten. Ik kan je bijvoorbeeld de chips, pindakaas en frikandellen ontzettend aanbevelen.
Apeldoornquote:
Van die pindakaas maak je natuurlijk pindasaus, wat weer lekker is met de chips en frikandellen.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:55 schreef Mystikvm het volgende:
Dat zal een lekkere maaltijd worden
Maar ik zal zo als ik terug ben even mijn mening geven over de promotie in de winkel
Ik heb wel die pindakaas en chips gekochtquote:Op maandag 6 juni 2011 16:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Van die pindakaas maak je natuurlijk pindasaus, wat weer lekker is met de chips en frikandellen.
Lolquote:Op maandag 6 juni 2011 17:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb wel die pindakaas en chips gekochtFrikandellen heb ik niets aan, ik heb geen frituurpan. Verder wat van die Hollandse groente en brood van de ambachtelijke bakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |