Ik moest lachenquote:Op zondag 5 juni 2011 23:53 schreef ToT het volgende:
Radio Fipo!
Radio Slotje. Met als jingle: "Kutnummer, slotje!"
Aangezien we niet eens op de FM uitzenden ook weer meteen dikke knipoog naar ONZquote:
Ja echt leuk..quote:Op zondag 5 juni 2011 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of je plakt de eerste letters van de voornaamste DJ's achter elkaar.. klaar..
Daarmee sluit je onbewust en indirect andere buiten.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of je plakt de eerste letters van de voornaamste DJ's achter elkaar.. klaar..
Ditquote:Op zondag 5 juni 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarmee sluit je onbewust en indirect andere buiten.
idd.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarnaast klinkt het ook voor geen meter.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Houzeau?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aangezien we niet eens op de FM uitzenden ook weer meteen dikke knipoog naar ONZ
GKVKRSSJTOM-Radioquote:Op zondag 5 juni 2011 23:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Daarnaast klinkt het ook voor geen meter.
Je bent een feeder?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:56 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom krijg ik trouwens banners voor hamburgers en maatjemeer dating.
Zouden die 2 onderling verband met elkaar hebben?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:56 schreef -Datdus- het volgende:
Ik krijg op de mobiele site, elke keer wanneer Samzz heeft gepost, die schaamlip correcte ad..quote:Op zondag 5 juni 2011 23:56 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind een FM extensie wel tof persoonlijk. Gewoon omdat het nergens op slaatquote:
Grip op IT en schaamlipcorrectiesquote:Op zondag 5 juni 2011 23:56 schreef -Datdus- het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind een FM extensie wel tof persoonlijk. Gewoon omdat het nergens op slaat
Een man die van dikke vrouwen houd en ze nog dikker maakt door extreem veel en vet eten te geven.quote:
Blerg.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een man die van dikke vrouwen houd en ze nog dikker maakt door extreem veel en vet eten te geven.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
GKVKRSSJTOM-Radio
En dan met Soviet-jingles
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
Die suggestie van Spam-FM en dan met zo'n blik Spam in het logo blijft ook wel baas
Poppen die naar de maan vliegen = Starlight van Supermen Loversquote:Op zondag 5 juni 2011 23:47 schreef mr-green het volgende:
jongens, is dit nummer nou met die clip dat een jongen een vliegtuig gaat bouwen of met die poppen die naar de maan gaan vliegen?
Dat is juist het ONZ eraanquote:Op zondag 5 juni 2011 23:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Je moet geen FM in de naam doen, want het is niet op FM
Dat is dus onzin, DUS een knipoog naar ONZin!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Je moet geen FM in de naam doen, want het is niet op FM
arme jijquote:Op zondag 5 juni 2011 23:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik was er BIJNA, BIJNAAAA. De frustratie is groot
eensquote:
Omgquote:
Heb ik bedachtquote:
dat klinkt wel lekker voor een jinglequote:
Spam! FM heeft mijn stem ookquote:Op maandag 6 juni 2011 00:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
SPAM!FM
KnetterRadio
X-Radio
Radio49
MyAt Radio
USRadio
Deze 6 zijn tot nu toe imho nog wel de beste..
Dat bedoel ik!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dat klinkt wel lekker voor een jingle
Heeft geen zin heb ik laatst ook gemaakt.quote:
Ik vind Spam!FM tof.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
SPAM!FM
KnetterRadio
X-Radio
Radio49
My@ Radio
USRadio
Deze 6 zijn tot nu toe imho nog wel de beste..
Het was weer superquote:
Fijne showquote:
Ik ben geen jongetje, maar toch, fijn gedraaidquote:
Spam-FM of Spam!FM?quote:
Die laatstequote:
Nee want jij zei Spam-Radio in de TCquote:Op maandag 6 juni 2011 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zei ik dat op tiny chat hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |