Aah weer zo'n fap, uh ik bedoel filmmarathon.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hele dag films kijken als ik zn Twitter zo zie.
Flossenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
krijg je der van als je niet flost...![]()
[ afbeelding ]
quote:
vocht in mn enkel. moet been omhoog houden en dat wil niet zo goed achter mn pc. dus ben ik maar films gaan kijken. slechts 3 vanavond en nu ga ik richting bedquote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hele dag films kijken als ik zn Twitter zo zie.
Minder! Sterkte en trustenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
vocht in mn enkel. moet been omhoog houden en dat wil niet zo goed achter mn pc. dus ben ik maar films gaan kijken. slechts 3 vanavond en nu ga ik richting bed
ach, zo erg is t allemaal niet. heb me vandaag prima vermaakt met films. weten welke? klik hier en geef gerust commentaar. Ik wil graag weten wat er inhoudelijk of stijltechnisch beter kan. qua achtergronden enzo hoef ik niets te weten, dat is allemaal standaard en moet ik nog een keer uitzoeken als ik zin heb....quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:02 schreef l3nt het volgende:
heeft roel van velzen hier gestaan? http://lockerz.com/s/108387427
Spicegirls FTWquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:51 schreef alors het volgende:
B*WitchedIk haatte ze, want Spice Girls waren natuurlijk de enige eckte.
Hahahquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Mijn twee gayvriendjes zijn es geweest.
Gingen we later naar Pukkelpop, hadden ze alletwee hun strakke meisjes Britney vest aan![]()
Liep ik daar heel de dag naast en tussen![]()
Dat was echt tamelijk beschamend, zo op Pukkelpopquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah
Het lijkt me best lachen, maar ik denk niet dat ik er geld voor over heb...
Ja dat had ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:52 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind het beangstigend hoeveel tekst ik nog ken van dit nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |