Moet je *track* doen ofzo. Maakt het wat specialer.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het kut aan Twitter dat je niet schuine tekst kan doen. Ik wou ook iets twitteren met track, maar dat schuine kan dus niet. Gewoon track komt anders over.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:36 schreef borisz het volgende:
Nu het toch zondag is. Ik heb wel eens een mention gehad van Andries Knevel
Ik ben niet bekend met het twitterjargon, maar ik neem aan dat je dan genoemd bent?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:36 schreef borisz het volgende:
Nu het toch zondag is. Ik heb wel eens een mention gehad van Andries Knevel
Dat ie antwoordt op een tweet die je naar hem stuurt. Gebeurt bij BN'ers niet heel vaak namelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met het twitterjargon, maar ik neem aan dat je dan genoemd bent?
Ik denk toch dat die beter op zijn plek is bij 538 ofzo.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Als DJ is ie niet slecht maar echt boeiend vind ik hem ook niet. Het is een klein beetje een eikel.
pjoew pjoew, van mij mag iequote:Op zondag 5 juni 2011 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat die beter op zijn plek is bij 538 ofzo.
oh zo, cool.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ie antwoordt op een tweet die je naar hem stuurt. Gebeurt bij BN'ers niet heel vaak namelijk.
Dit of Slam FMquote:Op zondag 5 juni 2011 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat die beter op zijn plek is bij 538 ofzo.
De vaste hulp van Domien.quote:
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
De vaste hulp van Domien.
Zodra Domien een probleem heeft of iets zoekt heeft hole1988 altijd de oplossing.
quote:
Het lijkt er anders wel op.quote:
ik heb wat kennis in wordpress en hij loopt steeds op twitter te gooien ik kom er niet uit.quote:
Yupquote:Op maandag 6 juni 2011 06:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al weer klaar voor de extreeem zware reis?.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:51 schreef TheZapster het volgende:
Army of lovers![]()
Mijn wereld stortte in elkaar als tiener toen bleek dat "zij" geen zij was![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:51 schreef TheZapster het volgende:
Army of lovers![]()
Mijn wereld stortte in elkaar als tiener toen bleek dat "zij" geen zij was![]()
Ze was toch omgebouwd of ben ik in de war met iemand andersquote:
Ik weet niet, het was wel ooit een 1 april grap dat Gala een man wasquote:Op maandag 6 juni 2011 11:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze was toch omgebouwd of ben ik in de war met iemand anders
Kan er in ieder geval niets over vinden op wikipedia.
Lijkt erop dat ik al 20 jaar geloof dat ze omgebouwd is en ze dat helemaal niet isquote:Op maandag 6 juni 2011 12:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet, het was wel ooit een 1 april grap dat Gala een man was
Gelukkig is het wel een lekker nr jaquote:Op maandag 6 juni 2011 12:10 schreef Paul-89 het volgende:
Ehm deze is nog geen uur geleden ook al gedraaid.
Ja iddquote:Op maandag 6 juni 2011 12:10 schreef Paul-89 het volgende:
Ehm deze is nog geen uur geleden ook al gedraaid.
Al die fap-momenten die je had kunnen hebben!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ik al 20 jaar geloof dat ze omgebouwd is en ze dat helemaal niet is
Inderdaad!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Al die fap-momenten die je had kunnen hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |