Skunk, ik ben zo blij voor je dat je weekend goed verlopen isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:43 schreef skunkasaur het volgende:
Ik had 190 gereden afgelopen weekend
Vet hard.
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:43 schreef skunkasaur het volgende:
Ik had 190 gereden afgelopen weekend
Vet hard.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:53 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Skunk, ik ben zo blij voor je dat je weekend goed verlopen is
Nee, maar je hebt wel wat meer tijd om te anticiperen, in duitsland dan. Want in NL is t snelheidsverschil te groot, Duitsland wordt harder gereden en minder verkeer op de weg.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Want als je een ongeluk krijgt met 150 kom je er zonder kleerscheuren van af?
Dan valt het bij jou nog wel mee?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:39 schreef wonderer het volgende:
Ik zit dat programma nou ook te kijken. Holy fucking shit
ow dan ben ik sneller.... ik had die van jou meteen door.....quote:Op maandag 6 juni 2011 20:09 schreef Nirak het volgende:
@W, verleidelijk idd, maar zou de lieve vrede bewaren als ik jou was
@bakfiets, die van nizno heb ik ook nu pas door
Jij wil te graag naar worstelende vrouwen kijken!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
je bent nu de andere kant op geschoten?
Net of jij beelden gaat plaatsenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij wil te graag naar worstelende vrouwen kijken!
Zit wat in jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee maar bij Skunk ben ik daar niet zo gerust op
Pics or it didn't happen zeggen ze dan hèquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan heb je mij nog nooit met Skunk zien worstelen...![]()
Hoe doen jullie dat dan zodat t wel geil is?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan heb je mij nog nooit met Skunk zien worstelen...![]()
Nou ja, hier rijdt iedereen die niet kan schakelen in een automaat, dat helpt al een heel stuk. Maar er wordt heel veel gesms't achter het stuur hoor... Maar als je na negen jaar rijbewijs nog steeds niet normaal kan schakelen, dan is het gewoon triest.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dan valt het bij jou nog wel mee?![]()
Ik rij trouwens wel hard
Ik vind het altijd zo pauper als ik mensen in een flinke auto zie bellen met hun telefoon aan het oor. Bij elke fatsoenlijke telefoon krijg je tegenwoordig een simpel headsetje. Dus het hoeft echt niet...
Bovendien kun je met een ingebouwde parrot altijd handsfree bellen, ook al is het niet jouw auto.
Neequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:52 schreef wonderer het volgende:
Wil je daarmee zeggen dat je niet kunt schakelen?
sorry maar ->quote:Of: hoe minder je dat fallusvormige ding hoeft aan te raken, hoe beter?
Ja pop, surequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:10 schreef skunkasaur het volgende:
Automaat is voor watjes die niet stoer genoeg zijn voor echte auto's.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:05 schreef lezzer het volgende:
Overigens wil ik nooit meer anders, automaat is geweldig!
Zo was het ook bedoeld jaquote:
Dus jij bent ook een watje?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik heb 18 jaar in schakelbakken gereden en nu hebben wij ook een automaat. En echt hoor, ik wil nooit meer iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |