SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eugh.quote:
Nieuw account nemen?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, Sara. Arm meisje. Die heeft eigenlijk dagelijks nog wel last van mensen die daar "grapjes" over maken op FOK!.
Ja, stop daar eens mee. De hele community heeft er last vanquote:
Tsja, maar dan moet je je afvragen waarom je zo'n foto überhaupt maakt.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, Sara. Arm meisje. Die heeft eigenlijk dagelijks nog wel last van mensen die daar "grapjes" over maken op FOK!.
Een domme vergissing, maar ik vind het sneu en triest als zoiets je jarenlang moet blijven achtervolgen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:57 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tsja, maar dan moet je je afvragen waarom je zo'n foto überhaupt maakt.
Was nou de aanleiding dat iemand zei dat dat er bij hoorde als je op fok mee wilde doen?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een domme vergissing, maar ik vind het sneu en triest als zoiets je jarenlang moet blijven achtervolgen.
Tadaa!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Op het menu staat, tagliatelle met (verse) spinazie, garnalen en een beetje crême fraîche om het bij elkaar te laten plakken.
Heb er nu al zin in.
Ik hou van knoflookquote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef wonderer het volgende:
Lekker veel kruiden en specerijen zodat je het beest zelf niet proeft?
Interessant, vertelquote:Op maandag 6 juni 2011 19:55 schreef wonderer het volgende:
*moet zich wel inhouden om niks tegen diverse familieleden te zeggen op facebook*
Ik heb nu pas door dat je username je naam achterstevoren is.quote:
Jij snapt hun grappen niet zeg maar?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik heb nu pas door dat je username je naam achterstevoren is.Ik snapte het ook al niet bij Nizno.
Gemeen!quote:
Heel begrijpelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |