Of twee?quote:
Die bear van de thumbnailquote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook gejankt vanochtend, maar dat is dankzij de "It gets better"-filmpjes.
Ben ook zo'n emotioneel wrak altijd.
Ja, daar moest ik ook wel een traantje van laten. Gewoon, omdat het me terugbrengt naar de kutperiodequote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook gejankt vanochtend, maar dat is dankzij de "It gets better"-filmpjes.
Ben ook zo'n emotioneel wrak altijd.
Ik vind hem serieus aantrekkelijkquote:
Ik vind het contrast tussen stoer uiterlijk en emotioneel innerlijk mooi. Andersom ook, een enorme nicht die juist hartstikke stoer is van binnenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus aantrekkelijk. Ook hoe hij praat en overkomt.
Ben je weer aan fase 1 begonnen? Ik moet ook weer gaan SB-en, maar kan me er gewoon niet toe zetten om weer te gaan beginnenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:42 schreef lezzer het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrgggghhhhhh ik wil snoep!
geen fase 1, maar ik heb 2 weken mezelf volgeduwd met suiker en dat krijg ik nu betaaldquote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ben je weer aan fase 1 begonnen? Ik moet ook weer gaan SB-en, maar kan me er gewoon niet toe zetten om weer te gaan beginnen
Super moe zeker?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
geen fase 1, maar ik heb 2 weken mezelf volgeduwd met suiker en dat krijg ik nu betaald
Ja, tijdens dat gevreet wel ja. Nu ben ik er mee gestopt, maar nou heb ik natuurlijk wel zin in chocola en koekjes. Gewoon even een paar dagen doorzetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is dat weer weg, maar toch, ik durf niet op de weegschaal. Eerst maar weer eens een weekje netjes groenten eten enzoVanmiddag wel dat "noodweer in limburg", bakken met regen. Maar wij wonen vrij hoog. Dus geen last er van.quote:Trouwens, geen last van het noodweer?
Nu een waterig zonnetje met hier en daar een wolkje![]()
Nog niet alle korstjes zijn eraf. Ik heb een flesje scar guard en als dat op is ga ik gewoon calendula smeren.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:23 schreef Blue-eyes het volgende:
Wow, dat ziet er goed uit hoor!
Smeer je de littekens in met littekencreme of is het daar nog te vroeg voor?
Ja, als je die zo naast elkaar ziet, is het best wel tofquote:Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef Nirak het volgende:
Na t bekijken van dit filmpje ben ik even naar de 2e gegaan (1e deed t niet op iphone) voor t verschil. En dat is echt enorm, je hebt echt een mannelijk gezicht gekregen en dat stemverschil! Geweldig gewoonverder ziet het er toch al wel beter uit hoor, die borstkas.
Hoi. Of doei, afhankelijk van wat je met de smiley bedoelt.quote:
ahh dat is idd zo flauw altijd dat je net lekker met iets leuks bezig bent en de tijd dan zo snel gaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:35 schreef Vanyel het volgende:
Trouwens wel. Eindelijk nieuwe computer in bedrijf. Lekker aan het installeren en organiseren. Helaas moet ik zo weg
lol ja dat is dan vaak niet zo idd.. als het niet zulks leuk werk is duurt de dag HEUL langquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:12 schreef Vanyel het volgende:
Nogal ja. Als een werkdag toch zo voorbij vloog...
IMAP ftwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:54 schreef lezzer het volgende:
* lezzer repareert computer van pa. De mail is echt kwijt
Nu wel denk ik?quote:
alles door laten sturen naar een gmailaccount zodat de mails nog echt kwijt zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:54 schreef lezzer het volgende:
* lezzer repareert computer van pa. De mail is echt kwijt
nou vertel... why?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |