geen ideequote:Op maandag 6 juni 2011 00:15 schreef minibeer het volgende:
is er nou eigenlijk een punt van discussie of is het vooral 'jij doet gemeen!' -'nee jij doet zelf gemeen!' ?
Inkoppertje hoor. Nu ga ik zeggen dat ik om al je posts moet lachen. Wat dus ook zo is.quote:
Maar dat ben je niet...quote:Op maandag 6 juni 2011 00:18 schreef minibeer het volgende:
Er zouden twee mensen een harde ban krijgen als ik hier moderator was
Sommige ruzieen om dan later goedmaakseks te hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:17 schreef greatjob het volgende:
[..]
shh. we kunnen kleine onderdelen van versierprocessen zien!(edit, een slechte grap. i know)
Fijn voor je.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Inkoppertje hoor. Nu ga ik zeggen dat ik om al je posts moet lachen. Wat dus ook zo is.
Truequote:Op maandag 6 juni 2011 00:18 schreef minibeer het volgende:
Er zouden twee mensen een harde ban krijgen als ik hier moderator was
Lees m'n posts nou eens. Ik zeg toch ook niet dat ik mensen niet beledig. In hemelsnaam.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:16 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ik wel vind is dat je soms wel gauw andere aanvalt , maar zelf niet veel over jezelf zegt en super beledigd bent als iemand wat tegen jou zegt.
Als je het zelf niet aankan doe het dan ook niet bij een ander.
En zo dat was mijn korte maar krachtige post.
Slaap lekker kuskuskusquote:Op maandag 6 juni 2011 00:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, nou, ben bijgelezen geloof ik.
JullieHeb al zowat een uur geleden naar iedereen bericht dat ik naar bed ging maar kon niet stoppen met bijlezen.
Morgen meet verslagje ook van mij want nu is het echt bedtijd.
En doe eens niet zo speculeren over Techno en Mera.
We hoeven maar één ding te weten: kan Boebiedoe een lijntje toevoegen aan zijn topic of niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Iemand die ik leuk vond ging mij bellen speciaal om me welterusten te zeggen , dat vond ik wel liefquote:Op maandag 6 juni 2011 00:20 schreef Mpj het volgende:
OT,
Wat is de leukste manier hoe jij ooit versierd bent? Als je versiert bent dan. Ik dus dat gedoe op m'n stage.
Hij is niet de enige.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:20 schreef formerjellybean het volgende:
nee, maar ik vind wel dat je dan niet moet miepen als anderen het ook een keer terug doen en dat doe je wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Dat deed ik ook.., of bellen als ik wakker net wakker ben om te kijken of zij al wakker is en of alles goed gaat enzoquote:Op maandag 6 juni 2011 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Iemand die ik leuk vond ging mij bellen speciaal om me welterusten te zeggen , dat vond ik wel lief
OT kan geen kwaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:20 schreef Mpj het volgende:
OT,
Wat is de leukste manier hoe jij ooit versierd bent? Als je versiert bent dan. Ik dus dat gedoe op m'n stage.
Geen idee, heb je al iemand op het oog dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
We hoeven maar één ding te weten: kan Boebiedoe een lijntje toevoegen aan zijn topic of niet?
Dan zou ik alleen maar blij worden van het ruziemakenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sommige ruzieen om dan later goedmaakseks te hebben
trustenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, nou, ben bijgelezen geloof ik.
JullieHeb al zowat een uur geleden naar iedereen bericht dat ik naar bed ging maar kon niet stoppen met bijlezen.
Morgen meet verslagje ook van mij want nu is het echt bedtijd.
Aangezien dat soort dingen nooit bij mij zullen gebeuren heb ik een leuk van een vriend van mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:20 schreef Mpj het volgende:
OT,
Ik? Neuh. Maar doelde ook niet op een lijntje vanuit mijn naam.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen idee, heb je al iemand op het oog dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |