Voor de zekerheid toch nog maar mijn picks:
Heavyweight bout: Junior Dos Santos vs. Shane Carwin
Featherweight bout: Kenny Florian vs. Diego Nunes
Heavyweight bout: Jon Olav Einemo vs. Dave Herman
Middleweight bout: Demian Maia vs. Mark Muñoz
Lightweight bout: Donald Cerrone vs. Vagner Rocha
Ik gun het Munoz en vooral Dos Santos meer om te winnen. Dos Santos heeft mij in TUF echt een fan gemaakt, en ik vind het leuk om te zien hoe zo'n zachtaardige, vriendelijke en bescheiden man zo'n bruut beest kan zijn in de kooi. Maar ik vrees dat Carwin hem gaat bullrushen en genoeg power heeft om hem in de eerste ronde te finishen. Al hoop ik dat Dos Santos de afstand een beetje kan bepalen, en Carwin KO slaat.
Munoz heeft mij ook langzaam overgehaald, en is heel veelbelovend. Maar Maia blijft een van de beste ter wereld, en een worstelaar (zelfs eentje met goede standup en GNP) is gewoon niet de ideale matchup voor de man met de beste Jiu Jitsu in de UFC.
Kenny zag er redelijk gezond uit tijdens de weigh-ins. Wat uitgemergeld misschien, maar dat was bij Lightweight ook zo. Hij zou te ervaren en te veelzijdig moeten zijn voor Nunez. Het zou mij niets verbazen als Kenny zijn worstelen gaat gebruiken in dit gevecht.
Cerrone zou kort werk moeten maken van Rocha. Alles minder dan een finish zou ik een tegenvaller vinden.