Stand UP morgenavondquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:15 schreef Geo3kant het volgende:
Dana White: Jim Miller Next in Line for UFC Lightweight Title ShotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo 'pas' 8 jaar? Je moet (bijna) bruine band zijn als je het zo lang doet. En idd, MMA met dat slaan/schoppen is leuk maar als er zo snel geclinched wordt dat dat niet mogelijk is dan wint de (B)JJ gast natuurlijk want die heeft superieure beheersing van worpen en klemmen in diezelfde clinch. Als je alleen MMA beoefent dan doe je van alles wat een beetje maar beheers je het nooit goed genoeg.quote:Op zondag 5 juni 2011 05:54 schreef Absurditeit het volgende:
Haa MMA. Tijdens het kampioensfeest van Ajax riep een agressief mannetje tegen mij dat hij een MMX-expertwas. Ik doe pas 8 jaar aan jiujitsu en +/- 8 seconden nadat hij lomp begon te hakken, lag hij met een gebroken arm en zijn gezicht in het gras op de grond.
Is dat niet de 'De la Riva' ? Ooit BJ Penn in een instructie video horen zeggen. Of ik heb het mis of wellicht dat ze hetop ze Portugees uitspreken net als Roger (Hao-djer) Gracie.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:57 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Daarintegen hebben we bij BJJ 'De La Hiva' 4 weken lang 3x per week geoefend, ik kan m nu wel dromen
I couldn't agree morequote:Op maandag 6 juni 2011 02:05 schreef slashdotter3 het volgende:
Heb echt een grondige hekel aan die Jackson MMA stijl gekregen, pinnen tegen de muur, tegenstander uitputten, geen risico's nemen, net genoeg doen om niet gereset on the feet te worden en dan winnen op judge decision. Vreselijk om te zien. In de eerste ronde zie je het al aankomen en dan moet je nog 3 rondes door je voorspelling zien uitkomen.
Jup ook al is het keer op keer 'de perfecte gameplan'.. het is erg saai. Het is gewoon effectief winnen maar verder niks, wall&stall .. lay&prayquote:Op maandag 6 juni 2011 02:05 schreef slashdotter3 het volgende:
Heb echt een grondige hekel aan die Jackson MMA stijl gekregen, pinnen tegen de muur, tegenstander uitputten, geen risico's nemen, net genoeg doen om niet gereset on the feet te worden en dan winnen op judge decision. Vreselijk om te zien. In de eerste ronde zie je het al aankomen en dan moet je nog 3 rondes door je voorspelling zien uitkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Pressure tot niks uiteindelijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 07:44 schreef incognitoomuch het volgende:
VOnd het niet bepaald lay n pray. Guida bleef pressure uitoefenen en had Pettis zelfs bijna zelf in een rear naked choke. Hetzelfde geld voor Jones. Die boy is ver weg van een lay n pray vechter.
dat is een grote stap en een slimmequote:Op maandag 6 juni 2011 20:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Bill legalizing MMA in NY passed the Tourism committee 17-3.
De kleine stapjes zijn genomen, nu de grote nog!!
+
Dana White announces UFC pay per views on Xbox Live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |