hahah nee zeg!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb er niets mee gedaan
Worden jullie ook terug naar buiten gestuurd als je een paar minuten voor je werktijd arriveert?
Lekker motiverend weer ...
Wat een onzin. Je moet toch ook iets eerder komen? Kun je rustig je jas ophangen e.d. Ze kunnen moeilijk verwachten dat je EXACT om zeg 08.00 uur arriveert. Of moet je dan buiten in de regen wachten tot het exact 08.00 uur is? Kijk, ik begrijp dat ze er wat van zeggen als je een half uur ofzo te vroeg komt en daardoor bijv. de Vossers in de weg loopt, maar een paar minuten is pesterij.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb er niets mee gedaan
Worden jullie ook terug naar buiten gestuurd als je een paar minuten voor je werktijd arriveert?
Lekker motiverend weer ...
gaan de depotritten ook naar het autobedrijf dan?? dat wist ik niet! wat onhandig!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:51 schreef carboni het volgende:
Weggestuurd worden als je te vroeg komt? Kluisjes? wut
Als zouden ze wel is wat kunnen doen aan postbezorgers die te vroeg hun wijk komen halen en verongelijkt zijn als de post ipv een half uur maar 5 minuten te vroeg komtWord nog leuk met het autobedrijf wanneer een subcontractor gerust een half uur te laat komt.
Ja, al het klein vervoer gaat naar het autobedrijf.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:58 schreef sbientje het volgende:
[..]
gaan de depotritten ook naar het autobedrijf dan?? dat wist ik niet! wat onhandig!
Er komen gewoon nieuwe diensten met alleen autowerkzaamheden, dus die depotritten worden ook gewoon in een dienst gezet.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:11 schreef sbientje het volgende:
daar is echt niet over nagedacht geloof ik
Zelfde nummer? Als in: ik woon op Fokstraat 2 en mijn buurvrouw woont ook op fokstraat 2?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:45 schreef Fixers het volgende:
Vraagje, ik woon op een huisnummer met toevoeging. Regelmatig krijg ik post van mijn buurvrouw (zelfde nummer, zonder toevoeging) in de handen gedrukt die bij haar is bezorgd. Foutje maken kan best eens, maar het gebeurt zo gemiddeld 1-2 keer per maand en het betrof ook al eens een rouwkaart.
Heeft klagen zin?
Alles waar een auto voor nodig is.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:58 schreef sbientje het volgende:
[..]
gaan de depotritten ook naar het autobedrijf dan?? dat wist ik niet! wat onhandig!
hij zegt toch zelfde nummer maar zonder toevoegingquote:Op zondag 12 juni 2011 23:27 schreef lololo het volgende:
[..]
Zelfde nummer? Als in: ik woon op Fokstraat 2 en mijn buurvrouw woont ook op fokstraat 2?
In dat geval doet de postbode niks fout namelijk...
Postbezorgers mogen ook niet meer in de ruimte komen, waar wordt voorbereid.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:51 schreef carboni het volgende:
Weggestuurd worden als je te vroeg komt? Kluisjes? wut
Als zouden ze wel is wat kunnen doen aan postbezorgers die te vroeg hun wijk komen halen en verongelijkt zijn als de post ipv een half uur maar 5 minuten te vroeg komtWord nog leuk met het autobedrijf wanneer een subcontractor gerust een half uur te laat komt.
Niet, hij zegt: "zelfde nummer zonder toevoeging", dat is heel wat anders dan "zelfde nummer maar zonder toevoeging".quote:Op zondag 12 juni 2011 23:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
hij zegt toch zelfde nummer maar zonder toevoeging
zelfde nummer KOMMA zonder toevoeging, lijkt mij toch duidelijk dat het om hetzelfde NUMMER gaat, maar dan zonder de toevoegingquote:Op zondag 12 juni 2011 23:34 schreef lololo het volgende:
[..]
Niet, hij zegt: "zelfde nummer zonder toevoeging", dat is heel wat anders dan "zelfde nummer maar zonder toevoeging".
De functie van postbode+ houdt effectief op te bestaan. Er worden ook geen nieuwe pb+-jes meer aangenomen. Hier op de vestiging worden mensen die een PB+ opvolgen extra betaald via een toeslag maar aan hun contract wordt niks verandert. En dat is dus omdat die functie binnen een jaar gewoon niet meer bestaat.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:07 schreef carboni het volgende:
Ja al het autovervoer gaat naar autobedrijf dus TC en P + kunnen lekker met hun eigen auto de postbezorgers gaan controleren. In de praktijk zal het er wel op neerkomen dat postbezorgers hun postbode+ nog minder zullen zien.
Als je geen vast contract hebt wel, dan kan je aan het einde van je contract kiezen tussen functies als 'zaterdagvoorbereider' en 'zaterdagpostbezorger' waarschijnlijk...quote:Op maandag 13 juni 2011 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik las in de Mail dat de functie van zaterdagmedewerker ook op houdt te bestaan.
Is dat nadelig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |