hoop het niet. geen voldoende = geen studiepunt = niet op stage na de zomer = half jaar studievertraging.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:23 schreef Fascination het volgende:
Ik voel dat er een onvoldoende voor je aankomt.
En daarom onderzoek je maar niks en ga je hier lopen miepen dat je niet aan het aantal woorden komt?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef moomoo het volgende:
Ja, je mag zelf iets bedenken om te gaan onderzoeken, maar het moet wel onderzoek zijn naar de inhoudelijke kant in plaats van de technische. Terwijl de technische kant wmb veel makkelijker te onderzoeken is, en veel interessanter, en bruikbaarder.
ik heb wel wat onderzoek gedaan maar over 'de inhoudelijke kant' ben ik altijd vrij snel uitgepraat. Ik kan mijn onderzoeksvraag letterlijk in 5 zinnen beantwoorden.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En daarom onderzoek je maar niks en ga je hier lopen miepen dat je niet aan het aantal woorden komt?
Onderwijsinstituten die je verslagen niet digitaal laten inleveren.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:27 schreef ynuhh het volgende:
Morgen hoef ik alleen een stageverslag in te leveren, om vervolgens vakantie te hebben.
Dus even op en neer vanuit Huppel naar Utrecht, alleen voor een verslag.
Huppel?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:27 schreef ynuhh het volgende:
Morgen hoef ik alleen een stageverslag in te leveren, om vervolgens vakantie te hebben.
Eerder een primitieve docent die het digitaal en hardcopy wil.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onderwijsinstituten die je verslagen niet digitaal laten inleveren.
Wat voor opleiding doe je?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:27 schreef ynuhh het volgende:
Ditquote:Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Eerder een primitieve docent die het digitaal en hardcopy wil.
Bonnie says hiquote:
Hij kan het toch ook zelf uitprinten? De printers op scholen zijn veel beter dan bij mensen thuis en docenten hoeven niet te betalen voor het printen op school.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Eerder een primitieve docent die het digitaal en hardcopy wil.
Je 't adore mi amore want het tocht hier hoor[e]quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |