het was zo wel goed vond het grappigquote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ik een beetje Japans kan uitspreken. Hoe had het dan moeten zijn?
Ja, je verwacht het niet he?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
het was zo wel goed vond het grappig
IKIKIKIKIKIKKquote:Op zondag 5 juni 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie is er goed in ingesproken tekstjes opleuken tot een jingle?
jij toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie is er goed in ingesproken tekstjes opleuken tot een jingle?
okequote:Op zondag 5 juni 2011 22:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, je verwacht het niet he?Ik ben gek op okonomiyaki, edamame, gyozu en ander Japans eten, vandaar
Snow met Informer?quote:
Vanilla Icequote:Op zondag 5 juni 2011 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een show met alle falende rappers zou tof zijn, MC martin, doc john, Donn-e, bustaflax enz
dumpen die vriendinquote:Op zondag 5 juni 2011 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het overigens jammer dat ik niet meer tijd aan dit project kan besteden, maar mijn vriendin riep en mijn school roept nu...
het is bijna vakantiequote:Op zondag 5 juni 2011 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het overigens jammer dat ik niet meer tijd aan dit project kan besteden, maar mijn vriendin riep en mijn school roept nu...
dan vindt ie windows niet (of linux, of mac os, oid)quote:Op zondag 5 juni 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
Even een computervraagje... Wat betekent het als het volgende op een laptopscherm staat:
Operating system not found. Of zoiets.
Da's vast niet goed he?
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
Even een computervraagje... Wat betekent het als het volgende op een laptopscherm staat:
Operating system not found. Of zoiets.
Da's vast niet goed he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |