In 2007 ben ik m'n limited company begonnen en afgezien van freelancing vorig jaar ben ik eigenlijk altijd in die tijd contractor (ZZP) geweest. Daarnaast is het ook handig voor mijn fotografisch bedrijfje zodat ik foto's zakelijk kan verkopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:23 schreef FigureBirdStars het volgende:
Zijn er hier ook mensen die een eigen bedrijf in de UK zijn begonnen? Iemand misschien nog wat goede informatieve websites hierover?
Gibraltar?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef Individual het volgende:
Ik ben wel op Brits grondgebied, maar niet in de UK.
Nu na 2 maanden hotel in m'n eigen apartement.
Londen #31 - Bus of Tube?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:36 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Kan iemand mij leuke restaurants aanbevelen in centraal Londen die niet al te duur zijn om 's avonds te eten? Thanks!
Mildred's is inderdaad prima. Ben wel geen vegetarier, maar het is goed vers voedsel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef alex_londen het volgende:
Restaurant - vergetarisch en niet duur MILDRED http://www.mildreds.co.uk/mains.html.
Vroeg komen of na haf tien.
Smakelijk eten!
Als je alleen een diploma hebt zul je onderaan beginnen natuurlijk - of heb je ook ervaring in de sector waarin je wilt werken?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:03 schreef Elvi het volgende:
Is het te doen om met een Nederlands diploma een baan te krijgen in de UK in het algemeen en London in het bijzonder? Of moet je dan onderaan beginnen?
Ok, en ik dacht dat ze juist wat strenger waren in de UK op dit gebiedquote:Op zondag 17 juli 2011 20:55 schreef Individual het volgende:
Zo heb ik me pas na 4 jaar ingeschreven op de electoral roll, na 8 jaar een NI nummer aangevraagd (zonder emergency taxes te betalen) terwijl ik wel de 2001 Census heb ingevuld als de enige (en zelfs nog 'illegaal') in een huis van 6. Pas na 5 jaar wilde een werkgever mijn paspoort zien.
Het is dus heel makkelijk echt illegaal te zijn in de UK. Misschien zijn minicabs en off-licenses daarom wel zo goedkoop. De Census kan ik daarom ook echt niet serieus nemen.
Maak je geen zorgen over inschrijven, want dat kan niemand wat boeien. Dit is een andere planeet vergeleken met NL.
Relaxed of ongeorganiseerd.. je mag zelf kiezen... en dat kiezen kan je maar beter zelf doen want de meeste Engelsen draaien er liever oneindig rondjes omheen... waar het ook om gaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef Elvi het volgende:
Dus de UK is best een relaxed land?
Dank voor de antwoorden op mn diploma-vraag trouwens. Ik kwam er ook achter dat ze mijn opleiding niet echt kennen in de UK(of in de gehele wereld...)
Maar toch blijft London trekken dus ik blijf ook nog even in dit topic hangen
British Virgin Islands?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef Individual het volgende:
Ik ben wel op Brits grondgebied, maar niet in de UK.
Nu na 2 maanden hotel in m'n eigen apartement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |