quote:Arctic Monkeys is een Britse indie-rockband uit Sheffield, Engeland en actief sinds 2002. De band bestaat uit zanger/gitarist Alex Turner, gitarist Jamie Cook, bassist Nick O'Malley en drummer Matthew Helders. Tot 2006 was Andy Nicholson bassist van de band.
In 2004 en 2005 kreeg de band bekendheid door het verspreiden van hun demo's via het internet. Dit zorgde voor een mediahype rondom Arctic Monkeys en maakte hun debuutalbum Whatever People Say I Am, That’s What I’m Not in 2006 het best verkopende debuut ooit in het Verenigd Koninkrijk. Evenals het album bereikten de singles "I Bet You Look Good On The Dancefloor" en "When The Sun Goes Down" de nummer 1-positie in het land. Een jaar later volgde het tweede album Favourite Worst Nightmare, met leadsingle "Brianstorm". In 2009 verscheen het derde album Humbug, geproduceerd door Josh Homme en James Ford.
De band werd op hun debuutalbum gekenmerkt door hun snelle, agressieve post-punk en Turner's teksten die gebaseerd waren op eigen observaties en ervaringen in Sheffield. Met de komst van hun twee laatste albums evolueerde het geluid meer richting psychedelische- en alternatieve rock.
SPOILER: Topless model doing semaphoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu voel ik me oud...quote:Op zondag 5 juni 2011 20:47 schreef AMDB het volgende:
Wie moet er bij die zin ook ook altijd aan 'Dommel' denken?
...hopend dat Arn0 aka Yung Buck in ieder geval doet alsof hij ook weet waar we het over hebben...quote:
Die is verpest door Studio 100.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:51 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
...hopend dat Arn0 aka Yung Buck in ieder geval doet alsof hij ook weet waar we het over hebben...
Heb jij 'm thuis?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:02 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, mooi ontwerp. Klein dilemma over welke kant je wilt laten zien.
[ afbeelding ]
Nét een klein kind hèquote:Op zondag 5 juni 2011 21:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Maar vanzelfsprekend.
Eis ook nog wel in ieder geval één button. Of een sticker.
Ikquote:Op zondag 5 juni 2011 20:47 schreef AMDB het volgende:
Nu welquote:Op zondag 5 juni 2011 20:47 schreef AMDB het volgende:
I'm in a vest zit aan het begin van Library Pictures. I'm from high green aan het einde van All My Own Stunts.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:37 schreef Xurk het volgende:
Trouwens, die kregen "I'm in a vest" en "I'm from High Green"; in welke nummers zitten die [vooraan?]? Ik moet toegeven dat ik er en niet echt op gelet heb en dat ik sowieso slechthorend zijn [mochten ze zacht gesproken zijn] maar ik heb ze niet gehoord vanochtend. Wel is het aftellen d.m.v. drumstokjes me opgevallen. Ik bedenk het me net dusZou het kunnen dat de "echte" CD ze niet bevat t.o.v. de leak of heb ik ze gewoon gemist?
Na alle "hype" hier ben ik namelijk erg benieuwd
't is door Gijsbertquote:Op maandag 6 juni 2011 12:45 schreef maan. het volgende:
Hahha..
Menno Pot geeft het album 4sterren omdat BBB erop staat anders 5..
Zag ook dit staan:quote:Op maandag 6 juni 2011 14:39 schreef Aisumasen het volgende:
En de recensie in OOR door Erik van den Berg: "Vier albums op weg en nog geen spoortje van verval. Suck it and see for yourself."
http://www.oor.nl/#reviews/albums/9459/suck_it_and_see
Ik vind die gast wel een punt hebben, niet iedereen koopt een album nog en hangt het aan de muur. Maar of dat de bedoeling van AM is? Nee, vast niet, daar houden ze zich echt niet mee bezig.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zag ook dit staan:
http://www.oor.nl/#specia(...)s_van_arctic_monkeys
Wat een onzin "artikel" zeg. En dat voor OOR
Ik vind net de AM fans bij de meest enthousiaste collectors horen maar het gaat er mij om dat dit zogenaamde artikel een paragraaf bevat en dat is het. Deed NME het toch beter met hun 50 slechtste covers in de geschiedenis artikel. Dit had even goed een Twitter bericht kunnen zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 16:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vind die gast wel een punt hebben, niet iedereen koopt een album nog en hangt het aan de muur. Maar of dat de bedoeling van AM is? Nee, vast niet, daar houden ze zich echt niet mee bezig.
Die man doet juist hetzelfde als AM met de albumcover, minimalistisch. Denk dat hij daar juist heel erg over nagedacht heeftquote:Op maandag 6 juni 2011 16:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik vind net de AM fans bij de meest enthousiaste collectors horen maar het gaat er mij om dat dit zogenaamde artikel een paragraaf bevat en dat is het. Deed NME het toch beter met hun 50 slechtste covers in de geschiedenis artikel. Dit had even goed een Twitter bericht kunnen zijn![]()
Ben allicht wat kritisch maar had van een gerespecteerd magazine toch beter verwacht dan dit soort schoolopstelletjes. Dat moest ik even kwijt
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef AMDB het volgende:
I'm in a vest zit aan het begin van Library Pictures. I'm from high green aan het einde van All My Own Stunts.
Wees maar blij dat je het nu amper tot niet hoort, na 5 keer wordt het schijtirritantquote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Xurk het volgende:
[..]
In de trein op gefocust en "I'm in a vest" hoor ik goed. "I'm from high green" nog niet echt maar dat komt volgens mij doordat er allerlei kabaal is in die laatste twee seconden met ergens in de achtergrond dat dat gezegd wordt. Ik draai het album nu ook, zal zo weer opletten
Die zit er sowieso wel in... Het zijn altijd letterlijk 'verrassingen', voor 99% van het publiek, welke niet elke nieuwe setlist anatomiseren.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef Arn0 het volgende:
Zou trouwens wel zuur zijn als Alex gewoon de terugkomst van Ritz bedoeld en verder niets
Ik denk dat het juist voor hen geen verrassingen zijn, omdat veel mainstream publiek er toch wel vanuit gaan dat ze hits als MB, Fake Tales, ACR e.d. spelen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Die zit er sowieso wel in... Het zijn altijd letterlijk 'verrassingen', voor 99% van het publiek, welke niet elke nieuwe setlist anatomiseren.
Alleen als ze na "The View From The Afternoon", "Brianstorm", "Circus", etc. bij "When The Sun Goes Down" zijn aangekomen, hoop ik wel dat er tijdens de toegift nog een figuurlijk konijn uit de hoge hoed komt!
Die commentsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef Aisumasen het volgende:
Eindelijk het bewijs, Alex Turner leest mee: "I don't mind being compared to Oasis at all."http://news.yahoo.com/s/nm/20110606/music_nm/us_arcticmonkeys
quote:
Door zo'n idioten is de titel dus gecensureerd in Amerikaquote:Yeah. Um....nice title...
" zo'n 6 (Belg.N., niet alg.) zulke"quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:52 schreef Merkie het volgende:
Zulke, niet zo'n. Zo'n = zo een, "een" is enkelvoud, "idioten" is meervoud.
Sorry.
WTFquote:Radiogeek1 9 hours ago Report Abuse
Do What? You WISH!! Not even with a CONDOM!! Sick F&^KS!!
Iets wat ik ook al gelijk zei. De enige reden dat ik het artwork niet tof vond, omdat het zo jammerlijk 'voorspelbaar dwars' overkwam.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:46 schreef Griebus het volgende:
Toch vind ik de titel vergelijkbaar met wat ze met Humbug probeerden duidelijk te maken..
Is het te laat om mijn mening terug te nemen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hmm nee, ik vind dit overduidelijk hun slechtste. Daar heb ik geen twijfel over. Als ik hun beste album moet kiezen, heb ik grote twijfels maar dit? Nee![]()
Snap echt niet waarom sommigen zo lyrisch over het album zijn. Vind dat ze heel wat van hun uniekheid verloren zijn.
Nou vooruit dan:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:43 schreef Aisumasen het volgende:
Maar ben wel benieuwd... Ben je van het kamp "All My Own Stunts" of "That's Were You're Wrong" ?
Ja, vind het nog steeds geen goed nummer.. Al wordt het live wel knallen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef RabbitHeart het volgende:
Brick by Brick is dan matig volgens jou?
Wat weer te maken heeft met...quote:
http://stuckonthepuzzlear(...)2485/nme-photo-ver-2quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:14 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]
Heeee, kijk eens wie er eindelijk eens de cover van de NME sieren?
Dat vooraanstaan hoeft voor mij niet meer zo: na het concert in de HMH piepten mijn oren nog wekenlang. En dan die verontwaardige blikken van die paupermeisjes die gaan janken als je ze ff aan de kant zetquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:07 schreef Xurk het volgende:
Het kan echt niet snel genoeg 23 juni zijnZit nu op het punt dat ik er echt heel de tijd aan zit te denken. En het is nog maar 8 juni
Ik ben wel erg in dubio over waar ik in de zaal wil staan. Vooraan in / rondom de onvermijdelijke pit of toch aan de zijkant op een verhoginkje. Voordeel van het eerste is dat het gewoon vet is en het nog gedenkwaardiger maakt. Nadeel is kans op verdrukking / oververhitting en daardoor niet goed kunnen focussen op het podium. Voordeel van laatste is dat je goed zicht hebt op het podium en alles meekrijgt wat er gebeurt én dat je goed kunt kijken naar de reacties van het publiek / de pit, wat ook altijd leuk is. Nadeel is dat als je zin krijgt om mee te springen, dat niet echt kan met alle mensen die stilstaan om je heen
Trouwens onlangs bij een overnachting in Engeland op de TV van de hotelkamer voor het eerst de clip van "Love Machine" gezien en dus ook voor het eerst de originele versie gehoord. Mijn God, wat slechtAls AM het speelt klinkt het tenminste nog muzikaal leuk en klinken de lyrics lekker tongue-in-cheek
Daarom: gehoorbeschermingquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:00 schreef Griebus het volgende:
Dat vooraanstaan hoeft voor mij niet meer zo: na het concert in de HMH piepten mijn oren nog wekenlang.
Bij mij begint het ook naar nr. 1 op weg te gaan, ik weet niet hoe het komt, maar ik mis de harde nummers totaal niet. Vermaak mezelf prima met de humor, geniale vergelijkingen en zoetsappige melodieën met geweldige stukjes erin.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Daskaar het volgende:
"arguably their best album yet"?
wat de fuck? dit is verreweg het saaiste album dusver.
je gaat me niet vertellen dat professionele critici dit album boven welk ander AM album dan ook zetten.
ben ik dan echt gek dat ik het geen reet aan vind?
"i feel like i'm taking crazy pills!!"
Ik wil niks anders meer, gebruik het dan ook al 7 jaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:35 schreef Arn0 het volgende:
Ja, moet eigenlijk ook maar gehoorbescherming gaan aanschaffen. De "piep" na concerten duurt steeds langer
Ik vergeet de mijne altijd, naar AM toch maar meenemen voor de zekerheid. Al ga ik liever iets naar achter staan zonder gehoorbescherming, is toch iets fijner luisteren bij muziek van AM.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:35 schreef Arn0 het volgende:
Ja, moet eigenlijk ook maar gehoorbescherming gaan aanschaffen. De "piep" na concerten duurt steeds langer
Moet je goeie doppen nemenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vergeet de mijne altijd, naar AM toch maar meenemen voor de zekerheid. Al ga ik liever iets naar achter staan zonder gehoorbescherming, is toch iets fijner luisteren bij muziek van AM.
Heb ikquote:
Nee, maar heb je nog veel verschillendequote:Op woensdag 8 juni 2011 12:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb ikNiet van die slaapdingen, daar begin ik niet aan
Haha, geweldig! Ik voelde hem al aankomen. Arn0 de eeuwige laatbloeier!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Is het te laat om mijn mening terug te nemen?Eigenlijk echt wel een vet album. Veel meer knallers dan ik oorspronkelijk het idee had. Vind eigenlijk maar 1 nummer matig, 5 nummers (echt) goed en 6 nummers gewoonweg baas.
Dit is écht de laatste keer dat ik te vroeg oordeel
Het artikel in de LiveXS is eigenlijk ook een uniek interview afgenomen op de persdag in Parijs in april, alleen ken ik elke quote alquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:19 schreef Arn0 het volgende:
In het Belgische magazine Humo staat dan weer wel een nieuw en uniek interview, afgenomen tijdens de luistersessie in Parijs. Niet echt veel bijzonders maar misschien leuk als je het ziet liggen om het even te lezen.
"Suck it" is een aanstootgevende uitspraak in Amerika, dat is alles.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:58 schreef neilpad het volgende:
Had trouwens helemaal niet in de gaten dat er zo'n ophef was over de cover...
Snap echt niet wat een cover nou uitmaakt.
Wat ik zei over Nederland blijft staan, maar Engeland is (zo ver dat er al was) geen twijfel mogelijk:quote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef Aisumasen het volgende:
Dus zondag vieren we in Sheffield het vijfde instant nummer 1-album van Alex Turner? Denk dat-ie in Nederland ook wel top 5 gaat doen, misschien zelfs nog iets hoger als de huisvrouwen zich hebben weten in te houden.
Meer hoeft er niet gezegd te wordenquote:
En jawel hoor... Echt MEGA zalen. So screwed...quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:27 schreef Aisumasen het volgende:
LoL, dus de aankondiging van straks gaat over de UK tour. In de herfst. In arena's.
Ik moet eerst nog even wat slapen, voor ik om half 6 in de auto stap morgenochtendquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:50 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik kan echt niet meer wachten tot morgen.
Gelukkig maar inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:00 schreef RabbitHeart het volgende:
Zonnig, maar voor morgen is er regen voorspeld. Gelukkig is het concert toch in een tent.
quote:Vliegen jullie op Manchester?
Zeker niet voor de inkoopprijsquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:29 schreef MCH het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn kaarten voor Paradiso te verkopen.
Ik ga niet per 1 verkopen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef Zocalo het volgende:
Hoezo dat?
Tegen normale prijs heb ik wellicht interesse in 1 kaartje.
Los gaan op ACR? Meeschreeuwen bedoel je!quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:46 schreef Arn0 het volgende:
A Certain Romance.. Dat wordt helemaal losgaan als ze die spelen
Van het gedeelte van 4:00 tot 4:45 (geloof ik) word je toch helemaal gek, in positieve zin?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Los gaan op ACR? Meeschreeuwen bedoel je!
Hehe, Aisumasen meldt net dat ie baalt dat ie vandaag in Liverpool zatquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:45 schreef Kijana het volgende:
Mardy Bum wordt gesoundcheckt, A Certain Romance en kennelijk ook Enter Sandman van Metallica.
3 pagina lang interview. Afgenomen tijdens het persmoment in Parijs.quote:
Hehe, wou niet mierenneuken hoor, vroeg het me gewoon af. Tof, een 3 pagina interview. Hopelijk verschijnt het ook nog online.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:01 schreef TWP het volgende:
[..]
3 pagina lang interview. Afgenomen tijdens het persmoment in Parijs.
- Oja, een artikel wordt toch anders omschreven -
Daar heb ik van gedroomd, dat ze die spelen. En dan met z'n allenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef Kijana het volgende:
Damn zelfs Put Your Dukes Up John soundchecken ze, ben wel benieuwd naar de setlist. Ergens baal ik wel dat ik voor beide dagen geen kaartje heb.
Moet jij geen NGC kijken? Het gaat over Coca-Cola megafactoriesquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar heb ik van gedroomd, dat ze die spelen. En dan met z'n allen
En the Vaccines, en Dead Sonsquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:59 schreef TheView het volgende:
Voor de mensen die naar Sheffield gaan: veel plezier!
En hopelijk krijgen jullie de gedroomde setlist en spelen ze klassiekers en veel nummers van SIAS. En Enter Sandman in de toegift! Dat mogen ze vaker doen, een cover op de setlist zetten. En Miles Kane vooraf toch? Ik ben jaloers.. damn.
Lekker met 30.000 stinkende Engelsen een pisdouche nemen, mij niet gezienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:26 schreef Merkie het volgende:
Veel plezier hoor met je regenachtige semi-festival in een tent [ afbeelding ].
Die toevoeging maakt het briljant grappigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:03 schreef Xurk het volgende:
The Blond-o Sonic Shimmer Trap - She floats like a niccy rush but she stings like a bee flat
Npquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:44 schreef Xurk het volgende:
Oh ja whoops, over het hoofd gezien [stond op de volgende regel] op die lyrics-site waar ik vandaan aan het copy-pasten wasThanks!
Ah, weer een addict erbij, welkom!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef kakadu het volgende:
Zooo. Eindelijk een Nederlands forum gevonden waar ik fatsoenlijk over mijn favoriete band kan ouwehoeren. Volg Arctic Monkeys al bijna zes jaar op de voet, dus het moest er dus maar eens van komen. Laat ik dan maar beginnen door te melden dat ik zojuist All My Own Stunts (voor de dertigste keer) twaalf keer achter elkaar heb geluisterd en het nummer nog altijd niet zat ben. WAT EEN PLAAT!
Heeft iemand trouwens het interview uit de OOR al gelezen? Zo ja, is het de moeite waard?
Welkom!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef kakadu het volgende:
Heeft iemand trouwens het interview uit de OOR al gelezen? Zo ja, is het de moeite waard?
Dankje! Nee geen Paradiso voor mij, puur om financiële redenen. Heb ze inmiddels al redelijk vaak aan het werk gezien, dus ik (arme studentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ah, weer een addict erbij, welkom!
Ook naar Paradiso?
Nog niet, maar ik ga er zo eens naar kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef kakadu het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:30 schreef sander26 het volgende:
[..]
Welkom!![]()
OOR interview nog niet gelezen, wel gisteren het LiveXS interview. Wat een stuk bagger was dat zeg... Ik zat gewoon hardop te lachen tijdens het lezen!
Een hele alinea gelul over Alex en Alexa en dat Alex en Johanna uiteindelijk uit elkaar gegaan zijn vanwege ruzie over groupies. Ook zou Alex te weinig geld verdienen en was Johanna het zat dat Alex haar iedere dag meenam naar de Mac.
En blijkbaar gewoon uit de lucht gegrepen worden. Onder het mom van: Het is een saai interview, ze hebben niets te vertellen... Laten we er gewoon wat bij verzinnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Damn, kunnen wij als fans niet een keer een goed interview doen met interessante vragen over de muziek enzoWord zo gek van al die hapklare interviews over dingen die me 0,0 interesseren.
Ik lees de LiveXS zelden, maar de keren dat ik het blad in m'n handen heb gehad was ik altijd eerst 20 minuten bezig überhaupt een zinnig artikel te vinden. Volgens mij zijn die interviews daar van die prefabbed stukjes die ieder willekeurig muziektijdschrift voor een vriendelijk prijsje mag afdrukken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:30 schreef sander26 het volgende:
[..]
Welkom!![]()
OOR interview nog niet gelezen, wel gisteren het LiveXS interview. Wat een stuk bagger was dat zeg... Ik zat gewoon hardop te lachen tijdens het lezen!
Een hele alinea gelul over Alex en Alexa en dat Alex en Johanna uiteindelijk uit elkaar gegaan zijn vanwege ruzie over groupies. Ook zou Alex te weinig geld verdienen en was Johanna het zat dat Alex haar iedere dag meenam naar de Mac.
Brand los!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:39 schreef kakadu het volgende:
Ik krijg btw altijd zweetplekken onder m'n oksels van die versnelling in Library Pictures, zo rond 1:37. Zou er bijna een Turneriaanse metafoor tegenaan gooien, maar laat ik me nog maar even gedeisd houden.
Waar ik echt jeuk aan m'n handen van krijg, is als ze weer eens vragen naar hun opkomst via internet. Echt, die journalisten verdienen klappenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:44 schreef sander26 het volgende:
[..]
En blijkbaar gewoon uit de lucht gegrepen worden. Onder het mom van: Het is een saai interview, ze hebben niets te vertellen... Laten we er gewoon wat bij verzinnen.
De oksels zijn reeds opgedroogd, dus die houd je tegoed. Ik zat alweer intens te genieten van de wijze waarop Alex 'I know you've got the _moves_' zingt in AMOS. Wat een venijn, in 1 woord. Werelds.quote:
Caricatures of your wrecking ball down, in my mind, all the timequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:54 schreef kakadu het volgende:
[..]
De oksels zijn reeds opgedroogd, dus die houd je tegoed. Ik zat alweer intens te genieten van de wijze waarop Alex 'I know you've got the _moves_' zingt in AMOS. Wat een venijn, in 1 woord. Werelds.
Het leukste zijn dan nog de video interviews. Wanneer ze die vraag krijgen zie je die gezichten al weer vertrekken van: "Nee, niet wéér he!".quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waar ik echt jeuk aan m'n handen van krijg, is als ze weer eens vragen naar hun opkomst via internet. Echt, die journalisten verdienen klappen
Welkom, en helemaaal mee eens!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef kakadu het volgende:
Zooo. Eindelijk een Nederlands forum gevonden waar ik fatsoenlijk over mijn favoriete band kan ouwehoeren. Volg Arctic Monkeys al bijna zes jaar op de voet, dus het moest er dus maar eens van komen. Laat ik dan maar beginnen door te melden dat ik zojuist All My Own Stunts (voor de dertigste keer) twaalf keer achter elkaar heb geluisterd en het nummer nog altijd niet zat ben. WAT EEN PLAAT!
Ai, sterkte!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:45 schreef RabbitHeart het volgende:
Het regent en het is bokkoud in Sheffield.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:15 schreef RabbitHeart het volgende:
Arn0 en Piles zullen nu wel in de rij staan....
Ik dacht dat het 'wrecking ball gown' was, maarja ik heb de officiele lyrics ook niet gezien.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Caricatures of your wrecking ball down, in my mind, all the time
Lyric websites verschillen van mening. Heeft iemand officieel lyrics boekje bij de hand?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:25 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 'wrecking ball gown' was, maarja ik heb de officiele lyrics ook niet gezien.
Ik zal het thuis eens opzoeken in het boekje vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:28 schreef AMDB het volgende:
Lyric websites verschillen van mening. Heeft iemand officieel lyrics boekje bij de hand?
Het is gown.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lyric websites verschillen van mening. Heeft iemand officieel lyrics boekje bij de hand?
quote:This week we have 15 new additions to the iTunes Festival lineup plus news that The Wanted will now perform on 20 July, not 6 July as previously announced.
Arctic Monkeys will play live on 6 July with support from Miles Kane. Please note, if you entered the iTunes Festival ticket competition for 6 July to see The Wanted, your entry is now valid for the Arctic Monkeys + Miles Kane prizedraws. If you would like to apply for tickets to see The Wanted on 20 July, you will need to enter the new ticket competition.
Gwyneth Paltrow, Oscar®-winning actress and founder of goop.com, will be appearing at the iTunes Festival on 5 July as part of a Studio Sessions event to talk about her new cookery book, Notes from My Kitchen Table.
Storytelling singer, Seasick Steve will bring his country blues to the iTunes Festival on 2 July.
Raphael Saadiq will perform live on 17 July. He has been blurring the line between paying homage to classic R&B and helping reinvent (and reinvigorate) the genre since his days with new-jack-swingin' Tony! Toni! Toné!
The following artists have also joined the lineup:
3 July: Dry The River (supporting Manic Street Preachers)
8 July: Ed Sheeran (supporting Bruno Mars)
12 July: Loick Essien (supporting The Script)
14 July: SBTRKT (supporting Friendly Fires)
18 July: Caitlin Rose (supporting Rumer)
25 July: 2CELLOS (supporting Lang Lang)
26 July: Alex Clare (supporting Magnetic Man)
16 July: Ben L'Oncle Soul (supporting Duran Duran)
And finally, we have a new Studio Sessions event on 17 July with Belgian singer-songwriter Selah Sue and French artist MEDI.
Stay tuned for more artist announcements coming up next week.
To apply for the latest ticket competitions:
Visit www.itunesfestival.com or,
Download the iTunes Festival app.
LOL @ eerste twee opmerkingen.quote:Nu al classic. Bekers pis. Tent is nog best intiem. Vaccines spelen al 20 minuten hetzelfde nummer, zou willen dat ze verdwijnen. Definitief geen DVD helaas.
Bekers pis gooien is toch gebruikelijk in Engeland?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat ie bedoelt dat het bier naar pis smaakt?
Volgens mij bedoelt ie dat inderdaad. Biertje op, moeten pissen.. Vul de rest zelf maar inquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:43 schreef tim. het volgende:
[..]
Bekers pis gooien is toch gebruikelijk in Engeland?
Benieuwd naar de setlist. Eenmalig "A Certain Romance" spelen zou fantastisch zijn.
Kutconcert dus:pquote:Miles iedereen riff-jes meezingen, maar heel veel tech. problemen. John Ashton als roadie, zoals het hoort. Matt's drums met UK vlag geprint op zijkant. Jeej.
Laat dat nou één van de weinige criteria zijn om jezelf AM fan te mogen noemen, ksstquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:54 schreef Kijana het volgende:
Hahaha, ach zo geweldig vind ik Mardy Bum niet.
Nee, Aisu is zowel lid, voorzitter, secretaris als penningmeester van de Only Ones Who Know-fanclub.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Only ones who know vind ik ook heel goed, sta ik daar alleen in?
Hij was ook enige lid, tot nu toe misschien.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, Aisu is zowel lid, voorzitter, secretaris als penningmeester van de Only Ones Who Know-fanclub.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, Aisu is zowel lid, voorzitter, secretaris als penningmeester van de Only Ones Who Know-fanclub.
Ik vond het eerst een kutlied, maar ik begin het steeds meer te waarderenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Only ones who know vind ik ook heel goed, sta ik daar alleen in?
Same here.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:39 schreef Niles-Crane het volgende:
Hmm moet SIAS en Humbug nog wel vaker gaan beluisteren voor paradiso.
mother of god.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:02 schreef sander26 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG! Dit is gewoon niet leuk meer!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:02 schreef sander26 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG! Dit is gewoon niet leuk meer!
True, en Dancing Shoes wil ik ook wel weer eens horen. Maar kom op, dan zijn we gewoon aan het zeiken. Die encore is gewoon ziek! En vergeet Miles niet op 505.quote:
3 nerds aan de cola, hoe kun je dat nou missen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:06 schreef RabbitHeart het volgende:
Aisumasen, Piles en Arn0 niet gezien overigens.
Ik vraag het me ook af... ook nog eens Nederlands-sprekende nerds.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
3 nerds aan de cola, hoe kun je dat nou missen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brainstorm maar ook Crying Lighteningquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:25 schreef Zocalo het volgende:
Mag ik dan een kritische noot plaatsen?
Natuurlijk: geweldige setlist, kan amper beter. Maar verrassend, speciaal? Nah. Als ik lees dat ze b-sides oefenen had ik op meer speciale dingen gerekend. Je had hem redelijk vooraf in kunnen vullen.
Ben ik nu btw ook de enige die opvalt dat Brianstorm verkeerd getypt is? En dat na wat bier op dit tijdstip
Ik wil toch wel All My Own Stunts en Reckless Serenade horenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:19 schreef Xurk het volgende:
Goed, als dit ongeveer de setlist voor Paradiso wordt, dan kan ik na afloop gerust stervenEr is zelfs ook een kansje aanwezig dat Miles mee komt doen angezien hij dan toch in de buurt is
Ik lees vaker van mensen (ook op AMUS) dat er van tevoren gedacht wordt (was ook het geval bij de Amerikaanse tournee) dat ze nummers als "The Bakery" en "Put Your Dukes Up John" of "Catapult" gaan spelen. Ik snap nooit zo goed waarom mensen denken dat dit ook echt gaat plaatsvinden. Dat ze die in de soundcheck doen, tuurlijk maar ook daadwerkelijk live als je zoveel betere nummers heb?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:25 schreef Zocalo het volgende:
Mag ik dan een kritische noot plaatsen?
Natuurlijk: geweldige setlist, kan amper beter. Maar verrassend, speciaal? Nah. Als ik lees dat ze b-sides oefenen had ik op meer speciale dingen gerekend. Je had hem redelijk vooraf in kunnen vullen.
Altijd kippenvel bij dat nummer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:11 schreef Aisumasen het volgende:
En met deze boodschap laat ik jullie achter:
Marktplaats afzetters afbetalen..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef RabbitHeart het volgende:
Is er nog een manier om aan kaarten voor Paradiso te komen?
Ik wist toen ze die 110 kaarten vrijgaven nog niet dat ik naar dit concert wilde... Hoe groot is de kans dat ze nog kaarten vrijgeven?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:42 schreef neilpad het volgende:
[..]
Marktplaats afzetters afbetalen..
Ik hoop dat ze bij Paradiso nog meer kaarten vrijgeven maar ben er bang voor....
Ik wil ook nog steeds heel graag gaan.
Klein gok ik, heb er al naar gevraagd op twitter maar nog geen reactie gehad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:45 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ik wist toen ze die 110 kaarten vrijgaven nog niet dat ik naar dit concert wilde... Hoe groot is de kans dat ze nog kaarten vrijgeven?
Fucktards.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef Aisumasen het volgende:
"And this one...is just for you, Sheffield"
*intro drumroffel
Als je nog naar Paradiso wil, zou je op de dag zelf naar Paradiso kunnen gaan en daar proberen aan tickets te komen. Aan de kassa of anders mensen op straat die van hun kaarten af willen. Is mij wel eens gelukt bij een concert in Tivoli. Ze verkochten toen een paar uur van te voren weer wat kaarten aan de kassa, voor de oorspronkelijke prijs uiteraard.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:45 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ik wist toen ze die 110 kaarten vrijgaven nog niet dat ik naar dit concert wilde... Hoe groot is de kans dat ze nog kaarten vrijgeven?
Dat dus. Post-Sheffield depressie kan beginnenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef Aisumasen het volgende:
Terug in Nederland. Hoe gaan ze dit ooit nog overtreffen?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:25 schreef Zocalo het volgende:
Natuurlijk: geweldige setlist, kan amper beter. Maar verrassend, speciaal? Nah.
De stad? Tja, een Engelse industriestad, wat moet je er meequote:Op zondag 12 juni 2011 18:52 schreef RabbitHeart het volgende:
En wat vonden Piles, Arn0 en Aisumasen van Sheffield?
Ik was er dus wel bij. Het was episch! Beste concert waar ik ooit ben geweest.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Over AM ga ik niet eens iets schrijven, je had er gewoon bij moeten zijn
Was ook niet tegen jou, maar in het algemeenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:38 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ik was er dus wel bij. Het was episch! Beste concert waar ik ooit ben geweest.
Dat dusquote:Op maandag 13 juni 2011 13:38 schreef RabbitHeart het volgende:
Beste concert waar ik ooit ben geweest.
Ja het was echt briljant. Er zat ook echt geen zwakker moment bij in het hele concert. En het publiek dat zo uit zijn dak gingquote:Op maandag 13 juni 2011 13:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat dusWat was het goed zeg, pff.. Ongelofelijk. Briljante mix van hun vier albums.
Wat was er ook alweer met de Bowery? Behalve lekkere cocktails natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef Arn0 het volgende:
Hunters Bar niet nee, wel het centrum en 's nachts vanzelfsprekend The Bowery. Enkel jammer dat alles zo vroeg dichtgaat in Engeland..
Opgericht door James O'Hara & Andy Nicholson, playlists van Alex Turner in de jukebox en ze komen er zelf ook wel eens. Vrijdagnacht waren Nick en John Ashton er.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:04 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer met de Bowery? Behalve lekkere cocktails natuurlijk.
Dat ik dat niet wistquote:Op maandag 13 juni 2011 14:08 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Opgericht door James O'Hara & Andy Nicholson, playlists van Alex Turner in de jukebox en ze komen er zelf ook wel eens. Vrijdagnacht waren Nick en John Ashton er.
Mooiste moment van het weekend denk ikquote:Op maandag 13 juni 2011 14:37 schreef Aisumasen het volgende:
"Let's start from the beginning, fella's..."
NUMMER 1... 82,424 exemplaren.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef Aisumasen het volgende:
Dus zondag vieren we in Sheffield het vijfde instant nummer 1-album van Alex Turner? Denk dat-ie in Nederland ook wel top 5 gaat doen, misschien zelfs nog iets hoger als de huisvrouwen zich hebben weten in te houden.
En dat ook nog eens in 6 jaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:48 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
NUMMER 1... 82,424 exemplaren.
[ afbeelding ]
Heb de huisvrouwen onderschat (en ehhh, één release over het hoofd gezien), in Nederland komt-ie binnen op 6, wat alsnog een goede indicator is van de nog altijd aannemende populariteit van de band in dit land. Kan het aantal exemplaren niet goed inschatten, aangezien Adele nog altijd ferm bovenaan staat, en zelfs deze week met het zesdubbele aantal van wat AM verkocht heeft in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |