Ik ook niet eerder, wel super geniaalquote:Op zondag 5 juni 2011 20:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah oké. Want in die kroegen hebben ze dat spel ook liggen. Nog nooit gedaan tho
.
Kom maar langs dan, het bier staat koudquote:Op zondag 5 juni 2011 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dag Nick. Dit zie ik als een bewijs dat ik onze deal heb gewonnen.
Niets is zo fijner dan met diegene van wie je houdt, dingen mee te doen.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Seks is overgewaardeerd tegenwoordig. Het kan aan mij liggen, maar ik vind dat de meeste mensen veel te snel seks met elkaar hebben. Wat is er dan nog speciaal aan?
Echt?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe maar niet, was bloedserieus.
Zet maar koud dan, want mij kennende ben ik er pas volgende week. Ik ben een ramp met kaartlezen en het OV.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:17 schreef xCore het volgende:
[..]
Wijn staat niet koud.
Behalve als je die witte zoete troep bedoeld
Zal ik morgen voor jou dan een fles witte wijn halen?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zet maar koud dan, want mij kennende ben ik er pas volgende week. Ik ben een ramp met kaartlezen en het OV.
Zoet? Ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Zal ik morgen voor jou dan een fles witte wijn halen?
Dit vind ik echt grappig.quote:
Leer het drinken, mijn vriend.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:19 schreef Etsu het volgende:
Cola malibu mag ook.
Of vodka.
Of iets anders, maar geen bier.
Heb ik ook staanquote:Op zondag 5 juni 2011 20:19 schreef Etsu het volgende:
Cola malibu mag ook.
Of vodka.
Of iets anders, maar geen bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |