Bad moon rising?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je mist een topnummer hoor.. Aangevraagd door "GeoliedeVetmachine"... 3 letters... C C R [ afbeelding ]
Volgens mij 2,50 voor een 330 mL-fles en je hebt hem ook op een grote fles geloof ik.quote:
Ik wil dan een grote fles. Ik ben al aan 't googlenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij 2,50 voor een 330 mL-fles en je hebt hem ook op een grote fles geloof ik.
Volgens mij staat die niet in de slijter op het moment. Zal wel ook niet meer gemaakt worden.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie van De Molen Oud Hollands Tuig, die naam is ook wel briljant voor iemand die 30 wordt
Is van Jopen, mocht dat handiger zoeken.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dan een grote fles. Ik ben al aan 't googlen
Ja, weet ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is van Jopen, mocht dat handiger zoeken.
Nah, Ongelovige Thomas is leukerquote:Op zondag 5 juni 2011 19:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij staat die niet in de slijter op het moment. Zal wel ook niet meer gemaakt worden.
ik deed altijd zonder playlistquote:Op zondag 5 juni 2011 19:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
Eigenlijk is het best lekker draaien zonder playlist, lekker vrij en ongedwongen.
Elke keer als ik zonder playlist draai verzand ik in het draaien van Rebecca Black en Giga Puddingquote:Op zondag 5 juni 2011 19:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
Eigenlijk is het best lekker draaien zonder playlist, lekker vrij en ongedwongen.
En wij danken je daarvoorquote:Op zondag 5 juni 2011 19:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Elke keer als ik zonder playlist draai verzand ik in het draaien van Rebecca Black en Giga PuddingDaarom draai ik altijd met playlist
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
Was net over helemaal hyperactief, forum/msn/overgang van nummers. Alles kwam tegelijk
Past aardig bij mij dus thx!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
"Hyperactive" komt eraan, speciaal voor jou!
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
" I Wish " van Stevie Wonder komt hierna.
mooi nummer is datquote:Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
" I Wish " van Stevie Wonder komt hierna.
Alleen Death Note gezien van dat lijstje. Bazenseriequote:Op zondag 5 juni 2011 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meerdere, Hunter X Hunter, Death Note en Higurashi no naku koro ni (kai)
dat zin de beste
Ennio Morricone - Extacy of Gold?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
Even ter ere van mijn nieuwe toffe usericon iets met "gold" uitzoeken.
Inderdaadquote:Op zondag 5 juni 2011 19:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
Waarom zijn er alleen nog maar kerels over btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |