Ik:quote:Ben je rond 6 uur op msn? xxx
Zij:quote:Uhh ja, kan wel ff komen hoor maar ben dan ook aan het eten..
quote:Jaa ik moet echt met je praten dadelijk, hoe het nu verder moet tussen ons!!
Pfoeh... Om de groot filosoof Danny Glover te citeren: "I'm getting too old for this shit..."quote:
Ik kan nu enigszins begrijpen waarom ik mijn ex misschien te veel pushte en opdrong.. Dit komt gewoon veel te zwaar aan..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfoeh... Om de groot filosoof Danny Glover te citeren: "I'm getting too old for this shit..."
Same here. Snoepje, hebben ze voor jou en je vriendin niet een speciaal hoekje op fok? Pubertalk of zoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfoeh... Om de groot filosoof Danny Glover te citeren: "I'm getting too old for this shit..."
I guess soquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Same here. Snoepje, hebben ze voor jou en je vriendin niet een speciaal hoekje op fok? Pubertalk of zo
Hoezo, zijn er hier meer mensen die een relatie proberen te krijgen met 15 jarige meisjes? Nee toch? Volgens mij ben jij de enige hoor..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
I guess soAlhoewel ik me hier eerder thuis voel
Haha, schattig toch. Zelf waren we ook van die onnozelaars toen we 14/15 waren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef Cue_ het volgende:
Vertellen dat je even later over iets serieus moet gaan praten
vertel het gelijk of laat het wachten
Toen hadden we heul nog geen internet, laat staan mobiele telefoons.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Silenus het volgende:
Haha, schattig toch. Zelf waren we ook van die onnozelaars toen we 14/15 waren.
Wij moesten gewoon naar het huisnummer van het meisje belde en dan nam bijv. haar moeder op!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Toen hadden we heul nog geen internet, laat staan mobiele telefoons.
Ja, echt he! En wat een feest toen er een tweede telefoon bijkwam, in een kamertje op de 1e etage zodat je eindelijk ongestoord kon bellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Silenus het volgende:
Wij moesten gewoon naar het huisnummer van het meisje belde en dan nam bijv. haar moeder op!![]()
(Hoorde je die moeder giechelen: "He het is je vriendje hahaha pffrttt!!" ...'nou mahammm ga de kamer uit!'
Oh jongens die tijd!
Toen telefoonnummers nog 5 cijfers hadden en je ze van al je vriendjes uit je hoofd wistquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Silenus het volgende:
Wij moesten gewoon naar het huisnummer van het meisje belde en dan nam bijv. haar moeder op!![]()
(Hoorde je die moeder giechelen: "He het is je vriendje hahaha pffrttt!!" ...'nou mahammm ga de kamer uit!'
Oh jongens die tijd!
De enige ping-communicatie die wij kenden, was de ping van de typemachine als ie aan het einde van de regel wasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Toen hadden we heul nog geen internet, laat staan mobiele telefoons.
25939, m'n beste vriendjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Toen telefoonnummers nog 5 cijfers hadden en je ze van al je vriendjes uit je hoofd wist
Het café, daar krijgen Snoepje en zijn 15 jarige relatie natuurlijk geen bier. Nog even niet, jaartje wachten!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
25939, m'n beste vriendje.
25883, het café.
Cafe? Je bent van mijn leeftijd, toen kwam je daar als het goed is nog niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:53 schreef kastanova het volgende:
25939, m'n beste vriendje.
25883, het café.
Kasta moest altijd van zijn moeder het café bellen om zijn vader naar huis te laten komenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Cafe? Je bent van mijn leeftijd, toen kwam je daar als het goed is nog niet?
Toen ik nog niet bedorven wasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Silenus het volgende:
Haha, schattig toch. Zelf waren we ook van die onnozelaars toen we 14/15 waren.
Als m'n pa daar had gezeten, had de kroeg zelf wel direct naar m'n moeder gebeldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Kasta moest altijd van zijn moeder het café bellen om zijn vader naar huis te laten komen
Ah sorry man, vervelend om te horen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als m'n pa daar had gezeten, had de kroeg zelf wel direct naar m'n moeder gebeld.
Hij was toen namelijk al een tijdje dood.
Naar ouwe mensen moet je niet teveel luisteren, doe ik nog steeds niet...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:02 schreef Cue_ het volgende:
Het is inderdaad wel schattig, maar dan moeten ze van ons, de wijze oudere mensen, wel de raad aannemen die we ze geven
Ik was toen al een stalker cirkelde dagen lang met vrienden rond het huis van een vrouw. 1 van ons vond haar altijd leuk maar ze kozen altijd voor diegene die dat niet vond. Toen vonden ze het nog leuk, tegenwoordig mag je niks meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh jongens die tijd!
Zo herkenbaar, haha.. Toen kon dat nog ja, tegenwoordig voelen ze zich gestalkd (al moet ik zeggen dat ik het tegenwoordig niet meer doe)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik was toen al een stalker cirkelde dagen lang met vrienden rond het huis van een vrouw. 1 van ons vond haar altijd leuk maar ze kozen altijd voor diegene die dat niet vond. Toen vonden ze het nog leuk, tegenwoordig mag je niks meer.
Jij vind een post van PicardMike herkenbaar ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:53 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, haha.. Toen kon dat nog ja, tegenwoordig voelen ze zich gestalkd (al moet ik zeggen dat ik het tegenwoordig niet meer doe)
M'n eerste en waarschijnlijk ook m'n laatstequote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij vind een post van PicardMike herkenbaar ?:D
Je kan toch gewoon verwijderen? Of ben je bang dat je d'r gevoelens kwetst?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nadeel van paiq: het blokken van personen kost credits
Ah je had gelijk, die credits gelden voor offline cheat, haha...Bij deze verwijderd en als hierdoor je gevoelens al gekwetst worden vraag ik me af wat je op een datingsite doetquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon verwijderen? Of ben je bang dat je d'r gevoelens kwetst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |