Wij moesten gewoon naar het huisnummer van het meisje belde en dan nam bijv. haar moeder op!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Toen hadden we heul nog geen internet, laat staan mobiele telefoons.
Ja, echt he! En wat een feest toen er een tweede telefoon bijkwam, in een kamertje op de 1e etage zodat je eindelijk ongestoord kon bellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Silenus het volgende:
Wij moesten gewoon naar het huisnummer van het meisje belde en dan nam bijv. haar moeder op!![]()
(Hoorde je die moeder giechelen: "He het is je vriendje hahaha pffrttt!!" ...'nou mahammm ga de kamer uit!'
Oh jongens die tijd!
Toen telefoonnummers nog 5 cijfers hadden en je ze van al je vriendjes uit je hoofd wistquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Silenus het volgende:
Wij moesten gewoon naar het huisnummer van het meisje belde en dan nam bijv. haar moeder op!![]()
(Hoorde je die moeder giechelen: "He het is je vriendje hahaha pffrttt!!" ...'nou mahammm ga de kamer uit!'
Oh jongens die tijd!
De enige ping-communicatie die wij kenden, was de ping van de typemachine als ie aan het einde van de regel wasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Toen hadden we heul nog geen internet, laat staan mobiele telefoons.
25939, m'n beste vriendjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Toen telefoonnummers nog 5 cijfers hadden en je ze van al je vriendjes uit je hoofd wist
Het café, daar krijgen Snoepje en zijn 15 jarige relatie natuurlijk geen bier. Nog even niet, jaartje wachten!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
25939, m'n beste vriendje.
25883, het café.
Cafe? Je bent van mijn leeftijd, toen kwam je daar als het goed is nog niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:53 schreef kastanova het volgende:
25939, m'n beste vriendje.
25883, het café.
Kasta moest altijd van zijn moeder het café bellen om zijn vader naar huis te laten komenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Cafe? Je bent van mijn leeftijd, toen kwam je daar als het goed is nog niet?
Toen ik nog niet bedorven wasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Silenus het volgende:
Haha, schattig toch. Zelf waren we ook van die onnozelaars toen we 14/15 waren.
Als m'n pa daar had gezeten, had de kroeg zelf wel direct naar m'n moeder gebeldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Kasta moest altijd van zijn moeder het café bellen om zijn vader naar huis te laten komen
Ah sorry man, vervelend om te horen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als m'n pa daar had gezeten, had de kroeg zelf wel direct naar m'n moeder gebeld.
Hij was toen namelijk al een tijdje dood.
Naar ouwe mensen moet je niet teveel luisteren, doe ik nog steeds niet...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:02 schreef Cue_ het volgende:
Het is inderdaad wel schattig, maar dan moeten ze van ons, de wijze oudere mensen, wel de raad aannemen die we ze geven
Ik was toen al een stalker cirkelde dagen lang met vrienden rond het huis van een vrouw. 1 van ons vond haar altijd leuk maar ze kozen altijd voor diegene die dat niet vond. Toen vonden ze het nog leuk, tegenwoordig mag je niks meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh jongens die tijd!
Zo herkenbaar, haha.. Toen kon dat nog ja, tegenwoordig voelen ze zich gestalkd (al moet ik zeggen dat ik het tegenwoordig niet meer doe)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik was toen al een stalker cirkelde dagen lang met vrienden rond het huis van een vrouw. 1 van ons vond haar altijd leuk maar ze kozen altijd voor diegene die dat niet vond. Toen vonden ze het nog leuk, tegenwoordig mag je niks meer.
Jij vind een post van PicardMike herkenbaar ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:53 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, haha.. Toen kon dat nog ja, tegenwoordig voelen ze zich gestalkd (al moet ik zeggen dat ik het tegenwoordig niet meer doe)
M'n eerste en waarschijnlijk ook m'n laatstequote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij vind een post van PicardMike herkenbaar ?:D
Je kan toch gewoon verwijderen? Of ben je bang dat je d'r gevoelens kwetst?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nadeel van paiq: het blokken van personen kost credits
Ah je had gelijk, die credits gelden voor offline cheat, haha...Bij deze verwijderd en als hierdoor je gevoelens al gekwetst worden vraag ik me af wat je op een datingsite doetquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon verwijderen? Of ben je bang dat je d'r gevoelens kwetst?
Je kan 'm daarna toch ook verwijderen met dat 'ze verschijnt wel weer als ze wat tegen je zegt'. Hopelijk doet ze dat dan niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:36 schreef Cue_ het volgende:
en die offline cheat is irritant want dan blijft de persoon in je lijst staan.
Tof dus jullie hebben nu verkering.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:10 schreef Silenus het volgende:
Heb trouwens al NEGEN dates gehad met dezelfde! Kun je nagaan hoe leuk deze is. Ik word er bijna emotioneel van.Heb dat sinds m'n ex niet meer gehad, haha.
Noem het overigens ook geen 'dates' meer natuurlijk, maar even voor de beeldvorming.
Daar is de offline cheat niet voor, Einstein. Stel je hebt twee succesvolle dates gehad met Afke, maar je hebt ook nog Berendien in je lijstje staan. Als het met Afka nu niet gaat werken, kun je nog afspreken met Berendien - dus dat contact wil je een klein beetje warm houden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ah je had gelijk, die credits gelden voor offline cheat, haha...Bij deze verwijderd en als hierdoor je gevoelens al gekwetst worden vraag ik me af wat je op een datingsite doet
Klinkt goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:10 schreef Silenus het volgende:
Heb trouwens al NEGEN dates gehad met dezelfde! Kun je nagaan hoe leuk deze is. Ik word er bijna emotioneel van.Heb dat sinds m'n ex niet meer gehad, haha.
Noem het overigens ook geen 'dates' meer natuurlijk, maar even voor de beeldvorming.
Ah, zo had ik er nog nooit naar gekekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Daar is de offline cheat niet voor, Einstein. Stel je hebt twee succesvolle dates gehad met Afke, maar je hebt ook nog Berendien in je lijstje staan. Als het met Afka nu niet gaat werken, kun je nog afspreken met Berendien - dus dat contact wil je een klein beetje warm houden.
Alleen je wilt niet dat Afke, waar je binnenkort je derde date mee hebt (bij haar thuis! jeuj! neuken!) ziet dat je nog inlogt op Paiq. Want in haar ogen moet je natuurlijk alleen gaan voor haar en bestaan er geen andere vrouwen.
Ergo : offline cheat van je huidige date Afke.
Als jij met iemand aan het daten bent, en je ziet dat ie nog dagelijks inlogt op een dating site krijg je ook vraagtekens toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje wat gecompliceerd allemaal!Ik wist niet dat daar zo'n hele theorie achter schuilging joh..
Real life daten is toch een stuk gemakkelijker
Ik controleer mijn dates eigenlijk nooit? Daarnaast kom ik vaak niet verder dan 1 of 2 dates via internetdatingquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Als jij met iemand aan het daten bent, en je ziet dat ie nog dagelijks inlogt op een dating site krijg je ook vraagtekens toch?
En real life daten is makkelijker, maar niet als je meerdere ijzers in het vuur probeert te houden natuurlijk.
Het is geen kwestie van controleren, maar je ziet het gewoon. En bovendien weet ik dat jij ooit een internetdate had die behoorlijk lang is blijven plakkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ik controleer mijn dates eigenlijk nooit? Daarnaast kom ik vaak niet verder dan 1 of 2 dates via internetdatingDus ik had er gewoon nog nooit zo over nagedacht
Dat viel je niet eerder op per mail of chat? En verwacht je serieus filosofische verhandelingen over de zin van het leven met veel diepgang van een vrachtwagenchauffeur? Je moet volgens mij niet al té verbaasd zijn als een stereotype een keertje deels klopt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:33 schreef Loodje het volgende:
Ik had ooit een date met een gast, leek in eerste instantie leuk, foto en chat enz. Komt ie irl langs, kan die over niks anders hebben dan zijn werk en dat was maar 1 ding, zijn vrachtwagen.
Dag diepgang...
Ik zei vaakquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van controleren, maar je ziet het gewoon. En bovendien weet ik dat jij ooit een internetdate had die behoorlijk lang is blijven plakken
tmfchat was ook een datingsite hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zei vaakEn toen was ik 17 en bestonden datingwebsites nog niet eens, dus eigenlijk wast nog niet eens een internetdate
Naja, ik vermoed zelf dat ze gewoon even bezorgd kwam kijken omdat je continu zat te gillen als een mager speenvarken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hou je daar nou nog over op of hoe zit dat??
Ik vond het reuze genant
Nee, ze snapt facebook sinds een paar dagenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, ik vermoed zelf dat ze gewoon even bezorgd kwam kijken omdat je continu zat te gillen als een mager speenvarken.
Geen spannend verhaal. Ik had een foto op facebook gepost. Kasta ging lopen irriteren en uiteindelijk postte mijn moeder ook een reactie. Dus toen had Kasta natuurlijk nog veel meer munitiequote:
Had nou even meegespeeld kut.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen spannend verhaal. Ik had een foto op facebook gepost. Kasta ging lopen irriteren en uiteindelijk postte mijn moeder ook een reactie. Dus toen had Kasta natuurlijk nog veel meer munitie
Ik vond het hilarisch! Blij dat je moeder optrad tegen die vervelende jongen met al zijn stomme commentaar over ingeparkeerde auto'squote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen spannend verhaal. Ik had een foto op facebook gepost. Kasta ging lopen irriteren en uiteindelijk postte mijn moeder ook een reactie. Dus toen had Kasta natuurlijk nog veel meer munitie
Valt mee - Kasta en Spirit hadden een flauwe discussie over een ingeparkeerde auto die 60 comments doorging. Het werd pas leuk toen plotseling moeder Spirit zich ermee bemoeide..quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:22 schreef Cue_ het volgende:
volgens mij mis je heel wat als je spirit niet op je FB hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |