abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2011 @ 12:16:49 #105
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97780673
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

Niet met je eens... Iemand hoeft toch niet te sporten om een 'actief leven' te leiden? -O-
Als ik naar mezelf kijk; sport al jaaaaren niet meer maar heb wel altijd veel gereisd, veel uitgeweest, ook naar grote feesten etc, ik doe vrijwilligerswerk, noem maar op. Dat zou ik toch geen inactief leven noemen. ;)
Grappig dat mensen het altijd om moeten draaien. Dat je niet 'sport' betekent niet perse dat je geen actief leven leidt. Een peer is een vrucht, een vrucht is niet perse een peer ;)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97780710
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:16 schreef Catbert het volgende:
Een peer is een vrucht, een vrucht is niet perse een peer ;)
Hoah, daar kom ik de maandag wel weer mee door :D
  maandag 6 juni 2011 @ 12:19:36 #107
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97780748
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Grappig dat mensen het altijd om moeten draaien. Dat je niet 'sport' betekent niet perse dat je geen actief leven leidt. Een peer is een vrucht, een vrucht is niet perse een peer ;)
Dat is mijn punt idd. Ik las Dyna's post als: je moet sporten om een actief leven te leiden. En daar ben ik het dus niet mee eens. :)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:23:44 #108
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97780876
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is mijn punt idd. Ik las Dyna's post als: je moet sporten om een actief leven te leiden. En daar ben ik het dus niet mee eens. :)
Mijn punt is dat je dat niet zo moet lezen als 'ie dat niet letterlijk zegt. Dat doen mensen hier heel vaak, A = B dus B = A. Kun je beter gewoon vragen of 'ie dat zo bedoelt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 6 juni 2011 @ 12:33:01 #109
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_97781145
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:23 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mijn punt is dat je dat niet zo moet lezen als 'ie dat niet letterlijk zegt. Dat doen mensen hier heel vaak, A = B dus B = A. Kun je beter gewoon vragen of 'ie dat zo bedoelt.
Catbertje, we kunnen hier niet bij elke brainfart gaan controleren wat iemand precies bedoelde. Als iemand over sporten schrijft:

"Het heeft niet puur te maken met slank, maar ook met een actief leven leiden."

Dan lees ik wel degelijk dat niet sporten impliceert dat je geen actief leven leidt (whatever that may be).
Overal verstand van.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:35:05 #110
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97781224
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef macondo het volgende:

[..]

Catbertje, we kunnen hier niet bij elke brainfart gaan controleren wat iemand precies bedoelde. Als iemand over sporten schrijft:

Dan lees ik wel degelijk dat niet sporten impliceert dat je geen actief leven leidt (whatever that may be).
Macondotje (dotje, cute!): en ik ben van mening dat mensen te snel zulke gevolgtrekkingen maken. Voor mij geldt dat iemand die sport naar mijn idee minder snel een type is dat liever thuis zit. Maar dan kan nog prima in een date naar voren komen dat ze juist wel heel actief is, en dan is die checkbox weer afgevinkt ;)
  maandag 6 juni 2011 @ 12:51:16 #111
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97781775
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

De Amerikaanse keuken is ook heel vet en ongezond.

Vette pancakes bij het ontbijt, Big Steaks, Big Burgers (uiteraard), wegdrijvende burrito's en zeer voedzame muffins..

Yeah heeft echt 100% van de ADH vet :P
Whehehe, mijn ontbijt van gisteren :Y).

Ik noem het zelf echter niet Amerikaans, maar gewoon Bourgondisch c.q. "Waar ik zin in heb, pleur ik op een bord."
Alhoewel de maiskolven met honing en basterdsuiker van gisteravond beter bevielen :9.
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 6 juni 2011 @ 12:55:00 #112
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_97781895
Gisteravond laat nog 2 biefstukken gebakken voor mezelf. O jee, ik eet 's avonds. Ben ik een dikke lamzak?
pi_97781956
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:55 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteravond laat nog 2 biefstukken gebakken voor mezelf. O jee, ik eet 's avonds. Ben ik een dikke lamzak?
Welnee. Dat je niet laat op de avond meer mag eten is allang achterhaald.
pi_97782010
quote:
11s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

Whehehe, mijn ontbijt van gisteren :Y).

[ afbeelding ]

Ik noem het zelf echter niet Amerikaans, maar gewoon Bourgondisch c.q. "Waar ik zin in heb, pleur ik op een bord."
Alhoewel de maiskolven met honing en basterdsuiker van gisteravond beter bevielen :9.
Nee, dat kan toch niet echt serieus zijn? :9
  maandag 6 juni 2011 @ 13:05:24 #115
242666 BeamofLight
pi_97782196
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:56 schreef Techno het volgende:

[..]

Welnee. Dat je niet laat op de avond meer mag eten is allang achterhaald.
Ben ik wel.
pi_97782246
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:05 schreef BeamofLight het volgende:
Ben ik wel.
Dan eet je gewoon teveel. :+
pi_97782254
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Niet met je eens... Iemand hoeft toch niet te sporten om een 'actief leven' te leiden? -O-
Als ik naar mezelf kijk; sport al jaaaaren niet meer maar heb wel altijd veel gereisd, veel uitgeweest, ook naar grote feesten etc, ik doe vrijwilligerswerk, noem maar op. Dat zou ik toch geen inactief leven noemen. ;)
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat is juist precies wat ik onder een actief leven versta.
Uitgaan, onder de mensen komen, hobbies, reizen, sporten, etc.
(in tegenstelling tot 4 uur per dag op de bank SBS6 kijken).

Of anders vertaald, iemand die een interessant leven heeft, die sociaal is, die sportief is, die op reis gaat.
Dat zijn in mijn beeld aantrekkelijke eigenschappen.
pi_97782283
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef macondo het volgende:

[..]

Zie post hierboven. Onder actief leven versta ik inderdaad meer dan sporten.
  maandag 6 juni 2011 @ 13:10:16 #119
242666 BeamofLight
pi_97782361
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:07 schreef Techno het volgende:

[..]

Dan eet je gewoon teveel. :+
Valt wel mee. Vanmorgen Brinta, vooralsnog 6 bruine boterhammen en komen er nog 6 bij.
Blik tonijn. Kippesoep. Bak kwark 500 gram. 3 glazen chocomel. Effe kijken wat ik met het avondeten ga doen.
  maandag 6 juni 2011 @ 13:12:39 #120
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97782432
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:58 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Nee, dat kan toch niet echt serieus zijn? :9
Alles kan!
En kennelijk ben ik niet de enige die het lekker vindt; vorig weekend een nachtje doorgehaald met enkele vrienden en vriendinnen en vervolgens dit als katervoer opgevoerd:

• Poffertjes
• Verse aardbeien
• 4-chocolade ijs
• Pecan/Caramel ijs
• Slagroom

Meest gehoorde reactie: "Godverdomme wat een goed idee, dit is ook echt het énige wat ik op dit moment uberhaupt naar binnen krijg!" :Y).
pi_97782486
Damn zeg.. Das wel een heavy "ontbijtje", maar wellicht inderdaad met een kater een perfect idee :P
pi_97782626
Die aardbeien, vitamine C, goed voor je kater ^O^
  maandag 6 juni 2011 @ 13:23:14 #123
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97782731
quote:
2s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Er zit een enorm verschil tussen NL en BE keuken hoor. :7 . Ik heb hier pas leren koken omdat voorgesneden/voorgekookt/voorgeprakt hier praktisch niet verkrijgbaar is. :+ . In general kun je wel stellen dat het droevig gesteld is met de Nederlandse huismoeke, in vergelijking met de Belgische. Maar dat terzijde, Amerikanen zijn vreselijk.
Mweh, nofi hoor, maar een beetje kok past haar kookstijl aan op haar gasten en niet andersom.
Had destijds ook een keer een vegetarische vriendin en het moge duidelijk zijn dat ik qua eetstijl toch voornamelijk een alpha-mannetje ben; grote hompen goed gekruid vlees en veel smaaksensaties op 1 bord.

Maar ja, dan krijg je dus een paar plaggen gras en taugé op je bord en krijg je nog pretentieus gezeik over je heen ook als je gaat klagen dat het niet te vreten is.

Een zelfverklaarde goede kok die geen terugkerende gasten in zijn restaurant heeft gaat failliet en die schuldvraag moet vervolgens niet bij de gasten neergelegd worden.
pi_97782779
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:23 schreef kastanova het volgende:

[..]

Mweh, nofi hoor, maar een beetje kok past haar kookstijl aan op haar gasten en niet andersom.
Had destijds ook een keer een vegetarische vriendin en het moge duidelijk zijn dat ik qua eetstijl toch voornamelijk een alpha-mannetje ben; grote hompen goed gekruid vlees en veel smaaksensaties op 1 bord.

Maar ja, dan krijg je dus een paar plaggen gras en taugé op je bord en krijg je nog pretentieus gezeik over je heen ook als je gaat klagen dat het niet te vreten is.

Een zelfverklaarde goede kok die geen terugkerende gasten in zijn restaurant heeft gaat failliet en die schuldvraag moet vervolgens niet bij de gasten neergelegd worden.
Ouwehoer. Je bent te gast bij iemand. Er is niks ergers dan een vent die gaat lopen klagen over het eten als je al die moeite voor hem hebt gedaan -O- (niet dat ik daar ervaring mee heb :Y) )
Sarcasme. Herken het.
  maandag 6 juni 2011 @ 13:26:27 #125
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97782844
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
Die aardbeien, vitamine C, goed voor je kater ^O^
Dat was inderdaad het voornaamste; dat het gezond was!

Vandaar ook dat ik het serveerde met een Wiecks Rosébiertje :Y).
  maandag 6 juni 2011 @ 13:29:47 #126
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97782943
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ouwehoer. Je bent te gast bij iemand. Er is niks ergers dan een vent die gaat lopen klagen over het eten als je al die moeite voor hem hebt gedaan -O- (niet dat ik daar ervaring mee heb :Y) )
Kom nou... Wat dat betreft hanteer ik ook thuis het aloude "Klant is koning"-principe.
Als ik zelf een vegetariër over de vloer krijg en vervolgens ritueel een koe slacht en haar dat voor de neus zet, kom ik ook niet weg met "Je hebt gezien hoeveel moeite ik gedaan heb en je bent ook nog eens te gast, dus niet zeiken en opvreten dat spul!"

Ik zal in ieder geval niet als goede gastheer of kok beschouwd worden en de kans dat ze terugkomen zal toch ook vrij klein zijn.

...alhoewel, gezien m'n kookkunsten zou ik ze misschien ook op dat gebied nog wel kunnen bekeren :Y).
  maandag 6 juni 2011 @ 13:32:05 #127
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97783023
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:23 schreef kastanova het volgende:

[..]

Right. Ik zet een vegetariër echt geen vlees voor of zo. Ik zal in het vervolg dan maar BigMacs maken voor Amerikanen.
Resistance is futile.
  maandag 6 juni 2011 @ 13:34:21 #128
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97783119
Daarover gesproken, dat is hetzelfde als in een Chinees restaurant vragen om gekookte aardappelen. :+
Resistance is futile.
  maandag 6 juni 2011 @ 13:35:11 #129
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97783148
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Right. Ik zet een vegetariër echt geen vlees voor of zo. Ik zal in het vervolg dan maar BigMacs maken voor Amerikanen.
Tja, de enige Amerikaanse gaste die ik ooit gehad heb, heb ik een pasta ovenschotel voorgeschoteld met een halve kilo gehakt en 2 bollen mozzarella; ze vond het zeer goed te doen.

Normaliter zou ik er ook iets van groenvoer bij doen, maar daar hebben die lui totaal geen behoefte aan joh.
  maandag 6 juni 2011 @ 13:37:17 #130
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97783211
quote:
2s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:34 schreef Seven. het volgende:
Daarover gesproken, dat is hetzelfde als in een Chinees restaurant vragen om gekookte aardappelen. :+
Afgelopen weekend met een groep van zo'n 20 mannen gegeten bij een Chinees.
90% van de tafel had de borden volgeschept met... ...speklappen en schnitzels :').

Maar hé, fuck that, ze vonden het allemaal een topchinees! :D.
pi_97783374
Als ik bij een vrouw kom eten en zij heeft haar best erop gedaan, dan zal ik niet zo snel erover gaan zeiken denk ik. Ze heeft immers haar best gedaan en als ik het dan niet lust is het mijn probleem: dat kon zij vantevoren niet weten...

behalve vlees/vegetariër verhaal uiteraard maar dat zijn extremen en uitzonderingen...
  maandag 6 juni 2011 @ 13:43:57 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97783446
Je houdt als kok rekening met je gasten (wat ze bv wel of niet (mogen) eten) en als eter houdt je rekening met de kok. Als in je weet dat er iets op je bord kan verschijnen waar je niet op zit te wachten.

Och, het is zo simpel allemaal.
pi_97783555
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:43 schreef Cue_ het volgende:

Ja maar dat is toch helemaal niet leuk voor de discussie! :(
  maandag 6 juni 2011 @ 13:55:06 #134
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97783851
quote:
Je houdt als kok rekening met je gasten (wat ze bv wel of niet (mogen) eten) en als eter houdt je rekening met de kok. Als in je weet dat er iets op je bord kan verschijnen waar je niet op zit te wachten.

Nah, vegetariërs houd ik principieel nooit rekening mee omdat het veelal hypocriete, stinkende beroepszeikerds zijn. Zij hun principe, ik het mijne.

Ooit een BBQ georganiseerd waarbij ik allerlei vega-troep in had gekocht, kreeg ik vervolgens de eis(!!!) van een aparte BBQ omdat ze hun groenteburger niet in contact wilde hebben met het vet van het vlees dat op de roosters achterbleef.
Nee, want inderdaad, een eigen BBQ voorkomt dat er een koe geslacht gaat worden ofzo :').

"Hier, heb je de bakken salade, enjoy!"
pi_97783919
quote:
13s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, vegetariërs houd ik principieel nooit rekening mee omdat het veelal hypocriete, stinkende beroepszeikerds zijn. Zij hun principe, ik het mijne.

Ooit een BBQ georganiseerd waarbij ik allerlei vega-troep in had gekocht, kreeg ik vervolgens de eis(!!!) van een aparte BBQ omdat ze hun groenteburger niet in contact wilde hebben met het vet van het vlees dat op de roosters achterbleef.
Nee, want inderdaad, een eigen BBQ voorkomt dat er een koe geslacht gaat worden ofzo :').

"Hier, heb je de bakken salade, enjoy!"
_O-
pi_97783942
quote:
13s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Jezus, da's wel heel erg triest :')
  maandag 6 juni 2011 @ 14:07:31 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97784330
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:46 schreef Godtje het volgende:

Ja maar dat is toch helemaal niet leuk voor de discussie! :(
Mooi toch! ^O^
  maandag 6 juni 2011 @ 14:47:01 #138
57047 macondo
pi_97786051
Welke vrouwen lezen hier eigenlijk de krant? Vind het eigenlijk maar suf als je geen krant hebt. Wellicht wat achterhaald en ouderwets - want ik tref nauwelijks nog vrouwen die een betaalde krant lezen. Dus ben mijn mening aan het bijstellen..
Overal verstand van.
  maandag 6 juni 2011 @ 14:49:27 #139
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97786155
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:47 schreef macondo het volgende:
Welke vrouwen lezen hier eigenlijk de krant? Vind het eigenlijk maar suf als je geen krant hebt. Wellicht wat achterhaald en ouderwets - want ik tref nauwelijks nog vrouwen die een betaalde krant lezen. Dus ben mijn mening aan het bijstellen..
Ben het wel met je eens maar ik heb er zelf ook geen meer, vooral omdat ik nogal een kleine brievenbus heeft die beneden in de galerij zit. Maar iemand die 't nieuws online en via 't journaal volgt vind ik ook prima.

Daarnaast vind ik De Telegraaf lezen erger dan geen krant lezen :P
pi_97786251
quote:

Ja, zoiets bedoelde ik :P Ik vraag altijd vooraf wat iemand absoluut niet lust/eet en die persoon eet vervolgens keurig netjes zijn/haar bord leegt en schept meestal nog een keer op (lekker aso, daar gaat mn kliekje voor de volgende dag ;( )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_97786287
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:49 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens maar ik heb er zelf ook geen meer, vooral omdat ik nogal een kleine brievenbus heeft die beneden in de galerij zit. Maar iemand die 't nieuws online en via 't journaal volgt vind ik ook prima.

Daarnaast vind ik De Telegraaf lezen erger dan geen krant lezen :P
Dat :P Wat boeit het nu waar iemand zn info vandaan haalt, zolang hij maar op de hoogte is! Beetje decadent om een krant te eisen, macondo :P
Sarcasme. Herken het.
pi_97786352
Beetje discussiëren over politiek, nieuws e.d. is wel gewenst ja... En of ze nou die kennis van het journaal, internet of een oldskool krant heeft maakt me weinig uit...
  maandag 6 juni 2011 @ 15:03:57 #143
57047 macondo
pi_97786854
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:52 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat :P Wat boeit het nu waar iemand zn info vandaan haalt, zolang hij maar op de hoogte is! Beetje decadent om een krant te eisen, macondo :P
Nou, ik vind het anders leuk om op zaterdagochtend met koffie en broodjes en een glas jus in bed samen een beetje een krantje te delen ("liefje, mag ik van jou de Sport? ruilen tegen Wetenschap?")

Maar, ik ben ouderwets.
Overal verstand van.
  maandag 6 juni 2011 @ 15:05:29 #144
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97786926
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:03 schreef macondo het volgende:

[..]

Nou, ik vind het anders leuk om op zaterdagochtend met koffie en broodjes en een glas jus in bed samen een beetje een krantje te delen ("liefje, mag ik van jou de Sport? ruilen tegen Wetenschap?")

Maar, ik ben ouderwets.
Ja, dat doen wij ook, maar dat is dan omdat ik zaterdagochtend langs de appie ga voor een ontbijtje en meteen de zaterdag-NRC meeneem.
pi_97787003
quote:

[..]

Maar, ik ben ouderwets.
Kippenvel... Niet mijn ding :D
  maandag 6 juni 2011 @ 15:10:59 #146
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_97787114
quote:

[..]

Maar, ik ben ouderwets.
Kruimels in bed, *brrrr*
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 6 juni 2011 @ 15:12:09 #147
242666 BeamofLight
pi_97787154
quote:
Ben het een keer met je eens. Heb tijdje gedate met iemand die abbo had op het NRC. Kreeg ik een stijfje van.
  maandag 6 juni 2011 @ 15:27:55 #148
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97787716
Mweh, krijg toch steeds meer het idee dat een krant zoals het NRC vooral dient als statussymbool en toch vooral door zelfverklaarde intellectuelen in huis gehaald wordt om mee aan te tonen boven het plebs te staan.

Ik bedoel, een beetje intellectueel heeft inmiddels toch wel door dat de NRC ook verworden is tot een subjectieve vergaarbak van achterhaald dode bomen nieuws op een niveautje "Telegraaf zonder de plaatjes."

Krampachtig blijven vasthouden aan de "elitaire tijden van weleer" in plaats van aan eigen online nieuwsgaring doen komt op mij in ieder geval een beetje achterhaald over.
  maandag 6 juni 2011 @ 15:34:34 #149
242666 BeamofLight
pi_97787955
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:27 schreef kastanova het volgende:
Mweh, krijg toch steeds meer het idee dat een krant zoals het NRC vooral dient als statussymbool en toch vooral door zelfverklaarde intellectuelen in huis gehaald wordt om mee aan te tonen boven het plebs te staan.

Ik bedoel, een beetje intellectueel heeft inmiddels toch wel door dat de NRC ook verworden is tot een subjectieve vergaarbak van achterhaald dode bomen nieuws op een niveautje "Telegraaf zonder de plaatjes."

Krampachtig blijven vasthouden aan de "elitaire tijden van weleer" in plaats van aan eigen online nieuwsgaring doen komt op mij in ieder geval een beetje achterhaald over.
Het kan ook zijn dat ik een stijve van iets anders kreeg ipv NRC. Weet niet meer precies.
  maandag 6 juni 2011 @ 15:37:35 #150
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97788065
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:34 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat ik een stijve van iets anders kreeg ipv NRC. Weet niet meer precies.
Naja, dat zie ik inmiddels dan ook als het enige praktische nut van een papieren krant; om je stijve heen rollen zodat ie niet zo in het oog springt.
  maandag 6 juni 2011 @ 15:46:03 #151
57047 macondo
pi_97788418
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:07 schreef AlmightyArjen het volgende:

Kippenvel... Niet mijn ding :D
Een vrouw in bed niet? ;)

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:10 schreef Turbomuis het volgende:

Kruimels in bed, *brrrr*
Ik neuk ook wel eens in bed, geeft ook een zooitje. Dat is dan ook niet aan jou besteed?
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:34 schreef BeamofLight het volgende:

Dat je een stijve kreeg mag kennelijk in de krant. Gefeliciteerd hoor ^O^
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:27 schreef kastanova het volgende:
Jij gaat af en toe lekker googlen als je het nieuws wilt lezen? Modern heur ;) ik doe trouwens ook nog steeds aan boeken in plaats van ebooks. Vast ook niet jouw ding ;)
Overal verstand van.
  maandag 6 juni 2011 @ 15:57:06 #152
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_97788929
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:46 schreef macondo het volgende:

[..]

[..]

Ik neuk ook wel eens in bed, geeft ook een zooitje. Dat is dan ook niet aan jou besteed?

[..]

Neuken geeft van allerlei zooi, maar geen kruimels, dus daar heb ik nou weer geen moeite mee :)

Nee, alles prima, maar kruimels in bed, daar kan ik niet tegen.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_97788930
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:46 schreef macondo het volgende:

[..]

Een vrouw in bed niet? ;)

Kan ik ook kippenvel van krijgen maar da's een ander soort kippenvel :P
  maandag 6 juni 2011 @ 16:48:59 #154
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97791651
quote:
Geen betaalde krant, maar hier gaat dat ook anders. Je koopt ze in de kiosk en daar kom ik nu ook weer niet dagelijks. Bij mijn ouders thuis las ik 'm elke dag, en nog steeds als ik daar logeer. Ik check elke dag nu.nl meerdere malen per dag. En fok is een hele goede manier om een beetje op de hoogte te blijven wat betreft 'cultuur'. Ik kijk geen nieuws meer (tenzij bij mijn ouders), sowieso geen kabelaansluiting en die mis ik ook niet. Ik kijk Star Trek en een paar andere series online en ik download zo nu en dan een film.

Belgisch nieuws gaat sowieso echt nergens over. Keisaai. Voor leedvermaak richt ik me tot www.hln.be, baggerjournalistiek uit de goot en de reacties daar zijn helemaal om je ziek te lachen. :')_! Veel plaatjes kijken, spelfouten, gare zinsconstructies, bloot, celebrities :') en zacht nieuws.
Resistance is futile.
  maandag 6 juni 2011 @ 16:49:41 #155
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97791696
Oh, daar ging het al niet meer over..
Resistance is futile.
pi_97791933
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:48 schreef Seven. het volgende:
Ik kijk Star Trek
O+