Nog wat meer gedaan dan naast hem wakker liggen?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Langzaam is leuk, snel is ook leukIn dit geval liep het zo. Al kan ik me heel eerlijk gezegd niet meer herinneren hoe ik thuis ben gekomen etc etc
. Hij snurkt alleen keihard. Heb geen oog dichtgedaan man
Ooit eens ook eens een vriendin gehad die snurkte, ik heb het niet lang vol gehoudenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef Spirit82 het volgende:
Hij snurkt alleen keihard. Heb geen oog dichtgedaan man
Dronken mannen snurken helaas praktisch altijdquote:Op zondag 5 juni 2011 19:46 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ooit eens ook eens een vriendin gehad die snurkte, ik heb het niet lang vol gehouden
Ach als je maar lekker geslapen hebtquote:Op zondag 5 juni 2011 19:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dronken mannen snurken helaas praktisch altijdNa 2 uur heb ik hem de keuze gegeven: of verhuizen naar de bank of naar huis gaan. Zijn reactie was dat ik gewoon lekker moest gaan liggen zoals ik altijd sliep en niet moest miepen
Heel stom, maar toen was ik in no time vertrokken. We hebben tot half 3 uur liggen slapen... dat is me nog nooit gebeurd
Volgens mij snurk ik niet als ik dronken in bed lig. Ik slaap sowieso pas als het gedraai een beetje minder is geworden.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dronken mannen snurken helaas praktisch altijdNa 2 uur heb ik hem de keuze gegeven: of verhuizen naar de bank of naar huis gaan. Zijn reactie was dat ik gewoon lekker moest gaan liggen zoals ik altijd sliep en niet moest miepen
Heel stom, maar toen was ik in no time vertrokken. We hebben tot half 3 liggen slapen... dat is me nog nooit gebeurd
Romantisch?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:36 schreef Spirit82 het volgende:
Niet van een datingwebsite, maar toch: Vrijdag met een vriendin de stad in geweest en op weg van kroeg A naar kroeg B liepen we langs een woest aantrekkelijke man die buiten stond te staan met een vriend. Tijdens het langslopen keek hij mij aan, ik keek hem aan en ik keek zelfs nog even achterom en zag dat hij mij ook nakeekHoe romantisch!
Redelijk brutaal. Maar dat kan ook weer aantrekkelijk zijn.quote:Zijn reactie was dat ik gewoon lekker moest gaan liggen zoals ik altijd sliep en niet moest miepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:24 schreef BeamofLight het volgende:
Grappig. Nu bij mijn foto-bewonderaars bij 2 verschillende foto's hetzelfde meisje. En die 2 foto's van mij zijn totaal anders. Ze wil mij echt neuken denk ik.DoorsturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Paiq. Kun je zien wie jouw foto hoog (of t hoogst ?) beoordeeld heeft. En dat zie je dus met een foto van die andere.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:35 schreef Isambard het volgende:
Fotobewonderaars? En je kan dat zien? Welke datingsite is dat?
Is dit je eerste ervaring met een donkere man?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heel stom, maar toen was ik in no time vertrokken. We hebben tot half 3 liggen slapen... dat is me nog nooit gebeurd
Het is geen donkere man, flapdrol.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:41 schreef picardmike het volgende:
[..]
Is dit je eerste ervaring met een donkere man?
Het was meer een omschrijving, geen rasaanduiding. Hij heeft donker haar (veul) en had zich die avond niet geschorenquote:Op zondag 5 juni 2011 21:43 schreef picardmike het volgende:
[..]
Een lange donkere man. Of was dat iemand anders?
Sasquatch??quote:Op zondag 5 juni 2011 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het was meer een omschrijving, geen rasaanduiding. Hij heeft donker haar (veul) en had zich die avond niet geschorenen groene ogen
Verwacht er niet te veel van. Tis meer een passief-achtige site. Je kunt niet zoeken of selecteren oid. En zorg voor goede foto's!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:47 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik zal eens gaan kijken bij dat paiq waar ik iedereen over hoor hier...
Nou ja zegquote:Op zondag 5 juni 2011 21:41 schreef picardmike het volgende:
[..]
Is dit je eerste ervaring met een donkere man?
Na die verhalen hier verwacht ik er ook niet te veel vanquote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Verwacht er niet te veel van. Tis meer een passief-achtige site. Je kunt niet zoeken of selecteren oid. En zorg voor goede foto's!
Ze gaan dikkertjes niet matchen aan mensen die niet op dikkertjes vallenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
Waarom is je gewicht in godsnaam belangrijk voor het matchsysteem, gaan ze de dikkertjes bij elkaar matchen?
Hoi, ik heb ook zwart haar en groene ogenquote:Op zondag 5 juni 2011 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het was meer een omschrijving, geen rasaanduiding. Hij heeft donker haar (veul) en had zich die avond niet geschorenen groene ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |