Ja dat denk ik al anderhalf jaarquote:Op zondag 5 juni 2011 19:01 schreef SP22 het volgende:
voor IDZ...
Tis flink k*t maar 't komt goed...
Waarom niet?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja dat denk ik al anderhalf jaar.
Net wel iemand die z'n werkende RSV wilde ruilen (oude model). Maar daar zit ik ook niet op te wachten.
Ik ben net weer een btje wakker uit mn "winter/lente slaap". Wat ik al eerder gezegd heb hier, ik heb nogal wat ellende gehad de afgelopen jaren, met als druppel mn ex die ervandoor ging. Heb het gepresteerd om tijdens die periode af te studeren en nieuw werk te vinden. Ik weet nu bij god niet meer hoe, maar dat papiertje is binnen en heb weer inkomen. Ik kan letterlijk weer leven. Ben van de pauze stand af.quote:
Dat laatste kan ik inkomen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef Isdatzo het volgende:
Omdat die bij verkoop ongeveer 4000 opleveren?
En er zelf op rijden zie ik niet zitten, even geen aprilia meer voor mij. Sowieso heb ik destijds het nieuwe model gekocht omdat die veel beter stuurt (gesmede wielen, öhlins voor- en achtervering, stuurdemper, etc).
OMG die man had 50 jaar later geboren moeten worden! Ziet er nog best soepel uit!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oude_danskoning.html
Misschien vrolijkt dit je wat op
Wat een baas.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oude_danskoning.html
Misschien vrolijkt dit je wat op
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tekening_vragen.html
en die
Ik ga toch maar voor m'n zomerslaap denk ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:17 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik ben net weer een btje wakker uit mn "winter/lente slaap". Wat ik al eerder gezegd heb hier, ik heb nogal wat ellende gehad de afgelopen jaren, met als druppel mn ex die ervandoor ging. Heb het gepresteerd om tijdens die periode af te studeren en nieuw werk te vinden. Ik weet nu bij god niet meer hoe, maar dat papiertje is binnen en heb weer inkomen. Ik kan letterlijk weer leven. Ben van de pauze stand af.
Ben dus btje een ervaringdeskundige, en geloof me.. het komt goed. Misschien niet morgen en misschien is het een gevecht. Maar het komt goed!
[/motivationalspeech]
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:35 schreef Chanty het volgende:
Even gauw een paar trouwkiekjes die mijn schoonfamilie heeft gemaakt.
[ afbeelding ]
Wij dus
[ afbeelding ]
Foto's maken op het strand
[ afbeelding ]
En ja... daar zijn onze fotters
Mooi!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:35 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Wij dus
[ afbeelding ]
quote:
Wat ben jij ontzettend mooi zeg.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:35 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Wij dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 'opening soon'quote:Op zondag 5 juni 2011 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)naar_disneyland.html
die ook voor IDZ
Ik heb mijn 10-20 ook verruild voor een 17-40, maar dat was wel in combinatie met een upgrade naar full-frame... (en dus de meest logische vervanger)quote:Op zondag 5 juni 2011 18:46 schreef tubacloud het volgende:
ik zit een beetje in dubio... ik wil eigenlijk mijn Sigma 10-20 gaan verkopen, om daarvoor in de plaats de 17-40 van Canon te kopen, in verband met mogelijke aanschaf fullframe camera is dat toch wel handig, in combinatie met mijn analoge canon die een EF mount heeft. Alleen, dan loop ik tegen het maximale diafragma van f/4 aan, want wil eigenlijk wel vaker gaan fotograferen op feestjes. Dat zou betekenen dat de 16-35 f/2.8 veel beter binnen dat straatje past, alleen die is veel duurder, en dat kan ik niet betalen. Wat zouden jullie doen? toch gaan voor de 17-40 f/4 (aangezien mijn 10-20 f/4-5.6 is ga ik er dus niets op achteruit), of bij voorbeeld voor een prime gaan (zoals de 20 mm 2.8) ?
3 stops toch? 2.8>3.2>3.5>4?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:57 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb mijn 10-20 ook verruild voor een 17-40, maar dat was wel in combinatie met een upgrade naar full-frame... (en dus de meest logische vervanger)
De 16-35 is ook zeker interessant en die zou ik echt 100 keer liever hebben, maar voor die prijs koop je letterlijk twee 17-40's dus dat vond ik het ook weer niet waard... Zeker niet omdat ik de 17-40 toch nooit echt voor low-light situaties gebruik, eerder voor landschap of architectuur ofzo waar je het diafragma toch al wel knijpt.
Dus ja, 1200 euro voor een 16-35 f/2.8 of 600 euro voor een 17-40 f/4 en dus nog geld overhouden om er lichtsterke primes bij te kopen... Voor mij was die keuze wel duidelijk. Nu heb ik dus 600 euro in m'n zak gehouden die ik weer kan gebruiken voor veel lichtsterker spul in de vorm van primes.
Echter: ga je de groothoek voor concertwerk gebruiken, dan zou voor mij de keus net zo helder zijn: de 16-35.Die extra stop scheelt dan toch wel...
Classicquote:
Ok, dat verklaart waarom 'ie niet opneemt en niet terugmailtquote:I did start her and had her run. Started well, ran smooth - nothing to be fishy about. Tensioners worked right away, valves weren´t noisy, no dripping oil.
Without being able (and willing) to guarantee you anything, I would say: oilchange - filter - check valves to be sure (easy when you have it standing on the workbench) - maybe have CO adjusted ... and she will run fine. Since it is a 2004 model and you have a 2004-one as well, replacing should cause no problems at all. RRs and RR-factories are similar engine-wise.
You are welcome to pick it up on weekends - no prob. I live right around the corner and with some time-scheduling we can manage that. Though I am not in town from june 1st until june 6th 10:00! That weekend will not be possible.
Op zo'n BMW is daar niks aan, je moet dat eens op semi-slicks proberen op een twee-cil supersport op weg huiswaarts vanuit de Eifel. Dát is pas een grensverleggende activiteitquote:Op zondag 5 juni 2011 20:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG mijn ouders zijn vandaag op motorvakantie gegaan en die hebben door die onweersbuien gereden. Of nouja, gereden hoop ik eigenlijk niet voor ze.
Is dat van die Duitser?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Classic.
[..]
Ok, dat verklaart waarom 'ie niet opneemt en niet terugmailt.
Kijk, daar heb ik wat aan! Wat je zegt over 17-40 + extra prime erbij vind ik toch wel interessant, aangezien ik ook veel landschappen en architectuur fotografeer... heb dus eigenlijk alleen die 2.8 nodig voor in low-light situaties... denk dat ik er uit ben! Thanks!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:57 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb mijn 10-20 ook verruild voor een 17-40, maar dat was wel in combinatie met een upgrade naar full-frame... (en dus de meest logische vervanger)
De 16-35 is ook zeker interessant en die zou ik echt 100 keer liever hebben, maar voor die prijs koop je letterlijk twee 17-40's dus dat vond ik het ook weer niet waard... Zeker niet omdat ik de 17-40 toch nooit echt voor low-light situaties gebruik, eerder voor landschap of architectuur ofzo waar je het diafragma toch al wel knijpt.
Dus ja, 1200 euro voor een 16-35 f/2.8 of 600 euro voor een 17-40 f/4 en dus nog geld overhouden om er lichtsterke primes bij te kopen... Voor mij was die keuze wel duidelijk. Nu heb ik dus 600 euro in m'n zak gehouden die ik weer kan gebruiken voor veel lichtsterker spul in de vorm van primes.
Echter: ga je de groothoek voor concertwerk gebruiken, dan zou voor mij de keus net zo helder zijn: de 16-35.Die extra stop scheelt dan toch wel...
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
'no dripping oil' is een goede, niks aan gelogen idd. Het drupte niet, het GOOT eruit.
Huh?quote:You are welcome to pick it up on weekends - no prob. I live right around the corner and with some time-scheduling we can manage that. Though I am not in town from june 1st until june 6th 10:00! That weekend will not be possible.
Ah, ik dacht van netquote:
f/2.8 > f/4 is één stop, jij hebt het over 1/3 stops.quote:
Ik moet het zelf ook nog realiseren hoor, de 17-40 is op dit moment nog steeds mijn laatste aankoop, maar ikzelf koop er waarschijnlijk nog iets als een 85mm f/1.8 of 1.4 bij, en lenzen als de 50/1.4 zijn ook altijd interessant.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:02 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik wat aan! Wat je zegt over 17-40 + extra prime erbij vind ik toch wel interessant, aangezien ik ook veel landschappen en architectuur fotografeer... heb dus eigenlijk alleen die 2.8 nodig voor in low-light situaties... denk dat ik er uit ben! Thanks!
Vanaf nu zal ik er altijd een dinosaurus in gaan zien denk ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:04 schreef SP22 het volgende:
Vinden jullie dat icoontje naast de TT ook net op een dinosaurusje lijken??
Nee, wel op een winkelwagentjequote:Op zondag 5 juni 2011 20:04 schreef SP22 het volgende:
Vinden jullie dat icoontje naast de TT ook net op een dinosaurusje lijken??
Wait, wut? Ik dacht dat elke stap 1 stop wasquote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef Omniej het volgende:
[..]
f/2.8 > f/4 is één stop, jij hebt het over 1/3 stops.
[..]
Ik moet het zelf ook nog realiseren hoor, de 17-40 is op dit moment nog steeds mijn laatste aankoop, maar ikzelf koop er waarschijnlijk nog iets als een 85mm f/1.8 of 1.4 bij, en lenzen als de 50/1.4 zijn ook altijd interessant.
De 24/1.4 wordt wat begrotelijk helaas.
Dat bovenste lichtgrijze streepje zag ik niet op mn laptopscherm..quote:
Neuh, die dingen zijn niet van boter gemaakt. Er zat een berg piepschuim en foam omheen en hij knalde tegen de stoel die meegeeft. Zo'n blok kan wel wat hebben hè.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:04 schreef kanovinnie het volgende:
He marruh, dat motorblok heeft toch een schuivertje gemaakt toch? In de auto? Kan het daar misschien van komen?
Nope. Kun je instellen in je camera hè, hoe groot die stappen moeten zijn. Waarschijnlijk kun je kiezen tussen hele stops, 1/2 stops en 1/3 stops. (en dat laatste is volgens mij het meest gebruikelijk)quote:Op zondag 5 juni 2011 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
Wait, wut? Ik dacht dat elke stap 1 stop was
Hou je van flauwe grappen?quote:
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:10 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nope. Kun je instellen in je camera hè, hoe groot die stappen moeten zijn. Waarschijnlijk kun je kiezen tussen hele stops, 1/2 stops en 1/3 stops. (en dat laatste is volgens mij het meest gebruikelijk)
[..]
Hou je van flauwe grappen?
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:35 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Wij dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DAG JOOPquote:Dag. Verv. Blok zal rond de 1500 kosten ex. Kosten inbouw. Ik denk dat rond de 3000,- verkoop reeel zal zijn. Gr. Joop
Verzonden vanaf mijn BlackBerry®-toestel
Hoi Joop ik denk het nietquote:Op zondag 5 juni 2011 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
DAG JOOP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moeilijk hè, lezen? Je krijgt er 2 blokken bij sukkel.
3000 euro. Mafkees. Al verkocht ik 'm zonder motorblok dan zou ik er nog wel meer dan 3000 voor krijgen.
zwanger?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Samenvatting van de afgelopen en komende maand.
maakt dat dan uit wie dat is?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:29 schreef SP22 het volgende:
Wie van jullie heeft me net toegevoegd op Flickr?
Volgens mij Taxibabe en nog iemand?
Ikke niet, maar wil ik wel doen als je wilt?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:29 schreef SP22 het volgende:
Wie van jullie heeft me net toegevoegd op Flickr?
Volgens mij Taxibabe en nog iemand?
Doet me denken aan Omniej, Kano en de vogel in Doel.quote:
Niet meer doen, slapen, morgen vergeten zijn. Probleem opgelost!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ikkehhhhhhmnmmmmm bedenk me net iets heel goed voor m'n ontwerp maar heb geen tijd meer het te veranderen hoera.
Ja, ik heb 't geprobeerd. Wat een lelijke beesten zijn die kuikensquote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doet me denken aan Omniej, Kano en de vogel in Doel.
Gewoon proberen man. Flitsen, alles.![]()
En welterusten.
Eerste nachtvogel met een blindengeleidehond nu vermoed ik...quote:Op zondag 5 juni 2011 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
ISO 25600, flits op max:
[ afbeelding ]
Dat het er drie waren moeten jullie maar geloven. Twee jongen en één ouder die net wegvloog om eten te halen denk ik.
sow, dat ziet er beter uit dan mijn 40D op ISO 3200... Welke camera?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
ISO 25600, flits op max:
[ afbeelding ]
Dat het er drie waren moeten jullie maar geloven. Twee jongen en één ouder die net wegvloog om eten te halen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |