Maak je voor jezelf bijzonder, bevestig jezelf, hou van jezelf, maak dat je basis; de rest is bijzaakquote:Op zondag 5 juni 2011 18:51 schreef Novelinne het volgende:
Maar ik wil gewoon een keer bijzonder zijn voor iemand. Ik wil gewoon een keer bevestigd worden, dat er van me gehouden word. Door andere mensen dan m'n ouders en m'n vriendinnen. Door iemand waar ik verliefd op ben. Soms heb je dat nodig.
Dat zou ongeveer betekenen dat jij van je omstandigheden afhankelijk bent voor hoe jij je voelt over jezelf en je leven, terwijl wanneer je een goede band met jezelf hebt dat er altijd is, en externe factoren in wat voor vorm dan ook minder uit maken, niet dat ze er niet toe doen maar niet dat ze invloed hebben over hoe jij je over jezelf voeltquote:Op zondag 5 juni 2011 19:32 schreef Novelinne het volgende:
en dat het eigenlijk gewoon een soort kwestie van geluk is.
Daar kan je vast wel mee omgaan. Je bent je ervan bewust dat je dat risico loopt, dus dan kun je er toch voor waken dat je daarin niet teveel doorslaat? Je weet ook dat je uiteindelijk niets bereikt als je je hart niet openstelt, dus je moet wel. Dat zijn de risico's die we lopen in het leven als we een partner willen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:32 schreef Novelinne het volgende:
Misschien heb ik inderdaad pech gehad, en kom ik overmorgen een kerel tegen die wel alles waard is. Maar ik ben bang dat ik daar ook echt niet mee om kan gaan omdat ik mijn hart steeds minder goed open durf te stellen.
Dit, en wat doet jou denken dat hij je negeert? Je schrijft dat hij zelf ook een beetje verlegen en onzeker is, dus misschien vindt hij je wel leuk maar lijkt het alsof hij je negeert?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
De wereld is gewoon fockt up meisje en je hebt gewoon enorm veel pech... waarom negeert die jongen jou? Is dat al duidelijk voor jezelf?
Dit is wel waarschijnlijk, met al je verantwoordelijkheden, heb je uberhaupt ook we tijd over voor een relatie met al je activiteiten?quote:[b]Op zondag 5 juni 2011 21:13
Overigens klink je als iemand met wie het wel goed komt. Misschien word je gewoon te volwassen voor het wereldje van de brallers.
Er zitten maar zoveel uren in een dag, ik kan ook wel tijd maken maar of ik ook genoeg tijd kan maken is maar de vraag..quote:Op zondag 5 juni 2011 21:19 schreef Novelinne het volgende:
Tijd kun je maken voor mensen om wie je geeft. Of dat nu vrienden zijn of een relatie.
Als je denkt dat het helpt, kan het geen kwaad. Maar je moet jezelf ook geen dingen aanpraten. Het kan heel goed zijn dat er helemaal niets mis is met je, behalve dat je niet lekker in je vel zit. Maar daar ben je niet bepaald de enige in.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:51 schreef Novelinne het volgende:
Mijn moeder zegt ook wel dat ik een beetje een minderwaardigheidscomplex heb, en moeilijk nee kan zeggen, en ze raadt me aan om hiermee naar een psycholoog te gaan. Maar ik weet niet of ik dat durf. Sowieso heb ik er nu geen tijd voor. Maar ik ben bang dat als ik het niet doe dat ik mezelf verpest, dat ik me dan nooit meer durf open te stellen voor iemand, uit angst om weer afgewezen te worden. Misschien moet ik het wel doen. Maar ik denk ik post het hele stomme vage verhaal hier eventjes.
Enne, alles wat Henk zegt.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:14 schreef Henk1056 het volgende:
Op mij kom je over als m'n ideale vriendin. Lief, behulpzaam, empathisch, niet lelijk, grappig en slim. Daarnaast vindt je mensen tegenwoordig hard en gemeen. Wat kun je je als man nog meer wensen? Ik lees niets verkeerds dus volgens mij heb je gewoon wat pech gehad en kun je wel leren om meer voor jezelf op te komen.
Knuffel?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:22 schreef Cathorax het volgende:
Ik voel mij precies hetzelfde TS. Enigste verschil is dat mijn hart vandaag is gebroken. 21 man.
Knuffel?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:04 schreef Mishu het volgende:
Oja, eeuwige verliezer in de liefde: ook hier. Kneuzenverzameltopic
Zie ik nou dat jij maatschappelijk werker/hulpverlener wordt?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:08 schreef Mishu het volgende:
Je kan ook een tijdje helemaal voor jezelf gaan. Dat heb ik ook een tijdje gedaan waardoor ik weer trots op mezelf kon zijn. Ik was niet meer een speelbal van jongens, IK had opeens het heft in handen.
klopt niet met:quote:Op maandag 6 juni 2011 00:29 schreef MAHL het volgende:
maar heb gewoon af en toe schijt aan wat anderen wel niet van je zouden kunnen denken.
+ what the hell dude? Dat doet ze juist bovengemiddeld, anders kan je niet zo denken.quote:
Ik bedoel meer op relativeren in de zin van anderen hun leven laten leven... Echt uitleggen wat ik bedoel kan ik niet echt, meer het gevoel van 'zonder mij draait de wereld ook gewoon verder'.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
klopt niet met:
[..]
+ what the hell dude? Dat doet ze juist bovengemiddeld, anders kan je niet zo denken.
Nouja ik moet zeggen dat ik me behoorlijk goed staande houd. Ik zit momenteel lekker in mijn vel. Dat betekent niet dat ik af en toe best pissed off kan zijn dat mijn vorige crush een grote hufter bleek te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:15 schreef Fingon het volgende:
[..]
Zie ik nou dat jij maatschappelijk werker/hulpverlener wordt?
Waarom altijd instabiele vrouwen die dat doen
Geen wonder dat jeugdzorg zo verrot is
Dikgedrukte is "a recipe for disaster", om 't maar zo te stellen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:51 schreef Novelinne het volgende:Bovendien komen er ook van alle kanten heftige dingen op me af, vrienden met vrij heftige problemen. Ik wil er dan voor iedereen zijn, omdat mensen zeggen me altijd dat ze heel goed bij me terecht kunnen, omdat ik me goed kan inleven in situaties. Dat is ook wel zo, ik zal helemaal niet snel oordelen en begrijp mensen vaak heel goed, maar ik kan het me ook enorm aantrekken.
Ik hoor altijd van iedereen van: je bent echt veel te lief, je mag ook heus wel eens boos worden. Maar dat kan ik gewoon niet, omdat ik -zelfs de mensen die mij kwetsen- wel kan snappen. Wel vind ik dat veel mensen zo gemeen zijn. Vaak snap ik dan ook wel weer waarom, situatie en karakter maakt dat soort dingen onvermijdelijk. Niet altijd zijn mensen gemeen tegen mij, maar gewoon tegenwoordig. Ik snap gewoon niet dat mensen vaak zo gemeen, of zo egoistisch of wat dan ook kunnen zijn. De wereld is eigenlijk te hard. Misschien is het ook wel de studentenwereld, waar het alleen maar gaat om regelen, prominentie en wie de stoerste pik is.
Ik ben altijd alleen geweest, nooit een vriendje gehad, wel scharrels, waarvoor ik altijd meer voelde dan zij voor mij, en zeker ook wel verliefd geweest. Mijn hart is twee jaar geleden enorm gebroken, en net nu ik dacht dat ik weer een beetje hersteld was, en dat het weer wat kon worden met iemand, gebeurt het eigenlijk weer. Het was een beetje stroef, want hij is verlegen en heeft geloof ik ook zo zijn issues, maar het was opzich wel goed allemaal, en nu word ik ineens, terwijl ik voor zover ik weet niets heb fout gedaan, genegeerd. En echt, ik mag het niet over mezelf zeggen want dat is arrogant, maar ik ben absoluut niet lelijk, ben best grappig en ook slim. Dus ik vind het gewoon zo oneerlijk. Dat ik nu nogmaals meer voor iemand voelde dan hij voor mij. Alsof ik het echt niet waard ben, alsof ik niet genoeg ben, terwijl ik altijd heel erg mijn best doe.
Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar ik doe altijd enorm mijn best voor alles en iedereen, maar ik voel me echt eenzaam. Ik word gewoon geleefd, ik leef eigenlijk voor andere mensen. Ik wil altijd alles doen voor iedereen, en probeer ook altijd iedereen te helpen, en voel me ook verantwoordelijk om dat te doen. En dat is ook echt heel fijn om te doen, ik wil er ook gewoon zijn voor iedereen, maar soms voelt het gewoon alsof er zo weinig voor terug komt. En misschien verwacht ik te veel, maar het is wel echt eenzaam. Ik geef ook wel toe dat ik zegmaar tegenover hun ook niet veeleisend ben. Misschien moet ik ook wel meer zeggen van dat ze me niet zo maar voor lief moeten nemen. Maar toch.
Ik wil eigenlijk gewoon dat ik een keertje voor iemand alles ben, een keertje die bevestiging dat ik bijzonder voor diegene ben. Maar dat heb ik nog nooit gehad. En natuurlijk heb ik wel vriendinnen waarvoor ik bijzonder ben, maar die vriendinnen hebben wel allemaal vriendjes en als het er op aan komt, gaan die voor. Wat ik kan snappen.
Het is echt niet zo'n kinderachtige situatie van 'ik wil zo graag een vriendje'. Maar ik wil gewoon een keer bijzonder zijn voor iemand. Ik wil gewoon een keer bevestigd worden, dat er van me gehouden word. Door andere mensen dan m'n ouders en m'n vriendinnen. Door iemand waar ik verliefd op ben. Soms heb je dat nodig.
Mijn moeder zegt ook wel dat ik een beetje een minderwaardigheidscomplex heb, en moeilijk nee kan zeggen, en ze raadt me aan om hiermee naar een psycholoog te gaan. Maar ik weet niet of ik dat durf. Sowieso heb ik er nu geen tijd voor. Maar ik ben bang dat als ik het niet doe dat ik mezelf verpest, dat ik me dan nooit meer durf open te stellen voor iemand, uit angst om weer afgewezen te worden. Misschien moet ik het wel doen. Maar ik denk ik post het hele stomme vage verhaal hier eventjes.
Ohja, ik ben een meisje van 21.
Daar heeft magnetronkoffie trouwens gelijk in. Die combinatie is het perfecte recept om overspannen (en vervolgens mogelijk depressief) te raken. Vooral als je er nog een perfectionistische instelling aan toevoegt. Dus beter om jezelf gaan denken.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dikgedrukte is "a recipe for disaster", om 't maar zo te stellen.
Ik weet niet of je op je uni (of wat voor opleiding je ook doet) een soort van schoolpsycholoog hebt lopen, maar kan geen kwaad om eens met hem/haar hierover te praten.
Hij of zij kan denk ik wel beter inschatten of extra ondersteuning nodig is of niet. Je kunt beter niet wachten totdat dingen over je hele leven heen gaan lopen, zelf zeg ik "voorkomen is beter dan genezen", nu heb je je opleiding nog
Copy-paste vd Telegraaf-horoscoop?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:52 schreef Natalie het volgende:
Och lieve kind toch, jouw leven staat echt in het teken van dienstbaarheid naar anderen, hè? Da's een heel goede eigenschap, dat je zo klaarstaat voor anderen. Maar je mag ook best wat meer aan jezelf denken. Je vrienden/kennissen gaan jou echt niet minder aardig vinden als je eens aangeeft even geen energie te hebben voor hun problemen. Zoiets kan een mens uitputten, en het zou me niets verbazen als hun 'heftige problemen' jou ook best bezighouden.
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:51 schreef Novelinne het volgende:
Hee, ik heb hiervoor even een nieuwe naam aangemaakt, ben er al een tijdje niet geweest en denk niet dat iemand me hier überhaupt kent, maar a la.
Op dit moment komt er echt heel erg veel op me af, ben bezig met m'n scriptie, wat totaal niet wil vlotten, zit in een belangrijke commissie voor mijn studie, heb een bestuursfunctie bij een (kleine) studentenvereniging, werk daarnaast 20 uur in de week.
Bovendien komen er ook van alle kanten heftige dingen op me af, vrienden met vrij heftige problemen. Ik wil er dan voor iedereen zijn, omdat mensen zeggen me altijd dat ze heel goed bij me terecht kunnen, omdat ik me goed kan inleven in situaties. Dat is ook wel zo, ik zal helemaal niet snel oordelen en begrijp mensen vaak heel goed, maar ik kan het me ook enorm aantrekken.
Ik hoor altijd van iedereen van: je bent echt veel te lief, je mag ook heus wel eens boos worden. Maar dat kan ik gewoon niet, omdat ik -zelfs de mensen die mij kwetsen- wel kan snappen. Wel vind ik dat veel mensen zo gemeen zijn. Vaak snap ik dan ook wel weer waarom, situatie en karakter maakt dat soort dingen onvermijdelijk. Niet altijd zijn mensen gemeen tegen mij, maar gewoon tegenwoordig. Ik snap gewoon niet dat mensen vaak zo gemeen, of zo egoistisch of wat dan ook kunnen zijn. De wereld is eigenlijk te hard. Misschien is het ook wel de studentenwereld, waar het alleen maar gaat om regelen, prominentie en wie de stoerste pik is.
Ik ben altijd alleen geweest, nooit een vriendje gehad, wel scharrels, waarvoor ik altijd meer voelde dan zij voor mij, en zeker ook wel verliefd geweest. Mijn hart is twee jaar geleden enorm gebroken, en net nu ik dacht dat ik weer een beetje hersteld was, en dat het weer wat kon worden met iemand, gebeurt het eigenlijk weer. Het was een beetje stroef, want hij is verlegen en heeft geloof ik ook zo zijn issues, maar het was opzich wel goed allemaal, en nu word ik ineens, terwijl ik voor zover ik weet niets heb fout gedaan, genegeerd. En echt, ik mag het niet over mezelf zeggen want dat is arrogant, maar ik ben absoluut niet lelijk, ben best grappig en ook slim. Dus ik vind het gewoon zo oneerlijk. Dat ik nu nogmaals meer voor iemand voelde dan hij voor mij. Alsof ik het echt niet waard ben, alsof ik niet genoeg ben, terwijl ik altijd heel erg mijn best doe.
Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar ik doe altijd enorm mijn best voor alles en iedereen, maar ik voel me echt eenzaam. Ik word gewoon geleefd, ik leef eigenlijk voor andere mensen. Ik wil altijd alles doen voor iedereen, en probeer ook altijd iedereen te helpen, en voel me ook verantwoordelijk om dat te doen. En dat is ook echt heel fijn om te doen, ik wil er ook gewoon zijn voor iedereen, maar soms voelt het gewoon alsof er zo weinig voor terug komt. En misschien verwacht ik te veel, maar het is wel echt eenzaam. Ik geef ook wel toe dat ik zegmaar tegenover hun ook niet veeleisend ben. Misschien moet ik ook wel meer zeggen van dat ze me niet zo maar voor lief moeten nemen. Maar toch.
Ik wil eigenlijk gewoon dat ik een keertje voor iemand alles ben, een keertje die bevestiging dat ik bijzonder voor diegene ben. Maar dat heb ik nog nooit gehad. En natuurlijk heb ik wel vriendinnen waarvoor ik bijzonder ben, maar die vriendinnen hebben wel allemaal vriendjes en als het er op aan komt, gaan die voor. Wat ik kan snappen.
Het is echt niet zo'n kinderachtige situatie van 'ik wil zo graag een vriendje'. Maar ik wil gewoon een keer bijzonder zijn voor iemand. Ik wil gewoon een keer bevestigd worden, dat er van me gehouden word. Door andere mensen dan m'n ouders en m'n vriendinnen. Door iemand waar ik verliefd op ben. Soms heb je dat nodig.
Ohja, ik ben een meisje van 21.
Als ze dat inderdaad zou zijn hoe ziet ze er dan uit?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:
[..]
Copy-paste vd Telegraaf-horoscoop?
Ontopic: Misschien ken ik je Novelinne, studeer je in Leiden toevallig?
Goede tips. Je lijkt me iemand die wat te aardig is, zeker in zo'n studentenwereld waarin het inderdaad allemaal vrij oppervlakkig lijkt en draait om prominentie/regelen/blaten (zeker bij de studenten van 20/21) en daarin moet je ook een beetje passen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:13 schreef Mystikvm het volgende:
Goed verhaal. Wat je uitstraalt, trek je ook aan. Je bent misschien wel iets té goed voor deze wereld, en dan word je vaker teleurgesteld. Het kost je denk ik ook veel te veel energie, als jij het niet doet, doet niemand het. Dat kan een heel eenzaam gevoel opleveren terwijl er in feite niets aan de hand is.
Jij moet wel met gewoontes breken en eens voor jezelf gaan leven. Als je op vakantie gaat, bepaal dan zelf de bestemming. Als je naar een concert gaat, bepaal dan zelf waarheen. Probeer een beetje controle te krijgen over dingen die makkelijk te bepalen zijn voor jou. Het kan helemaal geen kwaad om daarnaast hart voor anderen te hebben.
Als jij je afvraagt waarom je geen lief en leuk vriendje hebt, goede mannen vallen op vrouwen met ruggengraat. Als jij een push-over bent, dan trek je alleen maar mannen aan die over je heen lopen.
Succes!
Psycholoog is daarvoor niet nodig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goede tips. Je lijkt me iemand die wat te aardig is, zeker in zo'n studentenwereld waarin het inderdaad allemaal vrij oppervlakkig lijkt en draait om prominentie/regelen/blaten (zeker bij de studenten van 20/21) en daarin moet je ook een beetje passen.
Even naar een psycholoog gaan is geen overbodige luxe, gewoon een gesprekje en je verhaal tegen iemand doen kan al helpen. Succes, komt allemaal goed!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:44 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en nog iets novelinneer zijn ook genoeg mannen die deze eigenschappen enorm waarderen hoor!
Alsof anderen altijd voorrang geven en jezelf wegcijferen een goede eigenschap isquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:04 schreef jantje1992 het volgende:
zo te lezen ben jij gewoon een meisje die met bijde voeten op de grond staat jou eigenschappen als meerder meisje die hadden gehad dan waren er heel veel relaties niet kapot gegaan bij sommige. jij moet gewoon iemand tegen komen die net zo als jij is en geloof me dat kom je wel tegen
Subtiele hintquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:52 schreef pgrferrari het volgende:
En als je eens wat leuks wil ondernemen, genoeg mensen op Fok die willen meeten
quote:
Ik weet wel wat je bedoelt, (al heb ik me nooit eenzaam gevoeld oid) in het studentenwereldje zijn de meeste contacten toch wat 'vluchtig'. Zie het eens voor je als je door de societeit loopt, je geeft al je tienduizend kennissen een hand/zoen en roept in het voorbijgaan nog 'yooo, alles goed? ja met jou dan, ja ook primaaaaaaaaaaaaaa' (bij de primaaaaaaaaa sta je de volgende alweer te begroeten)quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:24 schreef Novelinne het volgende:
Haha, mijn probleem is ook juist een beetje dat ik al zoveel leuke mensen in m'n leven heb! Ik heb hele goede vrienden bij m'n studie zitten, bij mijn studentenvereniging en nog van thuis. Ik kan mijn ei ook wel bij hun kwijt, en dat doe ik ook heus wel. Maar ik vind het lastig aan te geven hoe diep het probleem eigenlijk zit. Ik wil ze er ook niet echt heel erg mee lastig vallen. Maar ik geef het wel meer aan, maar merk dat ik daar veel moeite mee heb, om écht te zeggen: jongens, ik trek het niet. Ik kan het niet, ik doe het niet. Vooral omdat het een hele hoop kleine dingen zijn die me dwarszitten in m'n hoofd (zie het verhaal in de OP)
Een beetje het idee van 'surrounded by a thousand people, but still feeling all alone'
Tja, en ik sta me altijd weer te verbazen dat mensen kennelijk toch voldaan zijn bij dit soort contacten. Ik bedoel, ik vind het best leuk om beetje te chitchatten hier en daar en gewoon even een kort gesprekje ofzo, maar het komt toch bij lange na niet in de buurt bij de waarde die ik aan ' echte' vriendschappen hechtquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet wel wat je bedoelt, (al heb ik me nooit eenzaam gevoeld oid) in het studentenwereldje zijn de meeste contacten toch wat 'vluchtig'. Zie het eens voor je als je door de societeit loopt, je geeft al je tienduizend kennissen een hand/zoen en roept in het voorbijgaan nog 'yooo, alles goed? ja met jou dan, ja ook primaaaaaaaaaaaaaa' (bij de primaaaaaaaaa sta je de volgende alweer te begroeten)
Ja, dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef keste010 het volgende:
[..]
Tja, en ik sta me altijd weer te verbazen dat mensen kennelijk toch voldaan zijn bij dit soort contacten. Ik bedoel, ik vind het best leuk om beetje te chitchatten hier en daar en gewoon even een kort gesprekje ofzo, maar het komt toch bij lange na niet in de buurt bij de waarde die ik aan ' echte' vriendschappen hecht
Ik herken dit ook. Ik ken ontzettend veel mensen, kan niet uitgaan of door de stad lopen zonder voortdurend hallo te moeten zeggen. Echter heb ik maar twee of drie mensen met wie ik echt alles deel en die midden in de nacht voor mij op zouden komen draven. De rest is oppervlakkig(er).quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet wel wat je bedoelt, (al heb ik me nooit eenzaam gevoeld oid) in het studentenwereldje zijn de meeste contacten toch wat 'vluchtig'. Zie het eens voor je als je door de societeit loopt, je geeft al je tienduizend kennissen een hand/zoen en roept in het voorbijgaan nog 'yooo, alles goed? ja met jou dan, ja ook primaaaaaaaaaaaaaa' (bij de primaaaaaaaaa sta je de volgende alweer te begroeten)
Je kent tientallen/honderden mensen maar hoeveel mensen ken jij (en kennen jou) nu ECHTECHT? Die paar vrienden die je hebt (ik neem aan dat je ze hebt), daar kun je altijd je ei bij kwijt. En onthoud dat je zeker niet de enige bent die zich 'alleen' kan voelen in een omgeving met ongelofelijk veel mensen om ze heen.
Klopt uiteraard, maar toch sta ik bij sommige mensen wel te kijken. Ik zoek zelf altijd graag een soort mix van oppervlakkig/diepgang (en alles daartussen in uiteraard), maar sommige mensen lijken wel enkel aan oppervlakkig contact genoeg te hebben...quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:15 schreef Silenus het volgende:
Die mensen kunnen toch net zo goed 'echte vriendschappen' hebben. Het is niet of/of ofzo.
Goed gezegd, ik droomde vroeger ook altijd over zulke jongens, maar het verveelt tamelijk snel als iemand constant aan je lip hangt en echt ALTIJD bij je wil zijn, zelfs als je even wat met je vriendinnen wilt doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
Fok zit dan wel weer vol met de mannen die jij zoekt, veel te lief en bleu. Maar je zal merken dat die een stuk minder aantrekkelijk overkomen dan jij het je nu voorstelt. Iemand die alles voor jou over heeft verveelt ook nogal snel. Staar je niet blind op een dergelijke man.
Klopt. En vaak moet je voor dat soort mannen ook voortdurend klaarstaan en veel zaken voor ze regelen. Te lieve mannen hangen hun eigenwaarde aan jou op, dat houdt ook in dat ze afhankelijk zijn van wat jij voor ze doet. Dat is niets anders dan wat je nu ook al doet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:44 schreef IndianRose87 het volgende:
[..]
Goed gezegd, ik droomde vroeger ook altijd over zulke jongens, maar het verveelt tamelijk snel als iemand constant aan je lip hangt en echt ALTIJD bij je wil zijn, zelfs als je even wat met je vriendinnen wilt doen.En je komt er ook niet zo makkelijk vanaf!! Ik spreek uit ervaring
Pas dus op met wat je wenst .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |