Het is allemaal verschillend, ik heb er alleen voor gekozen om geen Rocknummers te draaien.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een genre of is het verschillend?
heldquote:Op zondag 5 juni 2011 18:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is allemaal verschillend, ik heb er alleen voor gekozen om geen Rocknummers te draaien.
Dus 100% Anti-Rock is vanavond mijn show
Hoi Naye_1quote:Op zondag 5 juni 2011 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
held(faye trouwens, geen homopraktijken
)
quote:
ik ben nu ingelogd omdat ik een melding kreeg dat DJ's niet konden inloggen. Maar het werkt prima, want ik draai nu Justin Timberlake met I'm Loving itquote:
dus jij bepaalt de muziek nu?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:23 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
ik ben nu ingelogd omdat ik een melding kreeg dat DJ's niet konden inloggen. Maar het werkt prima, want ik draai nu Justin Timberlake met I'm Loving it
dan zijn we weer druk met andere dingenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wacht maar als ik over eenhalf uurtje moet, heb nog geen idee wat ik ga draaien
Op een onbewoond eilandquote:Op zondag 5 juni 2011 18:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wacht maar als ik over eenhalf uurtje moet, heb nog geen idee wat ik ga draaien
ik draai nu ook nietquote:Op zondag 5 juni 2011 18:29 schreef Outpost76 het volgende:
Viro draait random nummers. ToT zijn Internet kapte er mee....
Ik wil niet maar een flesjequote:Op zondag 5 juni 2011 17:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet? Stommerd!
Ik weet niet of mijn slijter verstuurt, ik denk het niet eigenlijk voor consumenten en één flesje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |