Nou die zullen ze bij ons in de gemeente wel vergeten zijn dan.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:16 schreef starla het volgende:
Die zijn er wel. Google eens op 40 km bord in images.
Ja klopt, die hebben we ook in Nederland.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:16 schreef starla het volgende:
Die zijn er wel. Google eens op 40 km bord in images.
Je mag ook 40 rijden als er een bord staat met 50 er op.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:13 schreef Kesum99 het volgende:
Waarom zijn er geen 40 km/h uur borden. Soms is 50 gewoon wat te snel en 30 iets te langzaam. Ik begrijp niet waarom ze er dan niet gewoon 40km/h borden neerzetten. We hebben wel 50, 60, 70 , 80, 90 en 100 km/h borden maar die 40 daar willen ze niet aan terwijl het soms gewoon de ideale snelheid is.
Klacht: geen 40km/h borden
Veel te veel keus. Liever minder dan meerquote:Op zondag 5 juni 2011 17:13 schreef Kesum99 het volgende:
We hebben wel 50, 60, 70 , 80, 90 en 100 km/h borden
Klacht: geen 40km/h borden
Stoer man, hopelijk kom je snel een boom tegen.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:18 schreef amenth het volgende:
waarom zou je ergens 40 rijde kan tog zelf wel inschatte als je 50 te hard vind in bocht ofzo.. ik rij sowieso altijd 20 bove toegenstane snelheid als ik weet dat er geen flitsers zijn.. soms 100 te hard als ik zin heb te racen
Mensen die praten over hoe harder hun altijd wel niet rijdenquote:Op zondag 5 juni 2011 17:18 schreef amenth het volgende:
waarom zou je ergens 40 rijde kan tog zelf wel inschatte als je 50 te hard vind in bocht ofzo.. ik rij sowieso altijd 20 bove toegenstane snelheid als ik weet dat er geen flitsers zijn.. soms 100 te hard als ik zin heb te racen
Whaha stoer.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:18 schreef amenth het volgende:
Deze abi is een baas!quote:Op zondag 5 juni 2011 17:18 schreef amenth het volgende:
s nachts om 4 uur op de A15 ff 240 niemand last van hoor. rijdt echt bijna niemand door de weeks snachts of zaterdag nachtquote:Op zondag 5 juni 2011 17:24 schreef starla het volgende:
100 te hard is levensgevaarlijk. Als het alleen gevaar opleverde voor de bestuurder had ik er geen problemen mee, maar je brengt ook andere weggebruikers in gevaar. Niemand houdt rekening met een idioot die 180 rijdt waar je 80 mag.
inderdaad daarna knallen door mcdrive voor mckroket, avondje kan niet meer stukquote:Op zondag 5 juni 2011 17:26 schreef amenth het volgende:
[..]
s nachts om 4 uur op de A15 ff 240 niemand last van hoor. rijdt echt bijna niemand door de weeks snachts
Jammer dat je niet meteen je rijbewijs kwijt bent als je wordt aangehouden. Slap systeem in NL weer.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:26 schreef amenth het volgende:
[..]
s nachts om 4 uur op de A15 ff 240 niemand last van hoor. rijdt echt bijna niemand door de weeks snachts of zaterdag nacht
Als ze er staan kun je ze negeren, want ze zijn niet rechtsgeldig. Net zoals die idote 60-borden met een groene rand.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:47 schreef Robin__ het volgende:
In sommige gemeentes staan zulke borden wel, voor als buiten de bebouwde kom 60 nog steeds te hard is.
omdat het niet in de voorschriften staat zijn ze er niet? Er zijn ook meer dan genoeg wegmarkeringen die niet in de voorschriften staan. Ik weet zeker dat er minstens 1 40km/h bord langs de nederlandse wegen staat, die is namelijk bij blik op de weg voorbij gekomenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:02 schreef OEM het volgende:
In de uitvoeringsvoorschriften van de wegenverkeerswet staan de mogelijke maximumsnelheden. 40 km/h wordt daarin niet genoemd en dus zijn er geen max-40 borden.
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Whaha stoer.
Met je blackberry in de hand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal dit jou vast ook wel eens gaan overkomen:quote:Op zondag 5 juni 2011 17:18 schreef amenth het volgende:
TS vraagt waarom ze er niet zijn (in het algemeeen), ik leg uit waarom ze er niet zijn (in het algemeen). Ik heb al aangegeven dat als je ze wel tegenkomt ze niet rechtsgeldig zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:05 schreef Robin__ het volgende:
[..]
omdat het niet in de voorschriften staat zijn ze er niet? Er zijn ook meer dan genoeg wegmarkeringen die niet in de voorschriften staan. Ik weet zeker dat er minstens 1 40km/h bord langs de nederlandse wegen staat, die is namelijk bij blik op de weg voorbij gekomen
ik word altijd alleen aangehoude om papier controles enzo ik rijd altijd gelijk langzaam als ik een mercedes of bmw in de buurt zie of popo autoquote:Op zondag 5 juni 2011 18:00 schreef JSerry het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meteen je rijbewijs kwijt bent als je wordt aangehouden. Slap systeem in NL weer.
Popoquote:Op zondag 5 juni 2011 18:43 schreef amenth het volgende:
[..]
ik word altijd alleen aangehoude om papier controles enzo ik rijd altijd gelijk langzaam als ik een mercedes of bmw in de buurt zie of popo autowel regelmatig boetes van trjaectcontroles en flitsers
Yep vooral bij de maasvlaktequote:Op zondag 5 juni 2011 17:26 schreef amenth het volgende:
[..]
s nachts om 4 uur op de A15 ff 240 niemand last van hoor. rijdt echt bijna niemand door de weeks snachts of zaterdag nacht
Woon je ook in Rotterdam?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:43 schreef amenth het volgende:
[..]
ik word altijd alleen aangehoude om papier controles enzo ik rijd altijd gelijk langzaam als ik een mercedes of bmw in de buurt zie of popo autowel regelmatig boetes van trjaectcontroles en flitsers
inderdaad snachts altijd lekker met 240 over de snelwegquote:Op zondag 5 juni 2011 17:26 schreef amenth het volgende:
[..]
Me broer reed pas geleden 165 langs de maasvlakte.. mooi z'n rijbewijs ingevorderd, terwijl er geen hond op de weg reed, en dan bedoel ik ook HELEMAAL NIEMAND.. Ik snap dat zoiets niet meeweegt, dat is hetzelfde als 4 uur 's nachts op de A15.. dan rijd er ook 9vd10 keer helemaal niemandquote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
inderdaad snachts altijd lekker met 240 over de snelweg
Dat zag ik (daarna). Of een wit bord met rode rand en daarin zwarte cijfers per definitie een maximum snelheid is of niet, weet ik niet. Het is zeker niet een discussie die ik graag met oom agent wil voerenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:22 schreef OEM het volgende:
[..]
TS vraagt waarom ze er niet zijn (in het algemeeen), ik leg uit waarom ze er niet zijn (in het algemeen). Ik heb al aangegeven dat als je ze wel tegenkomt ze niet rechtsgeldig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |