quote:Op zondag 5 juni 2011 17:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ok ik zeg het
Het was : geoliedevetmachine
Ik weet helemaal niet wie dat is
das een troll kloon van iemand die een ban heeft (hoop ik)quote:Op zondag 5 juni 2011 17:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ok ik zeg het
Het was : geoliedevetmachine
Ik weet helemaal niet wie dat is
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
Maar toch blijft ie hier kijken he
Anders weet ie niet dat Paultje hier is
leuke weekend bestedingquote:Op zondag 5 juni 2011 17:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoezo niet dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
niemand weet het, sommigen zeggen djkoelkast maar die is het sowieso niet
dus fokken op een smartphone werktquote:Op zondag 5 juni 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
Jaaaa!Vrijdag de BB ophalen, dan kan ik jullie in de tijd dat ik in de trein zit ook vervelen
Bij mij welquote:Op zondag 5 juni 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dus fokken op een smartphone werkt
ik heb contact met hem en ik vertrouw hem, bovendien zat ik met hem te msnen zo snel dat hij niet al die posts kon zetten van die kutkloonquote:
Heeft dj koelkast een ban danquote:Op zondag 5 juni 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
niemand weet het, sommigen zeggen djkoelkast maar die is het sowieso niet
Over wie heb jij het?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
Okee, duidelijk!quote:Op zondag 5 juni 2011 17:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb contact met hem en ik vertrouw hem, bovendien zat ik met hem te msnen zo snel dat hij niet al die posts kon zetten van die kutkloon
Ja waarom nietquote:Op zondag 5 juni 2011 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]Dat was geen bedreiging, denk ik!
Maar wel tof dat je blijft!
Dat doe ik (faye) ook altijd.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dus fokken op een smartphone werkt
Zeg schat, je mag geen DM's openbaar makenquote:
nee die is er gewoon nooit meer, hij vind het wel heel kut dat X-Raydio er isquote:Op zondag 5 juni 2011 17:36 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Heeft dj koelkast een ban dan?
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:38 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Als de tijd daar rijp voor is wel ja
VAN WIE NIET!!!?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg schat, je mag geen DM's openbaar maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |