Ja, daarom.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoor ook liever niks dan een vercrackte mic met te veel echo
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Zodra ik een mic heb, komt er weer een deels gesproken show bij, want dan gaan onlogisch en ik samen een show doen
Hihi je zei cum hihi :$quote:Op zondag 5 juni 2011 17:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei, ik kwam net pas binnen en ik ga altijd uit van integerheid, zeker bij naatje_1 cum suis.
ik heb een mic in mijn laptop die alle muziek verneuktquote:Op zondag 5 juni 2011 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Zodra ik een mic heb, komt er weer een deels gesproken show bij, want dan gaan onlogisch en ik samen een show doen
Dat is kutquote:Op zondag 5 juni 2011 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb een mic in mijn laptop die alle muziek verneukt=
Niet mogelijk, Gouda ligt niet aan de zeequote:Op zondag 5 juni 2011 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Samen fokken ipv een mooie strandwandeling
Maar dat werkt niet?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja, bij de draaitafels hebben we een echte moeie mic, heb zelfs een keer gepoogd te MCen
nouja, eh.. uit eten en naar de bios danquote:Op zondag 5 juni 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet mogelijk, Gouda ligt niet aan de zee
fucken, fokken, fucken, fokken...quote:Op zondag 5 juni 2011 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Samen fokken ipv een mooie strandwandeling
Dan moet je wachten tot vanavond, ga straks weer 2 uur terug rijden naar Rotterdamquote:
wat dacht je van SR op zee.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet mogelijk, Gouda ligt niet aan de zee
Niemand gelooft dat jullie met elkaar fuckenquote:
die echte mic werkt wel, maar geen internet op die locatiequote:Op zondag 5 juni 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat werkt niet?
En een nieuwe microfoon?
De waarheid is ook voor ons moeilijk te behappenquote:Op zondag 5 juni 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat jullie met elkaar fucken
ik las te befappenquote:Op zondag 5 juni 2011 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De waarheid is ook voor ons moeilijk te behappen
Wait, whut?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De waarheid is ook voor ons moeilijk te behappen
Bedreig hem gewoon terug, kom op, je kan hetquote:Op zondag 5 juni 2011 17:32 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik durf niet te zeggen wie het was
Ach, arme jijquote:Op zondag 5 juni 2011 17:32 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik durf niet te zeggen wie het was
wij wel, iedereen wel...quote:Op zondag 5 juni 2011 17:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ok ik zeg het
Het was : geoliedevetmachine
Ik weet helemaal niet wie dat is
TOOquote:Op zondag 5 juni 2011 17:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ok ik zeg het
Het was : geoliedevetmachine
Ik weet helemaal niet wie dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |