Nee, dat is niet handig.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
doe dan een restaurantbon ofzo, lijkt me een leuker cadeau
Mja, je kunt het in ieder geval bij mijn slijter kopen, voor de rest wordt 't denk ik heel karig. Misschien de Cracked Kettle in Amsterdam ofzo?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, waar koop ik dat
Dat is best een goed idee, eigenlijk. Humor met alcohol
Dat kan ook!quote:
je bent een kwartiertje eerder begonnen?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat kan ook!Oorspronkelijk was het mijn bedoeling dat het Tie oh tie was, maar vrijwel iedereen zegt TOT.
Ja vroeg ik net aan Samzz.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bent een kwartiertje eerder begonnen?
Dan moet ik dus een retourtje Haarlem doen?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, je kunt het in ieder geval bij mijn slijter kopen, voor de rest wordt 't denk ik heel karig. Misschien de Cracked Kettle in Amsterdam ofzo?
We hebben 2 avonden achter elkaar stevige rock/metal gedraaid!quote:Op zondag 5 juni 2011 17:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is het idee achter Anti-Rock vanavond?
zekersquote:Op zondag 5 juni 2011 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vroeg ik net aan Samzz.Het is zonde om naar de MP3'tjes op de server te luisteren als er een DJ aanwezig is, toch?
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zekers
Zometeen Kelly Family - I'm in love with an alien?
Ik ben bijna overal wel blij mee, t gaat mij sowieso meer om de gedachtequote:Op zondag 5 juni 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is niet handig.![]()
Ik kijk wel. Het moet gewoon een kleinigheidje zijn.
hmm jammerquote:Op zondag 5 juni 2011 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
NOOIT!!!
Hoewel dat wel hun minst erge nummer is!
Dat kan. Kun je gelijk gaan strandhangen.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet ik dus een retourtje Haarlem doen?!
Ja, dat is het ook idd. Gewoon een kleinigheidje.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben bijna overal wel blij mee, t gaat mij sowieso meer om de gedachte
Precies!quote:Op zondag 5 juni 2011 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En sowieso Samzz op je verjaardag is al een cadeau opzichquote:Op zondag 5 juni 2011 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
LAPDANCE!!!!quote:Op zondag 5 juni 2011 17:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En sowieso Samzz op je verjaardag is al een cadeau opzich
Hmm... Daar heb ik denk ik geen tijd voor.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan. Kun je gelijk gaan strandhangen.
respeccccctquote:Op zondag 5 juni 2011 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] vind ik leuk +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |