selene gaat nog wel keurig met knietjes een stuk hoger dan de kontquote:Op maandag 6 juni 2011 16:36 schreef Orea het volgende:
14 kiloik draag Leia nu al niet meer voorop (bijna 11 kilo).. achterop gaat met gemak, maar voorop is echt niet fijn. Nog erbuiten gehouden dat ik haar dan lager dan gewoonlijk moet knopen, omdat ik anders steeds kopstoten krijg
SPOILER: nog maar eens een gruwelijke spam :') in de spoiler voor wie er geen zin in heeft :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFT! Ik ben helemaal jaloers, zo willikook.quote:
Hij is in verhouding nu niet duur, dat scheelt een boelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef wickie het volgende:
Nee... nog niet... ik mag eigenlijk niet van mezelf, ik probeer geld te besparen...
maar het is erg moeilijk
Dan kom je een keer hier oefenen met Harry!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:55 schreef Jeetjejom het volgende:
Orea knoopt echt zo mooi hè! En wat een stash dat ze ook heeft
En tja rugdragen: ik durf espen gewoon niet op mijn rug te gooien met de santa-toss. En ik wil zo graag!!!!
60 euro maar? Ik zou het wel weten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:23 schreef mrien het volgende:
[..]
Hij is in verhouding nu niet duur, dat scheelt een boel
Maar 60 euro is nog best veel inderdaad
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |