probeer geen snack oid te geven als hij het doet, wnat dat zou een beloning zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef As1981 het volgende:
Thanks, ga ik in ieder geval proberen om hem iets anders te geven om op te bijten. Hij stopt toch nog steeds alles in zijn mond, dus dat moet geen probleem zijn.
Een bijtring is hij geen liefhebben van, tenminste niet om op te bijten. Wel om mee te slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ze weigertquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef Solagratia het volgende:
Ach jeetje Huup. Dat is sneu! Wil ze nu ook niet drinken? Wat goed dat ze rolt!
nein gaat niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef Ticootje het volgende:
Huup, haar afleiden en dan snel een tiet erin?
ik weet niet of ze daarop reageert hoor, het is alleen het enige 'foute' wat ze binnen heeft gekregen, maar ik had het eigenlijk meer over de melk in een krentenbol dan de gluten, dat mag ik toch hopen van nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef Solagratia het volgende:
Bizar dat ze dan toch op een paar kruimels al reageert. Amy heeft dat niet, daarom twijfel ik of ze wel glutenallergie heeft. Of tenminste, de reacties zijn niet heel heftig. Geen pijn ofzo, alleen rare ontlasting en weinig trek. Maar goed, de 20e weten we het.
Hopelijk slaapt ze nu lekker en kan ze straks weer goed drinken. Heb je een bad? Zou het anders helpen om in bad te voeden? Weet niet of dat handig is hoor.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:44 schreef Ticootje het volgende:
Elin is in het echt heel fijntjes, je ziet het niet zo op de foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |