abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2011 @ 09:09:15 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97775707
Seilram gefeliciteerd met de geboorte van Sam O+

Het ongevraagd pakken ken ik hier niet, de enige die ik wel met Soneal in z'n armen aantref terwijl hij even daarvoor nog op het kleed lag te spelen is mijn oudste zoon, maar die mag hem ook zelf naar bed brengen dus dat is geen probleem.

Ik zou er wel wat van zeggen als het me stoort, maar ik kan me voorstellen dat je dat lastig vindt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 juni 2011 @ 09:13:58 #52
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97775798
JJ, je kunt dat toch gewoon rustig aangeven. Ik zou het zelf niet zo'n probleem vinden als mijn (schoon)moeder dat zou doen. Bij anderen zou ik het wel aangeven.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  maandag 6 juni 2011 @ 09:15:07 #53
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97775809
Wat een leuke foto's!

ðanic en DML nog wat geslapen?

JJ, mijn schoonmoeder vind mij ook raar, maar voordat we met bijvoeding begonnen had ik al zoveel rare dingen gedaan dat ze dacht dat Rapley het nieuwe bijvoeden was en ze daar nooit wat over heeft gezegd.
Wat betreft oppakken, dat doe ik of manlief, tenzij ik expliciet vraag aan iemand dat te doen. Tegenwoordig geeft Nathan zelf zn voorkeur wel aan (mama :') ).
  maandag 6 juni 2011 @ 09:49:03 #54
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_97776428
JJ, daar zou ik zeker wat van zeggen ;) Maar ik ben dan ook een echte leeuwin met zulke dingen. Mijn welpje, daar blijf je vanaf hahaha. Nee, serieus. Sam heeft alleen nog bij de oma's gezeten, de rest wacht maar even, laat haar eerst maar aan ons wennen. En ook als ze straks wat groter is, dan moet het eerst even gevraagd worden aan mij of lief. Ze kan zelf nog niets beslissen.

Barbabien, het begint te komen, ik heb nu volle borsten en net onder de douche kon ik er gewoon op duwen en toen kwam er wat! Joep vindt het wennen, maar ook prachtig! Hij helpt goed mee (verschonen, in bad, beschuitjes smeren). Vanmorgwen wel even drama, want ik had Sam vast en ik kon niet ook Joep van de trap tillen. Dat kan hij goed zelf, maar hij bleef maar gillen en huilen: MAMA DRAAG. Boos op de trap zitten, weer huilen. Ik ben 10 minuten bezig geweest om beneden te komen, maar het is gelukt :) en Joep had zo weer goeie zin gelukkig.

Danic, dat had ik ook op dat tijdstip hahaha.
Niet mieten! Door gieten!
pi_97776438
JJ, ik zou het ook gewoon aangeven. Ik vind bij mijn moeder en schoonmoeder geen probleem maar die trekken hem ook niet net wakker uit bed zeg maar.

Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven met Puck.
Een uitstekende tip van She-wolf. Ik had alleen de computer al uit en hem niet meer gezien.

Hij had bij zijn laatste fles opeens 36,1 :? dus toen hebben we besloten hem in de puckababy te leggen. Deze is luchtiger en veel minder laagjes die niet zo strak om hem heen zijn gewikkeld als de pacco. Hij heeft hierin zijn armen vrij. Het inslapen was daarom wat moeilijk want ook in de puckababy kan je flink maaien met je armpjes maar in ieder geval niet de speen eruit trekken ;)
Ik lig naast hem dus ik heb gedurende de nacht gevoeld of de koorts niet weer op liep maar dat was niet het geval. Rond zes uur bleef hij hangen in een hoestbui en heb ik hem bij me genomen. Toen heeft hij nog verder geslapen.
Gisteravond begon hij met wakker maken voor de fles nog keihard te huilen vanwege pijn neem ik aan. Vanmorgen was dit niet het geval en geen koorts dus ^O^

We gaan nu maar verder met de puckababy en de tip van she-wolf wil ik ook wel eens uit proberen want de pacco wordt te klein en is ook veel te warm in de zomer. Bovendien moet ik er niet aan denken dat hij gaat rollen met zijn armen strak naast zijn lichaam vast gezet.

Nu meneertje eerst eens even zijn hele arsenaal aan medicijnen geven. Straks verder bijlezen en reageren.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97776465
Lastig hè JJ. Ik heb dat ook en merk wel dat ik daar iets nuchterder mee om moet gaan. Ik ben heel bang dat er met Eva geleurd gaat worden en van hand tot hand gaat.
Hoewel ik ook weet dat mensen het leuk vinden om die kleintjes vast te houden, maar er gewoon ook niet altijd bij stilsta om te vragen óf ze haar even willen vasthouden.
In het geval van je schoonmoeder zou ik aangeven dat je het niet zo fijn vond omdat hij waarschijnlijk nog wat langer had kunnen slapen. Ik ga ervan uit dat ze dat moet kunnen hebben.

Gisternacht ineens een ingeving: normaal valt Eva bij ons in slaap en leggen we haar slapend in haar bedje. Maar ze lag al sinds 23.30 lekker in de box om zich heen te kijken en toen dacht ik net na twaalven: ja doei! dat kan je ook in je bedje doen.
Dus ik heb haar in haar slaapzak gehesen (dan slaapt ze sneller) en klaarwakker op bed gelegd en zelf ook in bed gekropen. Iets voor 01.00 begon ze te piepen, heb ik haar haar speen gegeven en ze viel gelijk in slaap.
Tot vanmorgen 07.00! Heeft een klein flesje gedronken en slaapt nu nog! Dus ik heb ook nog anderhalf uur mee kunnen pakken *O*
  maandag 6 juni 2011 @ 09:57:46 #57
259886 pessie
pi_97776596
DML het lijkt alsof de AB al is aangeslagen! Fijn zeg!

Danic ook goed geslapen mooi zo!
pi_97776598
JJ ik ga mee met de anderen, het ligt ook een beetje aan hoe je met elkaar om gaat. Mijn ouders mogen doen en laten wat ze willen (bij wijze van), maar passen samen ook 3 dagen in de week op als het nodig is. Op het moment dat ze iets doen waarvan ik denk dat het niet handig is, zeg ik dat gewoon. Iets van, je had hem beter een speentje kunnen geven want....

Mijn schoonouders zijn kleine kinderen totaal niet gewent en die moet ik Yaro bijna in hun armen duwen. Ik vind het belangrijk dat zij hem ook leren kennen. Ze wonen ver weg, we zien ze niet zo vaak dus geef ik Yaro vaak aan hen. Meestal tot hij gaat piepen en dan neem ik hem wel over omdat ze niet zo goed weten hoe en of wat.

Ik ben eigenlijk best makkelijk geweest, heb aan iedereen gevraagd of ze hem wilde vasthouden als ik niet wist of ze dat leuk zouden vinden. Die gene die daar niets mee hebben, lekker in hun waarde gelaten en bij diegene waarvan ik wist dat ze het leuk vinden soms zelfs gegeven zonder te vragen.
Ben ook makkelijk geweest met helpen met het badje enzo. Wel was ik wat "strenger" met het laatste flesje. Dat was echt altijd in rust op zijn kamer, zonder gepraat enzo. Misschien was ik wel te makkelijk. Aan de andere kant is Yaro nu nog steeds makkelijk als er andere zijn.
Het is ook maar net wat je zelf prettig vind.
  maandag 6 juni 2011 @ 09:58:10 #59
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_97776604
Fijne nacht dus Danic! Lekker zeg :)
(ik moet echt ook even een speentje gaan halen volgens mij, Sam sabbelt zo graag en nu lig ik de hele tijd met mijn arm in de wieg om te pinken, maar daar wordt mijn arm echt zo lam en pijnlijk van).

DML, fijn dat het beter gaat!
Niet mieten! Door gieten!
pi_97776608
Danic een goede nacht, fijn dat het zo uitpakte.
En Puck die zich al wat beter voelt *O*
  maandag 6 juni 2011 @ 10:16:21 #61
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_97776952
Fijne nacht gehad dus danic :D
En Puck ook alweer aan de betere hand *O*
Seilram lief dat Joep zo goed helpt! Herken ik wel van jorja.

En mijn schoonmoeder let 1x per week op, dus wel regelmatig. Maar om nu te zeggen dat ik er heel tevreden over ben... Mwah maar omdat het maar voor 1 dag is laat ik het waaien. Ze zijn toch trotse opa en oma natuurlijk en bedoelen het goed (maar tel vaak genoeg tot 100 hoor).
Maar zeg de volgende keer wel dat een speentje ook wel vaak helpt (vooral omdat we eigenlijk aan het proberen zijn om naar 5 flessen te gaan en als hij wakker is huilt hij gewoon net zolang totdat er een fles is, ook al wordt ie niet wakker van de honger)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_97779452
Fijn van de goede nachten!

Fijn dat het met Puck weer een stuk beter gaat!

Mijn moeder pakt Ilse ook wat snel op. Gister ook, ze sliep toen mijn ouders kwamen. Door de bel werd ze wat wakker, maar heb ik haar zeepaard aangezet. Bij het eerste kikje daarna stond mijn moeder bij haar deur. Ik kon haar nog net tegenhouden.

Vanmorgen bij het consultatiebureau geweest. Ze waren helemaal tevreden. Ze vonden Ilse een knap kind. Maar dat is ze natuurlijk ook ;)

Ilse is nu 8560 gram en 71 centimeter

Ik ben echt blij met mijn cb. Ze zijn altijd positief, en we hoeven nooit lang te wachten. Vandaag hadden we om 10.35 de afspraak, maar om 10.30 werden we al naar binnen geroepen.
*poef* nu is het weg
pi_97779855
Ilse doet het goed
Een goede nacht voor danic *O*
Puck aan de betere hand nu snel helemaal beter worden hoor puck
Wij zijn vanmorgen bij de logopediste in het z-huis geweest. Ze deed het goed daarna door gereden naar het weeguurtje 2360 inmiddels
pi_97781392
Nou wij gaan dus definitief niet naar Turkije ;( want ik heb een pokkenkind! Maar, we hebben nu omgeboekt en vertrekken vannacht wel naar Frankrijk O+ zo'n superluxe, compleet ingerichte tent in de Ardeche O+. Ook als muppet een paar dagen niet lekker is, zijn we er dan toch uit.. Want we zijn echt wel een beetje boel aan vakantie toe..

Even omschakelen, maar het komt goed!
pi_97781564
Orea wat balen zeg!
Zit je je vanaf oktober erop te verheugen gaat t nog niet door -O-
Wel fijn dat je heb kunnen omboeken! En Frankrijk wordt vast ook leuk!

Danic klinkt als een goede nacht!

JJ, lastig idd zo'n situatie.
Ik ben zelf best makkelijk met Floris. Iedereen heeft m altijd mogen pakken enzo. Nou ja behalve de eerste week (maar was op advies van arts). Floris heeft er ook nooit last van gehad ofzo, dat scheelt ook wel.
pi_97781631
Ilse, doet het goed zeg! En tis zeker een knap kind :P

Och Orea, wat balen zeg! Jullie keken er al zo lang naar uit! Is je pokkenkind erg ziek? Hoop dat jullie toch een fijne tijd in Frankrijk hebben!
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 6 juni 2011 @ 12:50:50 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97781760
Wat verschrikkelijk jammer Orea :*

Ilse gaat lekker KJ ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_97782108
Ach Orea, wat balen zeg dat ze nu toch nog pokjes heeft. Ik hoop dat het voor Leia meevalt en fijn dat jullie er toch nog even uit gaan. :*
The way you rock'n'roll
pi_97782110
Een mooie curve voor Sofie, welke uiteraard een heel knap kind is.

Orea wat balen zeg dat ze toch de pokken heeft gekregen. Zag je het al aankomen? Wel fijn dat jullie toch nog hebben kunnen omboeken en er even uit kunnen. Al is het anders dan wat jullie gepland hadden.
Een ander land, andere cultuur, gezellig met zijn 3-en, dan wel ergens anders maar jullie gaan het vast heel gezellig krijgen.

En een *O* voor FR, een mooi gewicht en een logopediste die tevreden is.
  maandag 6 juni 2011 @ 13:07:38 #70
259886 pessie
pi_97782270
Orea wat naar dat je nu een pokkenkind hebt! Tip: Neem havermout mee op vakantie! Beter mee verlegen dan om verlegen!

FR je meisje doet het goed!!!
  maandag 6 juni 2011 @ 13:12:08 #71
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_97782415
Orea, balen van de pokjes. Maar geniet toch lekker van je vakantie! idd, havermout werkt geweldig
pi_97782783
As, ik zag het op die manier aankomen dat alle kindjes op de opvang het hebben (gehad)... ik had ze alleen iets eerder verwacht :)

Maar inderdaad Havermout mee, Sproet-je kwam net Kidsclin brengen (samen met wijn O+ om het leed te verwachten :D O+) het komt allemaal wel goed.. Wel nog even extra druk want moet zo nog even langs de huisarts voor een verklaring (voor de annuleringsverzekering) en we moeten natuurlijk heel andere spullen mee nu, maar ach... het komt wel goed!!

Dank jullie wel, genieten gaan we zeker..
pi_97782984
Fijn dat je het zo positief oppakt. Dat het heerste had je inderdaad al gezegd, ik dacht alleen dat ze de dans zou ontspringen. Meer gebaseerd op het feit dat zij ze nog niet had en ik de conclusie had getrokken dat ze er niet meer heen ging omdat jij/jullie al thuis waren.
Dan lijkt me het extra balen. Wel fijn dat je een verzekering had afgesloten.
pi_97783091
De besmetting is dus 2 a 3 weken geleden al geweest en toen was ze wel gewoon op de opvang ;)
Nou ja, niks aan te doen! Ze is wel heel sneu nu met een blaasje in haar ooghoek (o.a. ze komen nu achter elkaar opgepopt.. mijn krentenbol O+)
pi_97783221
aha, ik wist niet dat het zo lang na de besmetting nog op gang kon komen.
Dat klinkt wel heel zielig een krentenbol. Hopelijk heeft ze er niet te veel last van.
  maandag 6 juni 2011 @ 13:40:52 #76
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_97783341
f_r wat doet ze het goed zeg!!!! Wordt een spekkiemonster :D
Ilse mooie lijntjes!
Ik mag morgen weer naar het cb, heb er met jorja geen geweldig gevoel door (iedere x weer de opmerking dat ze wel klein is, ja echt, goh zal haar wat vaker een stamp onder haar kont geven. En ze is ook aan de lichte kant, maar ja ik geef haar al dagelijks frites en kilo's snoep) maar we zien het wel. Iig de eerste spuitjes voor meneer, benieuwd hoe hij gaat reageren erop!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_97783488
Dat lijkt me inderdaad wel lastig JJ. Je doet wat je moet doen lijkt me en als ze alles binnen krijgt wat ze nodig heeft dan is het inderdaad niet anders toch?
Hopelijk heeft de kleine man morgen niet zo veel last van de prikjes.
pi_97783550
Hebben ze wel goed naar jou gekeken JJ :D Jij bent toch ook klein en slank?
  maandag 6 juni 2011 @ 13:49:50 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97783656
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:46 schreef Orea het volgende:
Hebben ze wel goed naar jou gekeken JJ :D Jij bent toch ook klein en slank?
Ben ik met Soneal even blij dat dat geen criterium hoeft te zijn :D :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_97792538
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ben ik met Soneal even blij dat dat geen criterium hoeft te zijn :D :X
En ik ben blij dat ze niet naar mij kijken en zeggen ah! ik zie al waar ze het vandaan heeft :+

de kinderarts zei dat Elin een buddha was :D _O- maar dat ze nu meer in verhouding is. Is ook zo, daar niet van, maar ik moest er wel om lachen. Mn kleine lachende buddha O+

Wat doet Ilse het goed! *O* Keurig hoor <3

Orea, héle fijne vakantie gewenst. Ik doe niets liever dan met van die grote luxe tenten op vakantie gaan :D O+ jullie gaan het vast super hebben.

DML hoe is het nu met Puck?

JJ ik ben spuit elf maar toch :+ Ik stel het ook niet op prijs als Elin zomaar uit de box gepakt wordt. Even overleggen op zn minst. En daarbij maakt het me echt niet uit of het een van mijn ouders of mn schoonouders zijn. (ondanks dat mn schoonmoeder nog steeds denkt dat ze tekort komt :') )

Semi-crosspost van het bv-topic:

Wij zijn terug van de kinderarts, Elin's gewicht trekt weer een pietsje omhoog. Voorzichtig doen met provocaties zodat het borstweigeren zo min mogelijk uitgelokt wordt.

ze maakt een heerlijk zigzag-zooitje van haar lengtegroeicurve :D de meting klopt als een bus, daar ligt het niet aan ;) ze groeit gewoon echt in spurten, ineens een paar cm en da weer tijdje stilstand.

verder vooral zo doorgaan, hoe langer borstvoeding hoe beter, aldus de kinderarts.
Maar omdat het met flesvoeding makkelijker is om nutriton te geven en ik aan heb gegeven langer door hoop te voeden moeten we wsl zantac blijven geven tot ze 1 is. Ook goed :)
Ze was helemaal goed te spreken over rapley, dat was voor reflux-kindjes een veel beter plan dan gepureerd ivm het omhoog komen. Kortom, dikke prima en over twee maanden terugkomen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97793636
Over het oppakken van je kindje door anderen: ik kan me voorstellen als je ook regelmatig oppast, dat het dan niet eens in je op komt dat je het kindje niet op mag pakken.

Ik pak mijn neefjes/nichtjes ook wel op zonder het eerst te vragen; maar ik ga er vanuit dat wanneer ik het kind sowieso regelmatig in handen krijg, en de ouders mij lijken te vertrouwen met het kind, dat ze het ook prima vinden als ik het oppak wanneer het bijv. huilt. Bij mensen die minder gemakkelijk hun kind uit handen lijken te geven, pak ik het ook niet zomaar op. En natuurlijk hou ik ook wel in de gaten of de ouders het prima vinden.. Ik begrijp het ook niet zo goed dat je het 't ene moment prima vind (namelijk wanneer die gene oppast) en op het moment dat je er zelf bij bent niet meer. Wanneer je het liever niet hebt vanwege een duidelijke reden als 'geef maar een speentje, misschien slaapt hij nog even' dan is het wat anders natuurlijk. Maar dat kun je dan op dat moment toch gewoon zeggen?
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_97793653
Die Elin. Lekker gegroeid in ieder geval. Fijn dat de kinderarts zo achter je staat Huup. Scheelt een hoop gedoe.

Ilse doet het lekker ^O^

Puck is erg hangerig vandaag en heeft weer wat verhoging maar hij gilt het niet meer uit van de pijn. Wel blijft inslapen lastig voor hem zonder inbakeren maar we oefenen gewoon verder. Ik ben thuis momenteel dus ik heb de tijd en (meestal) het geduld om 100x heen en weer te lopen.
De AB heeft een fruitsmaakje. Meneer zit daarna een kwartier lang zijn lippen te proeven :D
The way you rock'n'roll
pi_97794597
Arme puck toch weer verhoging
buddha elin die het ondanks de reflux en kma toch goed doet. wat fijn dat ke ka zo achter je staat huup
leia toch de waterpokkies maar frankrijs is ook leuk. een fijne vakantie gewenst
pi_97797911
Even snel een ego vraagje tussendoor (hope you don't mind!): Hoe maken jullie rijst en champignons klaar? Kan ik dat gewoon in de babycook gooien?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 juni 2011 @ 19:06:40 #85
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97798695
Fijn dat elin het zo goed doet ondanks de "ellende" Huup!
Puck: snel opknappen hoor :*

ik heb geen babycook Noa, maar ik kookte het gewoon altijd voor Jan, behalve chamopignons, die kreeg hij pas toen ik ze kon bakken voor hem :)

Ik ben vanmorgen bij een fysio hier op 't dorp geweest, maar die "doet geen kinderen" (ze mag het wel, maar doet het te weinig om zo'n kleintje te durven en willen behandelen :{ ) enfin, ik heb een fysiotherapeut gevonden in rotterdam (pokke-end weg, maar goed) die ook kinder-osteopathi doet). En laat het nou net de praktijk zijn waar ik vroeger zelf voor rugklachten onder behandeling ben geweest, en waar mijn moeder ook flink wat tijd heeft door gebracht). Ik ga ze morgen bellen in de hoop op een rappe afspraak zodat geert iig fysio krijgt, en wellicht dat de osteopaat daar een kijkje wil nemen bij Geert.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_97799093
Wij gaan morgen ook naar een osteopaat. Het z-huis raadde het aan omdat ean zo huilt tijdens aankleden/wassen/insmeren en ze een lichte voorkeurshouding heeft. Ik heb wel vaker gehoord dat het baat kan hebben bij kinderen die met een kz ter wereld zijn gekomen.
pi_97799630
Gefeliciteerd Seilram met Sam! Wat een leuke naam zeg!
FR, je kleine doet het goed zeg. Fijn hoor! Succes bij de Osteo! Ik hoop dat het goed helpt bij Ean.
Ach Anne wat sta je mooi op de foto! Dat doe je een stuk beter dan Amy :D
Puck, ik hoop dat je snel weer helemaal beter bent. Naar zeg een oorontsteking en gillen van de pijn. Fijn dat de ab zo lekker is ;)
Elin, wat een mooie curve! lachende Buddha O+ Fijn dat je op een lijn zit met de KA Huup!
KJ, Ilse ook een mooie curve! Fijn zeg dat het zo goed gaat. Ik zag ook een hele mooie foto van haar voorbij komen!
Son, haha ik zag ergens die foto van Floris dat hij op zijn auto staat. Geniaal! Wat een mannetje is het toch :D

Orea, wat jammer dat je niet naar Turkije kan! Gelukkig kon je nog omboeken en nu naar Frankrijk. Is ook leuk, maar het blijft wel jammer. Ga je in zo'n kant en klare tent op een camping ofzo? Dat doen wij wel of ook :P maar dan in Engeland. Ik heb er nu al zin in. Geniet van de vakantie, heerlijk even niets!

Zo weer heel wat bij te lezen! Was een weekend naar Botrop omdat we moesten optreden. It was nice. Ook wel lekker om iets voor mezelf te hebben, lekker een nachtje weg. Amy slaapt slecht laatste tijd (slaapt pas om 21:30, 22:30 weer wakker enzovoort tot een uur of 2) Dus ik genoot van mijn nachtje ongestoord slapen :P Maar ook heerlijk om weer thuis te zijn dan :)
Amy eet steeds beter! Niet enorme hoeveelheden ofzo, maar wel veel meer dingen en structuren. Ze eet een 8maanden potje. Het is nu echt leuk om haar wat te eten te geven.
Ze krijgt op dit moment 3 tanden tegelijk. (nummer 4,5 en 6) dus heel wat tandenleed hier. Verklaard het slechte slapen denk ik ook. Morgen weer een belafspraak met de dietiste. Voor de rest gaat het gewoon lekker hier dus :)
pi_97800314
Wat fijn dat amy steeds meer gaat eten. Hopelijk zijn haar tandjes snel door en slaapt ze weer wat beter.

En lekker zelf een nachtje doorgeslapen of werd je op bepaalde tijden toch wakker?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 juni 2011 @ 19:52:50 #89
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97801801
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij gaan morgen ook naar een osteopaat. Het z-huis raadde het aan omdat ean zo huilt tijdens aankleden/wassen/insmeren en ze een lichte voorkeurshouding heeft. Ik heb wel vaker gehoord dat het baat kan hebben bij kinderen die met een kz ter wereld zijn gekomen.
Geert heeft dus een overduidelijke voorkeurshouding. vandaar dat ik stiekem hoop dat de osteo er naar wil kijken in die praktijk. wellicht schrijven ze de behandeling gewoon weg onder fysio :@

wat fijn dat het zo goed gaat met amy sola!

Wat ik nog vergeten was in m'n vorige post; volgens papa heeft geert helemaal geen spekbeentjes :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 6 juni 2011 @ 20:18:03 #90
259886 pessie
pi_97803571
Sola wat heerlijk dat het zo goed gaat nu met Amy en eten! Kan heel gied hoor, dat het tandenleed vermoeiende nachten oplevert.

FR ik hoop dat het werkt!

Noa, kan ze al rijst eten? Nathan krijgt pas sinds kort rijst, maar dan met een sausje wat het allemaal samenbind. En dan nog vind hij het lastig eten en hij is al 10 maanden.
pi_97804468
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:22 schreef Solagratia het volgende:
Amy eet steeds beter! Niet enorme hoeveelheden ofzo, maar wel veel meer dingen en structuren. Ze eet een 8maanden potje. Het is nu echt leuk om haar wat te eten te geven.
Oh, wat fijn zeg!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 6 juni 2011 @ 20:30:58 #92
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97804537
[dienstmededeling] Son, je inbox zit vol, de kleertjes uit Denemarken zijn binnen, en ze zijn uber, uberleuk[\dienstmededeling]

Anyways, hoi!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97805278
Ilse, Ean en Elin goed gegroeid, fijn hoor!

Amy die gaat eten, echt heel fijn! Anne weigert de 8 maanden potjes nog... ik heb nu weer een hele voorraad 6 maanden potjes ingeslagen, daarna ga ik het weer eens proberen. Vandaag had ze bij opa&oma een halve boterham gegeten, dat vond ik ook al heel fijn!

JJ: Mijn ouders pakten Anne ook altijd gewoon op, maar verder heb ik dat eigenlijk niet meegemaakt zonder dat ze het vroegen.

Sugarsnap: Hoe was het in Plopsaland met Bram? Mooie foto van Eline!

danic, hoe was het bij het CB met Eva? Ben benieuwd of je nuttige tips hebt gekregen.

Orea, wat énorm balen voor jullie zeg. Frankrijk is ook leuk... maar toch. Echt heel vervelend. Kon je je vakantie niet verzetten naar een week later ofzo?
  maandag 6 juni 2011 @ 20:47:12 #94
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97805626
Ik heb eigenlijk vanaf het begin 8 + potjes gegeven. Omdat we eerst vers aanboden en gewoon geprakt, dus die 8+ was ze toch wel gewent dat ze moest kauwen. Fruit wel de 6 maanden omdat die stukjes anders zijn, daar kunnen ze zich lelijk in verslikken.

We hebben het zo lekker gehad!!! Elke dag zwemmen, leyla begint helemaal mee te spetteren. En het gebabbel!!! Oh het is zo'n leuk kind!!!

Orea, waar gaan jullie nu heen? Zuid Frankrijk? Ik weet nog wel een paar mooie campings! Frejus, tussen St. Tropez en Nice. Leuk shoppen!!!!

Amy lekker aan t oefenen met eten! Goed man! Ik moest nog aan je denken. Onze dametjes die zoveel zorgen met zich mee brengen.

Ik zag nog een mooie curve voorbij komen. Bollo Elin.

En de rest ben ik vergeten sorry.
pi_97805638
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef Ticootje het volgende:
[dienstmededeling] Son, je inbox zit vol, de kleertjes uit Denemarken zijn binnen, en ze zijn uber, uberleuk[\dienstmededeling]

Anyways, hoi!
oh ja dat wist ik en die moest ik nog legen :D
BE heeft t me verteld in een pm *lol*

Vrijdag halen?!
  maandag 6 juni 2011 @ 20:48:14 #96
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97805700
Vrijdag is een date, maar pas in de middag. Heb jij een kinderboerderij in de buurt? Kunnen we ff lekker lopen.
  maandag 6 juni 2011 @ 20:48:51 #97
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97805743
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef pessie het volgende:
Sola wat heerlijk dat het zo goed gaat nu met Amy en eten! Kan heel gied hoor, dat het tandenleed vermoeiende nachten oplevert.

FR ik hoop dat het werkt!

Noa, kan ze al rijst eten? Nathan krijgt pas sinds kort rijst, maar dan met een sausje wat het allemaal samenbind. En dan nog vind hij het lastig eten en hij is al 10 maanden.
Rijst met kip en pompoen.
pi_97806124
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef Ticootje het volgende:
Vrijdag is een date, maar pas in de middag. Heb jij een kinderboerderij in de buurt? Kunnen we ff lekker lopen.
Delfste Hout heb ik in de buurt, dus niet echt heel dicht bij.
Althans das de enige die ik weet :')
maar misschien wel leuk om daar af te spreken?
En middag is prima, ik ben toch nooit vroeg opgestart :')
pi_97806247
Floris kan prima rijst eten trouwens, t enige jammere is dat ie tegenwoordig alles met zn handen wil eten en das met rijst niet handig :')
Nou ja niet alles, veel iig :)
Maakt een lekker rommeltje hehe, maar goed das toch al vaak t geval met m :D
  maandag 6 juni 2011 @ 21:00:57 #100
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97806598
Wij hebben ook nooit problemen gehad met rijst. Gewoon zo gegeven vanaf het begin, ging helemaal prima :Y maar goed, we eten ook gewoon vaak rijst, eigenlijk bijna altijd :') dus dan wen je er vanzelf aan :P

Tico! doe dan es een foto van die kleertjes! Is dat van Ida T enzo? :9
Leyla O+ lekkere druif <3 staan er foto's in t fototopic? of hier? doe es?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')