Gefeliciteerd Seilram met Sam! Wat een leuke naam zeg!
FR, je kleine doet het goed zeg. Fijn hoor! Succes bij de Osteo! Ik hoop dat het goed helpt bij Ean.
Ach Anne wat sta je mooi op de foto! Dat doe je een stuk beter dan Amy

Puck, ik hoop dat je snel weer helemaal beter bent. Naar zeg een oorontsteking en gillen van de pijn. Fijn dat de ab zo lekker is

Elin, wat een mooie curve! lachende Buddha

Fijn dat je op een lijn zit met de KA Huup!
KJ, Ilse ook een mooie curve! Fijn zeg dat het zo goed gaat. Ik zag ook een hele mooie foto van haar voorbij komen!
Son, haha ik zag ergens die foto van Floris dat hij op zijn auto staat. Geniaal! Wat een mannetje is het toch
Orea, wat jammer dat je niet naar Turkije kan! Gelukkig kon je nog omboeken en nu naar Frankrijk. Is ook leuk, maar het blijft wel jammer. Ga je in zo'n kant en klare tent op een camping ofzo? Dat doen wij wel of ook

maar dan in Engeland. Ik heb er nu al zin in. Geniet van de vakantie, heerlijk even niets!
Zo weer heel wat bij te lezen! Was een weekend naar Botrop omdat we moesten optreden. It was nice. Ook wel lekker om iets voor mezelf te hebben, lekker een nachtje weg. Amy slaapt slecht laatste tijd (slaapt pas om 21:30, 22:30 weer wakker enzovoort tot een uur of 2) Dus ik genoot van mijn nachtje ongestoord slapen

Maar ook heerlijk om weer thuis te zijn dan

Amy eet steeds beter! Niet enorme hoeveelheden ofzo, maar wel veel meer dingen en structuren. Ze eet een 8maanden potje. Het is nu echt leuk om haar wat te eten te geven.
Ze krijgt op dit moment 3 tanden tegelijk. (nummer 4,5 en 6) dus heel wat tandenleed hier. Verklaard het slechte slapen denk ik ook. Morgen weer een belafspraak met de dietiste. Voor de rest gaat het gewoon lekker hier dus