Over smaak valt niet te twisten. De meeste betaal je wel nog meer dan 20 euro per stuk voor bij bol.comquote:Op zondag 5 juni 2011 15:38 schreef Barcaconia het volgende:
Als ze gratis waren kwam ik ze wel halen, maar wat een kutspellen voor 20 euro...
Alles bij elkaar 20 euro. Anders gooi ik ze toch weg..quote:Op zondag 5 juni 2011 15:41 schreef CyberJesus het volgende:
Bedoel je alle spellen voor 20 euro? of p/s ?
De vuilnisbak geeft je meer geld danquote:
Nee dat niet. Maar voor 20 euro wacht ik wel een uurtje voordat ik het weggooi. Voor 5 euro ga ik niet wachten. Logica klopt niet, maar het is wel mijn logica.quote:
Goed zo, TS.quote:Wat is niet toegestaan
- Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.
- Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
- Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).
- Software(licenties) uitgezonderd spellen.
- Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites.
- Het aanbieden van dieren
- Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
- Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
- Het aanbieden van, of vragen naar alcohol en drugs.
- Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.
Sorry, aangepastquote:Op zondag 5 juni 2011 16:05 schreef donroyco het volgende:
[V&A Policy] Met een vernieuwde policy
[..]
Goed zo, TS.
[ afbeelding ]
Eindhovenquote:
20 euro, dan krijg je de rest er gratis bijquote:Op zondag 5 juni 2011 16:57 schreef invine het volgende:
Ik wil GOW2 wel van je hebben, mag je wel in mijn vuilsnisbak gooien dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |