Helemaal niet. Ik heb je gezegd vanaf wanneer ik kan. Blijf dan niet doorzeuren om eerder. Ik KAN en ik WIL nu gewoon niet. En daar heb ik mijn redenen voor.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent wel heul veranderlijk, dan weer wel, dan weer niet..
Doe eens een fotoquote:Op zondag 5 juni 2011 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
Nou joof, zeg eens, wat vind je van mijn kont?
Die krijgt Jofu's seal of approval!quote:Op zondag 5 juni 2011 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
Nou joof, zeg eens, wat vind je van mijn kont?
Oh, ik vind Bultruggen en Potvissen anders prachtig, hoorquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de foto's lijk je gewoon een leuk en petite meisje hoor
Mooi nummer is dat welquote:
Duidelijkheid, daar kan ik wat meequote:Op zondag 5 juni 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik heb je gezegd vanaf wanneer ik kan. Blijf dan niet doorzeuren om eerder. Ik KAN en ik WIL nu gewoon niet. En daar heb ik mijn redenen voor.
Wat?quote:
Alsof ik eerst niet duidelijk was.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Duidelijkheid, daar kan ik wat mee
Komt in orde
Bij petite denk ik aan 1.60 en maatje 32..quote:Op zondag 5 juni 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
Ik zag een foto van Faye in dr jurkje en dat zag er goed uit.
Ik weet niet hoe lang Faye is en wat dr maten zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 15:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij petite denk ik aan 1.60 en maatje 32..
Je zei je tegen naatje.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
Ik zag een foto van Faye in dr jurkje en dat zag er goed uit.
Dik is ze ook niet ofzo, maar wel langquote:Op zondag 5 juni 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang Faye is en wat dr maten zijnZe zag er gewoon uit als een slank meisje.
Tot nu toe helemaal top! De agenda zit iedere dag behoorlijk vol en t is hier gezellig.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe gaat de huidige organisatie van X-Raydio
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:57 schreef Dhaha het volgende:
Hallo wat vinden jullie van mijn jingol?
http://soundcloud.com/user5547012/xraydio2
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tot nu toe helemaal top! De agenda zit iedere dag behoorlijk vol en t is hier gezellig.![]()
quote:
Spuit 11.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat het Faye is die op Naatjes account post..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |