Alsof dan ook maar 1 vrouw jou wil.quote:
Haha dan ben ik nog succesvoller dan je al vreest... je zit veel te hoog.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:30 schreef Zero17 het volgende:
Uit je topic waar je lekker WO'ertjes aan het afzeiken, en je op aan het scheppen was over jarenlang kapitaal opbouwen, kan iedereen wel herleiden dat je achterin de 30 of in de 40 bent. In ieder geval gedraag je je ver onder je leeftijd.
Ik zit veel te hoog?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:31 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Haha dan ben ik nog succesvoller dan je al vreest... je zit veel te hoog.
Je hebt herexamens op VMBO-K en bent jaloers op mensen met denkvermogen?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:31 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Haha dan ben ik nog succesvoller dan je al vreest... je zit veel te hoog.
wat snap je niet?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik zit veel te hoog?![]()
Vertel eens wat je daar mee bedoelt.
Want voor jou zullen ze het iig niet doen nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:32 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Klopt vrouwen gaan voor geld en succes
Iets wat jij niet hebt en nooit zal kennen.
Bedoel je niet: 'Het zit mij veel te hoog' ?quote:
Joah. Tieten dan maar?quote:
Je zit veel te hoog met je schattingquote:Op zondag 5 juni 2011 18:33 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Bedoel je niet: 'Het zit mij veel te hoog' ?
Want 'je zit veel te hoog' is nogal nietszeggend.
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:36 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Bij gare boerinnen lukt het me inderdaad niet
Gaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:36 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Bij gare boerinnen lukt het me inderdaad niet
Post jij eens wat vrouwvriendelijke plaatjes van tieten.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaar.Ik ben blij dat ik rauw ben van binnen.
wobbitquote:Op zondag 5 juni 2011 16:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Doel je op mij, dan doel je ook op buffalo
ntb4evah
Ik heb die gast anders nog nooit gezien.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Elke keer als ik AJ187 zie moet ik denken aan Armani Jeans![]()
okquote:Op zondag 5 juni 2011 19:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Elke keer als ik AJ187 zie moet ik denken aan Armani Jeans![]()
Nee ik ook niet maar als ik die user zie staan ergens.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik heb die gast anders nog nooit gezien.
En toen werd je wakkerquote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef Michielos het volgende:
Niks mis met mijn pulserende warme vleesstaaf. Dames hebben hem altijd graag mogen berijden. Ook slap was ie volgens de vrouwtjes zeer zeker niet te versmaden, Zij krijsten dan ook altijd vol genot, waarna ik hun gezicht de volle laag gaf met michielos levenssappen. Ik moet gewoon mijn lustrum botvieren
BWAHAHAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |