ik moest via google kijken wat het was, dus neequote:Op zondag 5 juni 2011 14:18 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand trouwens wel eens iets via groupon gedaan?
gek he, ik heb ale en twaalfje, nog niet zo lang, maar 12, twaalf, TWAALF!! Klinkt oudquote:Op zondag 5 juni 2011 14:19 schreef lady-wrb het volgende:
o en ik bedenk me net...... volgende week is mijn kind gewoon 12
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:22 schreef lady-wrb het volgende:
ja dat bedacht ik me ook net, jouw oudste is ietsie ouder dan die kerel in miniformaat van mij.
en ik maar wachten op die groeispurt. een 12 jarige met maat 134/140 slaat toch nergens op
maar voorlopig gaat het met millimeters per maand
ja maar die dame van jou is gewoon grootquote:Op zondag 5 juni 2011 14:58 schreef Rottdog het volgende:
Das idd niet groot als ik al kijk dat mijn dame van 6 al 1.36 is
ja toen hij 1 jaar oud was omdat hij toen echt extreem klein was (68 cm)quote:Op zondag 5 juni 2011 15:04 schreef p_iglet het volgende:
klinkt alsof luca net zo'n mini spook is als de heren hier in huis...
hebben ze al eens zijn eindlengte berekend met een handfoto of iets dergelijks?
ja ikquote:Op zondag 5 juni 2011 14:18 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand trouwens wel eens iets via groupon gedaan?
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja toen hij 1 jaar oud was omdat hij toen echt extreem klein was (68 cm)
ze hebben toen 1.76 als eindlengte berekend, dus we hebben nog wat te gaan
en hij liep al met 8 maanden. dat was ook zo'n raar gezicht. hij kon zo onder een tafel door lopen zonder te hoeven bukkenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:55 schreef She-Wolf het volgende:
[..]Dat is echt hel klein. Mijn middelste is ook niet groot, nu 2 1/2 en 86 cm. Terwijl mijn oudste dochter met 5 jaar al 1.25 meter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |