Helaas.... tijd is vergeven. Je kan je wel aanmelden voor morgen of zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
ik kan ook even proberen met vdj in te breken met een uurtje knalmuziek?
van 7 tot 8 smorgens?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas.... tijd is vergeven. Je kan je wel aanmelden voor morgen of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dat wil..... geven het even door aan iemand uit de OP en het komt voor de bakker.quote:
geintje zei ik stiekemquote:Op zondag 5 juni 2011 13:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je dat wil..... geven het even door aan iemand uit de OP en het komt voor de bakker.
Internet is eruit geweest tot half tien vanmorgenquote:
lol, timing!quote:Op zondag 5 juni 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Internet is eruit geweest tot half tien vanmorgenen we weten nu dat bijna iedereen in de straat op ons internet meelifte
dus beter beveiligd nu
Die hoor ik niet, volgens mij. Jullie wel?quote:
ik heb eigenlijk geen idee hoe dat zou moeten klinkenquote:Op zondag 5 juni 2011 14:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Die hoor ik niet, volgens mij. Jullie wel?
Betere verbinding nu dus ook!quote:Op zondag 5 juni 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Internet is eruit geweest tot half tien vanmorgenen we weten nu dat bijna iedereen in de straat op ons internet meelifte
dus beter beveiligd nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |