We hebben organiek altijd Hassing en KMA baretten gehad, ook nu heb ik een door de baas verstrekte Hassing. Die KMA baretjes waren van die eierdopjes. Hassing/ KMA baretten hebben ook een leren rand. De Kangols hebben wij nooit organiek gehad, in een echte Kangol moest je zelf de gaten prikken voor het embleem. De meeste lui die een Kangol hadden hebben die zelf aangeschaft. Maar het kan zijn dat de rode baret apart aangekocht is bij de firma Kangol.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens, Hassing en Kangol, volgens mij was de KL in 1991 van Hassing overgestapt op de zgn Kangol baretten.
Wat het nu is weet ik niet.
Maar de Kangol baret zat echt goed, met lederen rand ipv nylon.
Zou kunnen. Weet wel dat de voering van een soort messing kleur was.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
We hebben organiek altijd Hassing en KMA baretten gehad, ook nu heb ik een door de baas verstrekte Hassing. Die KMA baretjes waren van die eierdopjes. Hassing/ KMA baretten hebben ook een leren rand. De Kangols hebben wij nooit organiek gehad, in een echte Kangol moest je zelf de gaten prikken voor het embleem. De meeste lui die een Kangol hadden hebben die zelf aangeschaft. Maar het kan zijn dat de rode baret apart aangekocht is bij de firma Kangol.
Dan is het een Kangol, dat is voor zover ik weet het enige merk waar je zelf de gaten voor het embleem in moet prikken.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Zou kunnen. Weet wel dat de voering van een soort messing kleur was.
Bij onze baretten die we toen kregen zaten ook geen gaatjes in, moest je zelf dmv tandpasta zien af te meten op juiste rechte plek.
Juist, alles boven de 30 graden is top!!quote:Op zondag 5 juni 2011 14:04 schreef Maitje het volgende:
Vakantiebestemming zoeken..... skrikkelijk!
In die oude landmachtbaret, die bruine zaten wel gaatjes, was dan ook een Hassing ja. Die kregen we in de opleiding.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan is het een Kangol, dat is voor zover ik weet het enige merk waar je zelf de gaten voor het embleem in moet prikken.
Nou..quote:Op zondag 5 juni 2011 14:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juist, alles boven de 30 graden is top!!
Parachute springen op Texel, heb je strand nabij, als je wilt uitgaansgelegenheden, en je hoeft er niet naar toe te vliegenquote:Op zondag 5 juni 2011 14:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou... Ik ben overgehaald om te gaan "vliegen".. ik besterf hem nu al want ik heb vliegangst. Ik wil niet meteen lang in het vliegtuig dus de vliegreis mag max maar 3 uur duren..
.
We willen niet naar een echt uitgaans gelegenheid, al is dat moeilijk om daar echt te aan ontkomen wil je wel af en toe kunnen stappen en een strand kunnen pakken.
Of.. ik zoek gewoon niet goed genoeg
Haha.. maar niet echt mooi weer. Moet wel poepiebruin worden uiteraardquote:Op zondag 5 juni 2011 14:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Parachute springen op Texel, heb je strand nabij, als je wilt uitgaansgelegenheden, en je hoeft er niet naar toe te vliegen
Poepiebruin worden kan ook onder de zonnenbankquote:Op zondag 5 juni 2011 14:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Haha.. maar niet echt mooi weer. Moet wel poepiebruin worden uiteraard
Nee... geen zonnebank voor mij..quote:Op zondag 5 juni 2011 14:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Poepiebruin worden kan ook onder de zonnenbank
Btw, nog nieuws over jouw toekomstige carriëre als agente?quote:
Wacht nog steeds op korpsgesprek...quote:Op zondag 5 juni 2011 15:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Btw, nog nieuws over jouw toekomstige carriëre als agente?
Waar zou zo een korpsgesprek over moeten gaan dan? Soort van intake-gesprek?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wacht nog steeds op korpsgesprek.... Heb al 2x gebeld maar krijg telkens hetzelfde antwoord. Erg vervelend maar moet gewoon wachten.
Thnx for asking
Korpsgesprek is zeg maar je "echte" sollicitatie. Dan zit je tegenover 2 personen die je vragen gaan stellen waarom je bij het korps wilt, wat je motivatie is etc. Best pittig.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar zou zo een korpsgesprek over moeten gaan dan? Soort van intake-gesprek?
Wat voor antwoord krijg je dan steeds?
Wel klote dat je zo aan het lijntje gehouden word zeg....pfffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |