Dit is absoluut niet waar overigens. Officieren (met name de jongere, de user in kwestie is waarschijnlijk luitenant) gaan gewoon mee 'het veld' in (luitenant moet daar immers leiding geven aan een peloton) en krijgen evt. op hogere leeftijd pas een desk job.quote:Op woensdag 15 juni 2011 06:57 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Bij een officier denk ik niet gelijk aan veldwerk aan de frontlinie. Dus dat doodschieten, zal wel meevallen voor een officier. Dat zijn denk ik vooral de lagere rangen van de "werkvloer".
Niet slecht.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Priester, conform Duitse salarisschaal A16, 4900 euro netto, 13e maand, ambtswoning, auto, telefoon/laptop en personeel.
Een beetje maarquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:20 schreef IDisposable het volgende:
Sociale vaardigheden zijn sowieso overrated.
Personeel als in kleine misdienaartjes??quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Priester, conform Duitse salarisschaal A16, 4900 euro netto, 13e maand, ambtswoning, auto, telefoon/laptop en personeel.
Hulp in het huishouden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Personeel als in kleine misdienaartjes??
Natuurlijk. Het salaris van een minister kan ik ook online vinden, maar dat maakt mij nog geen minister.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kan je gewoon nazoeken op een Duitse website hoor.
Wat houdt de functie in?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:31 schreef Mistostretto het volgende:
Net een nieuwe baan!
01: Bedrijfstak: Automotive
02: Functie: Business developer
03: Opleiding: HTS Autotechniek
04: Leeftijd: 23
05: Aantal uren per week: 40u
06: Aantal vakantiedagen: 25
07: 13e maand: nope, wel een winstdeling
08: Bruto maand salaris: 2200e
09: Netto maand salaris: nog niet bekend, denk rond de 1575e?
10: Overuren betaald: ja
11: Werkervaring: alleen een krappe 1 jaar aan stages
12: Goodies: Auto+ tankpas, 50/50 pensioenpremie, korting op huren, kopen en onderdelen
Tevreden? Jazeker, lijkt me niet verkeerd om mee te beginnen
Uitvoeren van diverse analyses, die gebruikt kunnen worden voor bijvoorbeeld procesmatige verbeteringen, ontplooien van nieuwe activiteiten of het al dan niet aanschaffen van nieuwe bedrijfsmiddelen.quote:
Ik zou als de wiedeweerga een andere baan gaan zoeken, Peter. Dat is echt een belachelijk 'salaris' met jouw opleiding. Wij zijn ook een klein bedrijf (8 man ook) en mensen die hier als (web)developer binnenkomen met MBO beginnen al rond de 2400 met mogelijkheden door te groeien naar een beter salaris. Laat je niet uitbuiten, er is genoeg te vinden dat veel beter betaalt. Die sociale vaardigheden (of het gebrek daaraan) zullen je inderdaad niet meehelpen bij salarisonderhandelingen en sollicitatiegesprekken, maar je moet je daar gewoon overheen zetten. Een goede werkgever prikt daar wel doorheen en maakt daar geen misbruik van.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef peter12345 het volgende:
Wat ik doe is websites ontwikkelen in verschillende talen als php, javascript, dotnet, maar ook iphone applicaties.
Ik was inderdaad al bang dat dit heel laag was. Toen ik een baan aan het zoeken was was ik al een half jaar op zoek dus niet al te kieskeurig (ik heb het nadeel dat ik heel verlegen ben, wat niet echt handig is in de ict) dus ik heb hun aanbod maar geaccepteerd. Het is een leuke baan, maar ik vermoed inderdaad dat het te weinig verdient...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |