quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:
Ik zou het houden bij 60's-80's.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik weet bij god niet wat ik vanavond moet gaan draaien.
Met ONZ-radio of bedoel je X-Raydio?quote:Op zondag 5 juni 2011 10:32 schreef Melting het volgende:
Opa.... luisterde jij eigenlijk al langer mee?
niet gaan flamen hequote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 10:07 schreef 129383 het volgende:
[..]
u heeft een goed excuus.. u bent al heel oud en mischien ook al seniel
Beide.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Met ONZ-radio of bedoel je X-Raydio?
Mercedes bends? Really?quote:Op zondag 5 juni 2011 10:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
"Her mind is tiffany-twisted, she got the mercedes bends
She got a lot of pretty, pretty boys, that she calls friends
How they dance in the courtyard, sweet summer sweat.
Some dance to remember, some dance to forget"
[ afbeelding ]
een drolquote:Op zondag 5 juni 2011 10:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik weet bij god niet wat ik vanavond moet gaan draaien.
Niet gewoon Benz?quote:Op zondag 5 juni 2011 10:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
"Her mind is tiffany-twisted, she got the mercedes bends
She got a lot of pretty, pretty boys, that she calls friends
How they dance in the courtyard, sweet summer sweat.
Some dance to remember, some dance to forget"
[ afbeelding ]
Niet waar! Phil hoopt dat het gaat regenen.quote:
LP...... nostalgie!quote:Op zondag 5 juni 2011 10:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zo staat de tekst trouwens ook in de binnenkant van de LP-hoes.
The lyrics for the song came with the album. Some people thought the line "She's got the Mercedes Bends" was a misspelling of "Mercedes Benz," and wrote Henley to complain. The line was a play on words.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 10:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
The lyrics for the song came with the album. Some people thought the line "She's got the Mercedes Bends" was a misspelling of "Mercedes Benz," and wrote Henley to complain. The line was a play on words.
Zie: http://www.songfacts.com/detail.php?id=1121
Hij was gewoon dyslectisch
Goedemorgen WT!quote:Op zondag 5 juni 2011 10:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
The lyrics for the song came with the album. Some people thought the line "She's got the Mercedes Bends" was a misspelling of "Mercedes Benz," and wrote Henley to complain. The line was a play on words.
Ahaaquote:Op zondag 5 juni 2011 10:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is idd wel tof, mogen van mij nog wel veel meer DJ's komenquote:Op zondag 5 juni 2011 10:41 schreef Melting het volgende:
Toch wel lekker dat het rooster vanaf 15.00 uur tot middernacht gevuld is.
Dan heb je de verkeerde zender op staan.quote:
Liefst voor overdag, lijkt me wel gaaf!quote:Op zondag 5 juni 2011 10:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is idd wel tof, mogen van mij nog wel veel meer DJ's komen
quote:Spam-records
78 posts - 129383 - [X-Raydio] #17: Waar niemand de laatst post wilde
74 posts - ToT - [X-Raydio] #13: Metalheads unite! 69 posts - Opa_vertelt - [X-Raydio] #19: Waar we helemaal los gaan!
68 posts - Stiffler1988 - [X-Raydio] #11: Op z'n Hollands en daarna 2 uur metal!!
64 posts - Samzz - [X-Raydio] #4: Swingt de pan uit!
Er is altijd baas boven baas hè?quote:
Hoi Meltie!quote:
Er wordt opgevoerd dat de woordspeling waar Opa het over heeft gaat over het Tiffany-twisted in combinatie met Mercedes-bends, beide zijn de eerste delen van de woorden luxeartikelverwijzingen.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
AhaaDus eigenlijk is het gewoon Mercedes Benz
Dit was met voorbedachte rade.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde zender op staan.
Wow.... dan geen medelijden met je!quote:
WTquote:Op zondag 5 juni 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi Meltie!
[..]
Er wordt opgevoerd dat de woordspeling waar Opa het over heeft gaat over het Tiffany-twisted in combinatie met Mercedes-bends, beide zijn de eerste delen van de woorden luxeartikelverwijzingen.
Ja. Dat snap ik. Maar het gaat dus wel over de auto.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi Meltie!
[..]
Er wordt opgevoerd dat de woordspeling waar Opa het over heeft gaat over het Tiffany-twisted in combinatie met Mercedes-bends, beide zijn de eerste delen van de woorden luxeartikelverwijzingen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ik. Maar het gaat dus wel over de auto.
doe mij maar een pagani zondaquote:Op zondag 5 juni 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ik. Maar het gaat dus wel over de auto.
Heb jij ook een Poljot-horloge?quote:Op zondag 5 juni 2011 10:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
WT
(eindelijk iemand die het snapt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |