quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:
quote:
Mogguhquote:
Geniaal he!quote:Op zondag 5 juni 2011 01:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
Damn, rooster zit inderdaad weer lekker vol!
Ja ? Het is geen avond meerquote:
VLCquote:Op zondag 5 juni 2011 01:41 schreef Karzai het volgende:
Computer doet een beetje lastig met muziek openen, welk programma gebruiken jullie?
de webpagina versie uit de OPquote:Op zondag 5 juni 2011 01:41 schreef Karzai het volgende:
Computer doet een beetje lastig met muziek openen, welk programma gebruiken jullie?
VLC of de webpaginaquote:Op zondag 5 juni 2011 01:41 schreef Karzai het volgende:
Ehm ik stream met winamp.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:41 schreef Karzai het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2011 01:42 schreef mr-green het volgende:
mij lukt het overigens niet om de stream te openen in winamp of VLC
In t tabje media zit iets over een netwerk stream openen (in VLC) daar plak je die link en t zou moeten werken.quote:Luisteren in een media player?
Dat kan, sla de volgende link op en open deze vervolgens in je media player:
quote:
http://listen.radionomy.com/x-raydio
Ik had de tekst van One een keer ingeleverd voor een brief voor Engels. De leraar was not amusedquote:Op zondag 5 juni 2011 01:41 schreef Outpost76 het volgende:
Oh hierna komt een geniale!![]()
![]()
All1 die tekst al
t' staat op nu.nlquote:Op zondag 5 juni 2011 01:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
wowUitbarsting vulkaan Puyehue (Chili)
Verdomme waar luister jij mee 8?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik had de tekst van One een keer ingeleverd voor een brief voor Engels. De leraar was not amused
quote:Op zondag 5 juni 2011 01:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik had de tekst van One een keer ingeleverd voor een brief voor Engels. De leraar was not amused
Lijkt me niet prettig daar nu te zittenquote:
Hij vat het zelf nogal laconiek op, beetje foto's maken en zoquote:Op zondag 5 juni 2011 01:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Lijkt me niet prettig daar nu te zitten
Raar lijkt me dat. Heel raarquote:
Ik doelde op green thumb.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
gisteren dan, tjongejonge stelletje nerdsquote:Op zondag 5 juni 2011 01:52 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Weet ik niet, de dag is net begonnen.
http://bit.ly/kBo0lVquote:
Sorry..quote:Op zondag 5 juni 2011 01:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
gisteren dan, tjongejonge stelletje nerds
ok danquote:Op zondag 5 juni 2011 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toppie! En aanvragen kan je hier doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |