misschien je karma recht trekken en goede dingen voor de mensheid doen? zodat je karma weer positief is.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:19 schreef Minezus het volgende:
zie je zelfs al zien die mannen me niet negatieve reactie ik heb gewoon heel slecht karma ofzo
En nu verwacht je van ons dat we met onze eventuele pluspunten een perfecte vrouw van je kunnen maken? Zo werkt het niet lieffie.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef Minezus het volgende:
Beste fokkers,
ik ben inmiddels al te lang single en ik heb tips nodig! Wat zijn volgens zijn jullie plus en minpunten aan een vrouw?
(ik ben een vrouw by the way)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"
- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
quote:Op zondag 5 juni 2011 11:43 schreef AgLarrr het volgende:
En hoe is de single status van TS ge- of verholpen met plus en minpunten met betrekking tot vrouwen? En wat maakt die punten vervolgens tot nuttige tips?En dan heb je grote hoeveelheid andere topics van TS nog niet genoemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The view from nowhere.
Medelijden met je toekomstige vrouw en kinderenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:21 schreef Strani het volgende:
Pluspunten en minpunten maken niks uit voor een man, als je er maar goed uit ziet en een beetje kunt koken. De rest luisteren we toch niet naar.
Jeeeetje waar moeten we je nou weer dankbaar voor zijn?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:03 schreef Sofia90 het volgende:
Haha die reacties hierallemaal vrouwen afzeiken...ondankbare honden die mannen
je moet gewoon jezelf zijn TS, jouw minpunten kunnen voor een andere man jouw pluspunten zijn.
Ha mam, jij ook hier op Fok! ?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:07 schreef Sofia90 het volgende:
Voor bijna alles, je hele bestaan onder andere
Mijn moeder is een matriarch dat is geen vrouw meer.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:07 schreef Sofia90 het volgende:
Je bent zo lang single dat je dat niet meer weet over jezelf?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef Minezus het volgende:
ik ben inmiddels al te lang single en ik heb tips nodig! Wat zijn volgens zijn jullie plus en minpunten aan een vrouw?
ooh je bent al moeder?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:07 schreef Sofia90 het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef Minezus het volgende:
Wat zijn volgens zijn jullie plus en minpunten aan een vrouw?
Dit dus..quote:Op zondag 5 juni 2011 01:54 schreef Waaghals het volgende:
plus: vrouwen hebben hersens
min: vrouwen hebben hersens
Vrouwen denken altijd dat ze uniek zijn, maar of dat nou een plus- of een minpunt is...?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:49 schreef kwiwi het volgende:
Want alle vrouwen zijn uiteraard identiek aan elkaar.
uiteindelijk is elk mens hetzelfde.. we vreten/schijten/slapen... dus achquote:Op zondag 5 juni 2011 14:31 schreef HappyGirl91 het volgende:
Wat is dit voor kuttopic?
Je bent single dus je wilt dat een stel mannen zegt wat ze leuk en minder leuk vinden aan... De Vrouw?
Beetje belachelijk, dit, alsof elke vrouw hetzelfde is..
/
/
+
kies maar
Oh dat valt wel mee. M'n vrouw (heb ik al) weet wel wanneer ik serieus ben en wanneer nietquote:Op zondag 5 juni 2011 11:58 schreef Irriducibile het volgende:
[..]
Medelijden met je toekomstige vrouw en kinderen
Hiermee impliceer je dat ze uberhaupt een discussie kunnen voeren?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:29 schreef linpunt het volgende:
plus: vrouwen zijn mooi om naar te kijken
min: vrouwen zijn kut om mee in discussie te gaan
Omdat ze hersenen hebben, wat ook een minpunt schijnt te zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 16:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Hiermee impliceer je dat ze uberhaupt een discussie kunnen voeren?
hahaha, beter is mijn vent niet later zoquote:Op zondag 5 juni 2011 00:21 schreef Strani het volgende:
Pluspunten en minpunten maken niks uit voor een man, als je er maar goed uit ziet en een beetje kunt koken. De rest luisteren we toch niet naar.
Om het af te maken picsquote:Op maandag 6 juni 2011 15:03 schreef Blobje het volgende:
TS doe eerst eens wat foto's. Kijken we dan naar je plus en minpunten.
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Een man over zijn dag : ''Was leuk!''
Een vrouw over haar dag : ''Nou, ik stond om 07:17 op vanochtend, ging met mijn rechterbeen als eerste uit bed, daarna mijn linker. Toen eerst eens naar de wc gegaan om te plassen, duurde iets langer dan normaal, toen een peuk gerookt op de bank etc etc.''
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Een man over zijn dag : ''Was leuk!''
Een vrouw over haar dag : ''Nou, ik stond om 07:17 op vanochtend, ging met mijn rechterbeen als eerste uit bed, daarna mijn linker. Toen eerst eens naar de wc gegaan om te plassen, duurde iets langer dan normaal, toen een peuk gerookt op de bank etc etc.''
BEDANKT DAT JIJ HET LEVEN AAN MIJ HEBT GEGEVEN!quote:Op zondag 5 juni 2011 12:03 schreef Sofia90 het volgende:
Haha die reacties hierallemaal vrouwen afzeiken...ondankbare honden die mannen
je moet gewoon jezelf zijn TS, jouw minpunten kunnen voor een andere man jouw pluspunten zijn.
Met zo'n houding zou jij mijn zoon niet kunnen zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
BEDANKT DAT JIJ HET LEVEN AAN MIJ HEBT GEGEVEN!![]()
Gelukkig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:44 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Met zo'n houding zou jij mijn zoon niet kunnen zijn
Plus: dat je geen vent bentquote:Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef Minezus het volgende:
Beste fokkers,
Wat zijn volgens zijn jullie plus en minpunten aan een vrouw?
Juist!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:46 schreef _Fonz het volgende:
pluspunten: grote borsten
minpunten: kleine borsten
Nee: grote borstenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:25 schreef xBrunette het volgende:
Mannen houden toch van een verzorgt uiterlijk?
Ben je 10 jaar oud ofso?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:26 schreef xBrunette het volgende:
Dus alleen de borsten tellen bij een vrouw?
Ookal is ze nog zo lelijk?
Lieve schat, ik zeg gewoon plompverloren waar het op staat: ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:26 schreef xBrunette het volgende:
Dus alleen de borsten tellen bij een vrouw?
Ookal is ze nog zo lelijk?
90% van de vrouwen haat het leven volgens mijn definitie en ik moet ze dankbaar zijn voor het leven.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
BEDANKT DAT JIJ HET LEVEN AAN MIJ HEBT GEGEVEN!![]()
Nee, mannen houden van verzorgd taalgebruik. 'Verzorgt'quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:25 schreef xBrunette het volgende:
Mannen houden toch van een verzorgt uiterlijk?
Ja bahquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nee, mannen houden van verzorgd taalgebruik. 'Verzorgt'
Wat een onzinquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:43 schreef picardmike het volgende:
[..]
90% van de vrouwen haat het leven volgens mijn definitie en ik moet ze dankbaar zijn voor het leven.
Klopt, maak er 95% van.quote:
Ik mag je nu alquote:
Dan ben jij weer ongelukkig omdat je nooit seks gehad heb of een complexere relatie. De gelukkige vrouwen bestaan uit minder dan 1%.quote:
Zo jij zal wel wat bagage hebben op het gebied van vrouwenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:00 schreef picardmike het volgende:
Bijna alle vrouwen vinden dat ze over een grens geduwd zijn voornamelijk door mannen, uitspreken doen ze het bijna nooit. Nou dat noem ik niet gelukkig
Ja hoor, je moet dan alleen even je leeftijd vertellen, of je grote borsten hebt en of je een vrouw bent.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:17 schreef xBrunette het volgende:
Ik heb het gwn uitgezocht. Maar weet jij hoe ik kan reageren op iemand anders zijn reactie? :$
Vroeger poste je gewoon foto'squote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:19 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Ja hoor, je moet dan alleen even je leeftijd vertellen, of je grote borsten hebt en of je een vrouw bent.
Ik zal na je antwoorden uit de doeken doen hoe je iemand quote.
Nee, ik heb nog geen antwoord op 1 vraag. Pics posten mag ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef xBrunette het volgende:
Euhm ik ben een vrouw. En ik ben 16
Vertel me nu?? (K)
Waar ik nog mee weg kwam ook.quote:
Druk op dit knopje:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:29 schreef xBrunette het volgende:
Ik ga geen foto poste. Dat kan nieteens mr ik heb gemiddelt. Niet te groot niet te klein. Plz vertel nu D;
Dankjeeee <3quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:30 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Druk op dit knopje: [ afbeelding ] van de post die je wil quoten. Typ dan je tekst onder de quote.
quote:
16, damn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef xBrunette het volgende:
Euhm ik ben een vrouw. En ik ben 16
Vertel me nu?? (K)
Ik geloof er niks van dat een 16-jarige vrouw gifjes in haar avatar kan proppenquote:
True, en dan niet weten hoe een foto te posten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:27 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat een 16-jarige vrouw gifjes in haar avatar kan proppen
quote:Op zondag 5 juni 2011 11:36 schreef deelnemer het volgende:
plus: persoonlijker en attenter in de omgang en socialer
min: minder logisch in hun argumentatie en conformistischer
Wat zyn gifjes ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:27 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat een 16-jarige vrouw gifjes in haar avatar kan proppen
Ik weet wel hoe ik een foto kan poste. Alleen ik kan het niet omdat al myn fotos in mijn mobiel staan. En ik ben dat stickje kwijt. En ik heb geen fotos van mezelf op me computer. Zegwatquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:31 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
True, en dan niet weten hoe een foto te posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |