misschien je karma recht trekken en goede dingen voor de mensheid doen? zodat je karma weer positief is.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:19 schreef Minezus het volgende:
zie je zelfs al zien die mannen me niet negatieve reactie ik heb gewoon heel slecht karma ofzo
En nu verwacht je van ons dat we met onze eventuele pluspunten een perfecte vrouw van je kunnen maken? Zo werkt het niet lieffie.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef Minezus het volgende:
Beste fokkers,
ik ben inmiddels al te lang single en ik heb tips nodig! Wat zijn volgens zijn jullie plus en minpunten aan een vrouw?
(ik ben een vrouw by the way)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"
- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
quote:Op zondag 5 juni 2011 11:43 schreef AgLarrr het volgende:
En hoe is de single status van TS ge- of verholpen met plus en minpunten met betrekking tot vrouwen? En wat maakt die punten vervolgens tot nuttige tips?En dan heb je grote hoeveelheid andere topics van TS nog niet genoemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The view from nowhere.
Medelijden met je toekomstige vrouw en kinderenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:21 schreef Strani het volgende:
Pluspunten en minpunten maken niks uit voor een man, als je er maar goed uit ziet en een beetje kunt koken. De rest luisteren we toch niet naar.
Jeeeetje waar moeten we je nou weer dankbaar voor zijn?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:03 schreef Sofia90 het volgende:
Haha die reacties hierallemaal vrouwen afzeiken...ondankbare honden die mannen
je moet gewoon jezelf zijn TS, jouw minpunten kunnen voor een andere man jouw pluspunten zijn.
Ha mam, jij ook hier op Fok! ?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:07 schreef Sofia90 het volgende:
Voor bijna alles, je hele bestaan onder andere
Mijn moeder is een matriarch dat is geen vrouw meer.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:07 schreef Sofia90 het volgende:
Je bent zo lang single dat je dat niet meer weet over jezelf?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef Minezus het volgende:
ik ben inmiddels al te lang single en ik heb tips nodig! Wat zijn volgens zijn jullie plus en minpunten aan een vrouw?
ooh je bent al moeder?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:07 schreef Sofia90 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |