Ik wil bierdrinken en uitgaan en nog meer drinken...quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil bierdrinken en uitgaan en nog meer drinken...
Maar hun willen voetbal kijken en gaan daarna naar hun vriendin
Heul nietquote:
Lady Gaga.quote:
Nina Hagen zag er beter uitquote:Op zondag 5 juni 2011 00:05 schreef Samzz het volgende:
Lady Gaga.
Dat is dus gewoon make-up + photoshop
een DDos zou echt triest zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 00:08 schreef Dhaha het volgende:
Mensen ons internet blijft weg, ik denk aan DDos op DJ's? Knetter komt ook al niet terug
we hebben nu burenwifi maar uitzenden lukt niet
Uitzenden kan niet omdat ik op de stream ben ingelogdquote:Op zondag 5 juni 2011 00:08 schreef Dhaha het volgende:
Mensen ons internet blijft weg, ik denk aan DDos op DJ's? Knetter komt ook al niet terug
Ja, ik ben moe.quote:
Onzin. Zie die andere foto.quote:
Nee, internet ligt er gewoon uit daar.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:08 schreef Dhaha het volgende:
Komt voornamelijk door Dhaha's ze kut laptop.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Uitzenden kan niet omdat ik op de stream ben ingelogd
Maar maar maar liefjequote:Op zondag 5 juni 2011 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben moe.
[..]
Onzin. Zie die andere foto.
Ik zeg doenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik wil bierdrinken en uitgaan en nog meer drinken...
Fuck them. Gewoon gaan!quote:Maar hun willen voetbal kijken en gaan daarna naar hun vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |