i know!! Kreeg alweer traantjes in mn ogen...quote:Op maandag 13 juni 2011 16:38 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Jezus wat kan ik nog altijd genieten van dat nummer!
Kippenvel!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:31 schreef Apotheose het volgende:
Heb ook nog de opening gefilmd (Hurts Like Heaven). Die komt dus nog.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef IAmKloot het volgende:
fix you is tenenkrommend slecht...de tekst staat bol van de cliches en het outtro moet dat verbloemen...en verdraait, ze komen er nog mee weg ook...zal wel komen omdat chris martin zo gewoon is gebleven...backstage backstage
Cliche's zijn vaak de dingen die de meeste mensen in emoties voelen of juist de grootste waarheden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef IAmKloot het volgende:
fix you is tenenkrommend slecht...de tekst staat bol van de cliches en het outtro moet dat verbloemen...en verdraait, ze komen er nog mee weg ook...zal wel komen omdat chris martin zo gewoon is gebleven...backstage backstage
nou ja ik vind het altijd zo makkelijk gezegd. Het komt zo makkelijk op mij over. "ah joh, boeie... na regen komt zonneschijn he! En er zijn wel veel ergere dingen dus kop op" Zulke cliches hekel ik. Hoe goed bedoeld ook. Maar goed, das meer iets voor het R&P hierquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Cliche's zijn vaak de dingen die de meeste mensen in emoties voelen of juist de grootste waarheden.
Ik heb nooit goed begrepen waarom mensen cliche's haten.
Verder vind ik Fix You gewoon een erg goed nummer die erg goed aansluit bij bepaalde emoties
Ik vind het juist zo gemakkelijk om ellendig lang bij de pakken neer te gaan zitten ipv het zonnig te bekijkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou ja ik vind het altijd zo makkelijk gezegd. Het komt zo makkelijk op mij over. "ah joh, boeie... na regen komt zonneschijn he! En er zijn wel veel ergere dingen dus kop op" Zulke cliches hekel ik. Hoe goed bedoeld ook. Maar goed, das meer iets voor het R&P hier
Dit. En Charlie Brownquote:
Niet haten op x&y!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:51 schreef Norrage het volgende:
Fix You is het enige goede van X&Y, wat een crap kut album is dat verder.
Verder, ze waren goed op Pinkpop! Snap niet dat ze altijd de grond in gehamerd worden door de "puristen"....Heb zin in het nieuwe album
Is er nu niemand enthousiast over het feit dat we over iets meer dan een week een nieuwe studiotrack + bonustracks hebben?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:32 schreef Arn0 het volgende:
Goed nieuws:
http://www.coldplay.com/newsdetail.php?id=741
Fysieke (7 inch vinyl en CD) en digitale release van Every Teardrop Is A Waterfall. Beide bevatten als b-kant Major Minus en de digitale iTunes release bevat nog (aan te kondigen) bonustracks.
Ik kan er niet enthousiast van worden dat er op de fysieke release maar één extra nummer staat, terwijl op de download-release meerdere nummers kopen. Ben blij met nieuw Coldplay-werk, maar dit wordt dus weer (illegaal) downloaden... (ik weiger mp3's te kopen). Ik zal wel netjes het album kopen, als het eenmaal uit is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:28 schreef Arn0 het volgende:
Is er nu niemand enthousiast over het feit dat we over iets meer dan een week een nieuwe studiotrack + bonustracks hebben?![]()
maar ik heb heul geen bbc2 meer. Dat heeft ziggo er nét afgegooid ... (heb analoge tv. Had geen zin in duur kastje en vind het zo ook prima tv)quote:Good afternoon. We're pleased to report that you'll be able to experience Coldplay's headline set on Glastonbury's Pyarmid Stage on Saturday (June 25th) wherever in the world you are.
In the UK, the show - which begins at 10.15pm UK time - will be broadcast live on TV, on BBC2 and BBC HD. The show will also be shown live on Germany's ZDF Kultur channel and Brazil's Multishow. Meanwhile, in America, the show will make history by becoming the first Glastonbury concert to be broadcast in full on US television, when it airs on VH1 and Palladia, at 10pm ET/PT.
A portion of the show will also be broadcast live on the radio - and you can listen online, wherever you are. Head to BBC Radio 2 or BBC 6 Music to hear it.
We're very pleased that you'll all be able to be a part of what we hope will be a special evening.
Anchorman
http://www.coldplay.com/newsdetail.php?id=618quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef Apotheose het volgende:
eh.. hebben ze een geurtje dan?? Didnt know. En .. Angst??![]()
En van de site:
[..]
maar ik heb heul geen bbc2 meer. Dat heeft ziggo er nét afgegooid ... (heb analoge tv. Had geen zin in duur kastje en vind het zo ook prima tv)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |