abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98074255
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:32 schreef Cee het volgende:
Het optreden staat trouwens op de site van 3 voor 12 (video), vanavond rond 8 uur beelden op Cultura 24. *O*

edit: Het concert van Coldplay op Pinkpop 2011 is alleen dit Pinksterweekend te zien op 3VOOR12TV. De band bracht gisteren vijf nieuwe nummers, waarvan we er hier twee mogen laten zien, naast alle oudere songs die ze speelden. Let op: we mogen het concert alleen tijdens dit Pinksterweekend via de website laten zien!
Heeft iemand een idee hoe je zo'n optreden kunt downloaden? Of hoe je de stream opneemt?
pi_98075255
http://www.wupload.com/file/17041077

Hier zijn de nummers van gister te downloaden op 3 nieuwe nummers na die niet van Coldplay mochten worden uitgezonden.

Ik ben er vrij zeker van dat er vanavond weer mensen het gaan opnemen en ik zal wel een linkje plaatsen als het lukt.
pi_98075517
komt dat van Coldplay vanavond dan? En hoe laat? (geen in om te zoeken, sorry). Ik moet morgen weer ubervroeg dus laat moet ik het niet maken vanavond... Zou het zo top vinden als die filmpjes gewoon op mn harde schijf komen te staan :P

Maar ik heb het openingsnr gefilmd (met digi fotocamera maar op zich best goed geluid. Stond niet geheel vooraan maar toch.) Mag dat dan wel? Ga ze komende week wel ergens op youtube gooien.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_98075857
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:21 schreef Apotheose het volgende:
komt dat van Coldplay vanavond dan? En hoe laat? (geen in om te zoeken, sorry). Ik moet morgen weer ubervroeg dus laat moet ik het niet maken vanavond... Zou het zo top vinden als die filmpjes gewoon op mn harde schijf komen te staan :P

Maar ik heb het openingsnr gefilmd (met digi fotocamera maar op zich best goed geluid. Stond niet geheel vooraan maar toch.) Mag dat dan wel? Ga ze komende week wel ergens op youtube gooien.
Het staat twee posts boven je in de quote, maar vooruit dan, omdat je sorry zegt ;)

Rond 8 uur op Cultura TV.
pi_98077279
is dat op tv of internet? Want heb geen digi tv en al helemaal geen abo met extra zenders. :N

Trouwens, die recensie van coldplay vond ik wat een sarcastische ondertoon hebben. Ok, tuurlijk, smaken verschillen en een recensie is geschreven vanuit de mening van een pipo die denkt dat ie heel wat weet.. Weet niet maar ik kreeg er wat de kriebels van. Ondanks dus dat het maar een meninkje is.
pi_98077324
never mind heb het al :P
pi_98077336
Nu dus!
pi_98077706
zelfde wat op 3voor12 staat dus. Ook zonder dat mooie vuurwerk
pi_98077991
Leuk dat ze "Trouble" weer eens spelen. Nog steeds één van hun betere nummers, vind ik.
  ESF Reporter zondag 12 juni 2011 @ 20:12:43 #160
87554 Cee
Welluk?
pi_98078064
Die zonsondergang. O+
  zondag 12 juni 2011 @ 20:29:45 #161
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_98078893
Ik hou me graag aanbevolen voor 'n downloadlink van de set. Vriend van me is geweest, maar vond 't te kort en niet echt indrukwekkend. Hij heeft al 'n paar concerten meegemaakt.

Kan 't misschien zijn dat 't niet zo intiem voelt op 'n festival als Pinkpop? Zoals eerder gezegd, mensen die gewoon staan te kletsen, etc. Al heb ik dat ook meegemaakt in 't Goffertpark. Wat 'n triestheid, koop je 'n kaartje voor Coldplay (of elke andere band) en ga je tijdens dat gesprek over koetjes en kalfjes staan lullen, ga dan ergens achteraan hangen.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_98079448
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik hou me graag aanbevolen voor 'n downloadlink van de set. Vriend van me is geweest, maar vond 't te kort en niet echt indrukwekkend. Hij heeft al 'n paar concerten meegemaakt.

Kan 't misschien zijn dat 't niet zo intiem voelt op 'n festival als Pinkpop? Zoals eerder gezegd, mensen die gewoon staan te kletsen, etc. Al heb ik dat ook meegemaakt in 't Goffertpark. Wat 'n triestheid, koop je 'n kaartje voor Coldplay (of elke andere band) en ga je tijdens dat gesprek over koetjes en kalfjes staan lullen, ga dan ergens achteraan hangen.
ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Dit was mn eerste liveshow die ik heb meegemaakt van coldplay en vond het juist heel mooi (vuurwerk, lichtshow, mooi videowerk on stage enzo ook) Dat geklets hebben wij niet echt meegemaakt waar wij stonden. Eerder verkapt geduw ("ik duw heul niet!" Nee en Elvis leeft nog en zit nu een potje te jammen met Micheal Jackson). En mensen die nog even snel bier gaan halen (tenminste, die er tussen willen wurmen met een lading bier enzo...) Doe dat gewoon ff voor de tijd ofzo.
  zondag 12 juni 2011 @ 20:56:56 #163
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_98080476
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:16 schreef BobW het volgende:
http://www.wupload.com/file/17041077

Hier zijn de nummers van gister te downloaden op 3 nieuwe nummers na die niet van Coldplay mochten worden uitgezonden.

Ik ben er vrij zeker van dat er vanavond weer mensen het gaan opnemen en ik zal wel een linkje plaatsen als het lukt.
Heb jij zelf alles opgenomen en die 3 nummers eruit geknipt of is dit van een officiele bron ofzo? Heb White Lies gemist en dat is toch wel een van mijn favo bands, dus daar opnames van zou ook erg chill zijn.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_98080488
Ik vind het zo op beeld echt een geweldig optreden moet ik zeggen! Was er graag bij geweest, maar helaas.
pi_98080555
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:56 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Heb jij zelf alles opgenomen en die 3 nummers eruit geknipt of is dit van een officiele bron ofzo? Heb White Lies gemist en dat is toch wel een van mijn favo bands, dus daar opnames van zou ook erg chill zijn.
Nee die link heb ik gejat van iemand en hij heeft het geript van 3FM waar ze alle nummers lieten horen behalve Hurts Like Heaven, Us Against the World en Every Teardrop is a Waterfall
  zondag 12 juni 2011 @ 21:12:46 #166
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_98081477
Ah oke, ik probeer ook niet teveel nieuwe nummers te luisteren zodat het album nieuw aanvoelt, en met die video's met uberbrakke kwaliteit lukte dat nog, maar nu niet echt :'(
Hopelijk komt White Lies ook snel op die 3voor12-website O+
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_98084663
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Ah oke, ik probeer ook niet teveel nieuwe nummers te luisteren zodat het album nieuw aanvoelt, en met die video's met uberbrakke kwaliteit lukte dat nog, maar nu niet echt :'(
Hopelijk komt White Lies ook snel op die 3voor12-website O+
hmz zit wat in: de nieuwe nrs nu ontwijken zodat t album nieuw aanvoelt... Kijken hoe lang ik dat volhoud :D
pi_98095450
Godverdomme ik krijg alleen geluidsgrafment.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_98097751
Heeft iemand het bestand van de beeldopnames? Na dit weekend verdwijnen ze van de 3voor12 website en ik had ze graag voor eeuwig gehad hier op m'n computer ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_98103218
Ik dacht ze even allemaal van YouTube te trekken, maar bij 't 3e nr "Lost" krijg ik standaard 'n foutmelding. Kan iemand die voor mij eraf halen?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_98105606
Met veel plezier dit topic uit de reeks doorgelezen en beluisterd. Ik ben zo blij met mijn op het RAR festival gekochte t-shirt. Er staat heel groot EVERY TEARDROP IS A WATERFALL op en Coldplay op de achterkant met hun festivaltour. Ze hebben wel Landgraaf als Laandgraaf geschreven, maar ergens vind ik dat wel grappig. :P
pi_98105848
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:01 schreef Snowcold het volgende:
Met veel plezier dit topic uit de reeks doorgelezen en beluisterd. Ik ben zo blij met mijn op het RAR festival gekochte t-shirt. Er staat heel groot EVERY TEARDROP IS A WATERFALL op en Coldplay op de achterkant met hun festivaltour. Ze hebben wel Landgraaf als Laandgraaf geschreven, maar ergens vind ik dat wel grappig. :P
:(

OT: wtf, wat een show, die lichtjes O+ dat vuurwerk O+ Mijn telefoon trouwens @ 2:13 :D!
Wat een helden zijn t :7 Ben benieuwd naar hun album! 'Charlie Brown' klinkt leuk :D hopelijk hun nieuwe single!

[ Bericht 3% gewijzigd door Neo-Mullen op 13-06-2011 12:22:43 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_98115346
Charlie Brown O+
  maandag 13 juni 2011 @ 16:38:30 #175
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_98117023
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

OT: wtf, wat een show, die lichtjes O+ dat vuurwerk O+ Mijn telefoon trouwens @ 2:13 :D!
Wat een helden zijn t :7 Ben benieuwd naar hun album! 'Charlie Brown' klinkt leuk :D hopelijk hun nieuwe single!
Jezus wat kan ik nog altijd genieten van dat nummer! O+

Kippenvel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')